SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kaneelstokje op 15-11-2013 20:30:11 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wellicht ga ik straks even naar de winkel om wat bakpoeder en boter te halen. Wellicht ook nog wat extraatjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet, ik moest mezelf identificeren toen ik drank wilde kopen. Nu heb ik niks gekocht.
Bakpoeder en boter, wat ben je van plan? Bedoel, dat klinkt toch wel erg gevorderd voor een diepvriestostiman.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht ga ik straks even naar de winkel om wat bakpoeder en boter te halen. Wellicht ook nog wat extraatjes.
Het is weer tijd om te experimenteren
Een simpele cake maar hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bakpoeder en boter, wat ben je van plan? Bedoel, dat klinkt toch wel erg gevorderd voor een diepvriestostiman.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet, ik moest mezelf identificeren toen ik drank wilde kopen. Nu heb ik niks gekocht.
Dat ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bakpoeder en boter, wat ben je van plan? Bedoel, dat klinkt toch wel erg gevorderd voor een diepvriestostiman.
Amandeltjesquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een simpele cake maar hoor
Maar ik ga wel wat dingetjes zoeken die er bij kan pleuren
Cake zonder extra troep vind ik meestal het lekkerste.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een simpele cake maar hoor
Maar ik ga wel wat dingetjes zoeken die er bij kan pleuren
Onder andere. Of iets van een creme (hihaho) of stukjes chocoladequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Amandeltjes
walnootjes
of rozijntjes of of of zo
Mijn nieuwe Transformer was er gisteren, alleen ik niet. Hopelijk kan ik 'm straks ophalen op het postkantoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn pakje is er nog niet, verdikkeme.
Ik gooi 'm vol met troep en je gaat er van smullen verdikkemequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cake zonder extra troep vind ik meestal het lekkerste.
vanwaar de gelegenheid?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onder andere. Of iets van een creme (hihaho) of stukjes chocoladeOw en glazuur en hagelslag
Nomnomnomnom
![]()
Maarja, dan moet ik nog wel tijd hebben vanavond....
En hopen dat het deze keer wel luktDe vorige cakes mislukten allemaal een beetje, dus nu ga ik de over hoger zetten en iets langer bakken. Volgens mij klopt de temp namelijk niet helemaal.
Welke had je besteld?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Transformer was er gisteren, alleen ik niet. Hopelijk kan ik 'm straks ophalen op het postkantoor.
Ik ga mondjes verwennenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwaar de gelegenheid?
of zomaar trek in cake?
Ik vind smooshycake lekker (dus met blauw bessen of appeltjes enzo, dat het niet zo droog is
Ik weet wie Bluestreak is neger.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Masterpiece Bluestreak
De rechter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Masterpiece Bluestreak
De rechter![]()
[ afbeelding ]
Zijn ook repaints. Met wat subtiele verschillen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wie Bluestreak is neger.
Hmm, lijken wel alle 3 repaints van elkaar. Zonde.
Hoi Fas. Hoe was het gister?quote:
Zal inderdaad te duur wezen om iedere keer een nieuwe mold te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn ook repaints. Met wat subtiele verschillen.
Maar repaints hoef ik ook niet. Ik wil altijd aparte molds.
Je hebt het bijvoorbeeld ook met de seekers, Starcream, Thundercracker en Skywarp. Ook gewoon repaints eigenlijk. En Laserbeak en Buzzsaw, Rumble en Frenzy, Optimus en Ultra Magnus. De hele Binaltech serie (die ik heb) bestond ook uit een model van Autobot en een repaint als Decepticon.
Blijf je houden, en is ook nooit anders geweest...
Wel redelijk, maar ik voelde niet echt een klik of zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fas. Hoe was het gister?
Jammerquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar ik voelde niet echt een klik of zo.
Dat is jammer. Zit er wel nog een date in?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar ik voelde niet echt een klik of zo.
Dat hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Zit er wel nog een date in?
Bohquote:
Nou ja, je moet qua humor wel op dezelfde golflengte zitten, dat miste ik een beetje. Qua uiterlijk vond ik haar vrij neutraal, oefende geen aantrekkingskracht op me uit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh
Wat zijn dan kwaliteiten die je zoekt in een vrouw?
Humor, zo belangrijk. Zijn er alleen weinig met wie ik wat dat betreft een klik heb.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, je moet qua humor wel op dezelfde golflengte zitten, dat miste ik een beetje. Qua uiterlijk vond ik haar vrij neutraal, oefende geen aantrekkingskracht op me uit.
Je maakt het toch niet voor morgen he? Die taart gaan we al never nooit op krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik gooi 'm vol met troep en je gaat er van smullen verdikkeme
Is die zo groot, ja?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt het toch niet voor morgen he? Die taart gaan we al never nooit op krijgen.
Is er morgen ook nog een andere meet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt het toch niet voor morgen he? Die taart gaan we al never nooit op krijgen.
Ik weet niets over de spelletjesmeet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er morgen ook nog een andere meet?
De spelletjesmeet is ook uit de OP gehaald?
Whehe, ik dacht dat jij wel iets gewend was met al dat koken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk en ik heb alleen de spatel afgelikt. Machtig spul.
Peu liet mij weten dat ik die uit de OP moest halen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er morgen ook nog een andere meet?
De spelletjesmeet is ook uit de OP gehaald?
fixed that for you.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehe, ik dacht dat jij wel iets gewend was omdat je moddervet bent.
Gezelligquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niets over de spelletjesmeet.![]()
Wij hebben geen echte meet, gewoon een klein groepje en een taart.
Nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Humor, zo belangrijk. Zijn er alleen weinig met wie ik wat dat betreft een klik heb.
Maar goed, nog andere dates op het programma de komende tijd?
Transformers zijn gewoon stoer hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ik ook een minder stoere hobby hebben ja?
Nee Roy, jij bent niet stoer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Transformers zijn gewoon stoer hoor.
whutwhatquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
De neuk, hoe the fuck kan je een liter ghb per dag gebruiken
Leugens kaneel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Roy, jij bent niet stoer.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens kaneel.
Als je in het woordenboek stoer opzoekt zou er een foto van mij bij moeten staan.
In een spiderman pak, spelend met transformers.
Dat je een Fonz UI hebt, wil niet zeggen dat jij net zo stoer bent.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens kaneel.
Als je in het woordenboek stoer opzoekt zou er een foto van mij bij moeten staan.
In een spiderman pak, spelend met transformers.
Pijn in mijn buik van het lachen hihahoquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Roy heeft zeker z'n lolbroek aan
Nee zo stoer als de Fonz gaat niet lukken neequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je een Fonz UI hebt, wil niet zeggen dat jij net zo stoer bent.
Jouw stoerheid is meer het niveau van Eric Forman.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo stoer als de Fonz gaat niet lukken nee
Niet eens Hyde?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw stoerheid is meer het niveau van Eric Forman.
Nouja, je nerd obsessies enzo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet eens Hyde?
Wat zit je te haten Kaneel?
JA wat kan ik zeggen Kaneel, The Force is a way of lifequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, je nerd obsessies enzo.
Ik oordeel ook niet. Ik benoem slechts.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
JA wat kan ik zeggen Kaneel, The Force is a way of life
Niet haten op kaneelquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet eens Hyde?
Wat zit je te haten Kaneel?
jawel want konijntjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Vloertje ligt er bijna in trouwens:Waar is de muur nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eindelijk eens iemand die ook z'n vloer doorlegt om een (deur)post.![]()
Die staat niet op de fotoquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar is de muur nou
Kijk eindelijk eens iemand die ook z'n vloer doorlegt om een (deur)post.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Vloertje ligt er bijna in trouwens:netjes! Ik had m warmer verwacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
potatoquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die staat niet op de foto![]()
En dit is geen deur hoor, is iets van 1,60m breed. En in de hal wilde ik het ook doorleggen om een deurpost, maar die dorpels zaten vast op de grond op een lat en onder de deurpost
23-24 Graden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
netjes! Ik had m warmer verwacht..
Ik eigenlijk ook, maar vind het nog steeds mooiquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
netjes! Ik had m warmer verwacht..
Is wel veel mooier vind ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
potato
Jammer dat dat ook niet ging, heb ik hier wel kunnen doen
[..]
23-24 Graden?
Vooral dat je het dan weer af moet gaan werken vond ik lelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is wel veel mooier vind ikHeb de dorpels maar opgeschuurd en gelakt
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
potato
Jammer dat dat ook niet ging, heb ik hier wel kunnen doen
[..]
23-24 Graden?
is het ook zeker ja! Nog goedgekomen met de randjes in de woonkamer trouwens?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar vind het nog steeds mooi
[..]
Is wel veel mooier vind ikHeb de dorpels maar opgeschuurd en gelakt
Mja inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vooral dat je het dan weer af moet gaan werken vond ik lelijk.
Dunne plintjen e.d. of iets anders.
Niet echt, volgens mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is het ook zeker ja! Nog goedgekomen met de randjes in de woonkamer trouwens?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja inderdaad.
[..]
Niet echt, volgens mijZal er morgen even beter naar kijken.
Warmer? Kouder?quote:
Wat is ermee dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, volgens mijZal er morgen even beter naar kijken.
Buufquote:
Vanmiddag nog in de dierenwinkel naar een lief konijn gekekenquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in de dierenwinkel naar een lief konijn gekeken
Ik zal de verf en kwasten alvast klaar zetten voor als je langst komtquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]verdammt!! Nja, hierom had je dus die woning in Nijmegen moeten nemen
Die is niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van haar figuur?
Niet zichtbaar in deze kleren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van haar figuur?
Dat moet ik dus even goed nakijken morgenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Warmer? Kouder?
[..]
Wat is ermee dan?
[..]
Buuf
Benen zie je toch wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zichtbaar in deze kleren.
Amper. Haar handen zien er in ieder geval oud uit.quote:
Blondquote:
Nou ja, ik vind haar erg dun geworden de laatste tijd, dat was een beetje m'n punt. Was benieuwd of dat volgens jouw maatstaven ook dun is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amper. Haar handen zien er in ieder geval oud uit.
Wat is de naam, dan kan ik even een goed beeld krijgen.
quote:
Ik val niet op blond, so sue mequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind haar erg dun geworden de laatste tijd, dat was een beetje m'n punt. Was benieuwd of dat volgens jouw maatstaven ook dun is.
[..]..
Sommigen kunnen het dun zijn hebben, anderen niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind haar erg dun geworden de laatste tijd, dat was een beetje m'n punt. Was benieuwd of dat volgens jouw maatstaven ook dun is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
Fas;Ja, vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Fas;Ze ziet er vooral oud uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Fas;Brrr, die benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kunnen erafquote:
Ja, komt omdat ze in een korte tijd veel is afgevallen.quote:
Lievquote:
Heb de pijn er aardig onder. Hele verandering met de vorige keer. Heb nu 'slechts' 2 iburofen gehad vandaag. Vorige keer was het op de eerste dag erna al zeker 6 paracetamol, 2 ibuprofen en 2 diclofenac en nog steeds pijn. Dus ik ben blijquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zag em al.
Hoe gaat het nu meis? Hoe is het met de pijn
Klinkt een stuk positiever iddquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de pijn er aardig onder. Hele verandering met de vorige keer. Heb nu 'slechts' 2 iburofen gehad vandaag. Vorige keer was het op de eerste dag erna al zeker 6 paracetamol, 2 ibuprofen en 2 diclofenac en nog steeds pijn. Dus ik ben blij
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt een stuk positiever idd
Jepquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat dit over de 2e set verstandskiezen (de goede) die eruit moesten, Buurmeisje?
Ah oke. Fijn dat het nu gebeurd is. Gezien je pijn ben je er hopelijk ook sneller vanaf dan de vorige keer.quote:
Hoop hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Fijn dat het nu gebeurd is. Gezien je pijn ben je er hopelijk ook sneller vanaf dan de vorige keer.
Ik word moe van die 943850938450938405983067439867845 uitnodigingen voor spelletjes op facebookquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word zo moe van het feit dat je voor allerlei online spelletjes gelijk een account moet aanmakenof aanmelden via Facebook
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word moe van die 943850938450938405983067439867845 uitnodigingen voor spelletjes op facebook
Ik word er moe van dat ik er niets aan kan doen dat het spel dat ik speel die automatisch verstuurdquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word moe van die 943850938450938405983067439867845 uitnodigingen voor spelletjes op facebook
Het is altijd weer zoeken, maar de optie om een spelletje volledig te blocken is gelukkig altijd beschikbaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is ook stomquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word er moe van dat ik er niets aan kan doen dat het spel dat ik speel die automatisch verstuurd
Die is makkelijk te vinden; kruisje naast de uitnodigingquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is altijd weer zoeken, maar de optie om een spelletje volledig te blocken is gelukkig altijd beschikbaar.
Ja. Inderdaad. En jij kan de uitnodigingen blokkeren, dus als je dat gewoon doet, heb jij nergens last van en kunnen wij de spelletjes gewoon spelenquote:
Dat doe ik nu ook ja. Al kan ik me niet herinneren dat ik een uitnodiging van jou heb gehad, dus die had ik blijkbaar al geblokkeerdquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. En jij kan de uitnodigingen blokkeren, dus als je dat gewoon doet, heb jij nergens last van en kunnen wij de spelletjes gewoon spelen
Dan krijg je uitnodigingen van anderen en game updates wel in je timeline te zien. Block je het spel, krijg je alle toekomstige invites en andere spelmeuk nooit te zien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
Die is makkelijk te vinden; kruisje naast de uitnodiging
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook ja. Al kan ik me niet herinneren dat ik een uitnodiging van jou heb gehad, dus die had ik blijkbaar al geblokkeerd
Nee, want dan kan ik TGND niet bespioneren.quote:
Beetje jammer dat je dat voor elk spel apart moet doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is altijd weer zoeken, maar de optie om een spelletje volledig te blocken is gelukkig altijd beschikbaar.
creepquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik TGND niet bespioneren.
Hij geeft het tenminste nog toequote:
Yup, was in het begin vooral veel werk. Als je eenmaal de populaire spellen geblockt hebt, hoef je nog maar zelden iets te blokkeren. Da's meteen het nadeel, moet je bij een volgende uitnodiging weer uitzoeken hoe het ook alweer moest.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje jammer dat je dat voor elk spel apart moet doen.
Ah op die fiets, die had ik nog niet gevonden. *zoeken gaat*quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijg je uitnodigingen van anderen en game updates wel in je timeline te zien. Block je het spel, krijg je alle toekomstige invites en andere spelmeuk nooit te zien.
Jou ook niet trouwens.quote:
Jouw naam weet ik niet, dat stalkt lastig.quote:
Wait, whut?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik TGND niet bespioneren.
FF kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
ik val niet te bespioneren
Fb staat behoorlijk afgeschermd.
Als het goed is...
Johnquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw naam weet ik niet, dat stalkt lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
JohnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
JohnDas die gast die ook die broer van scofield in prisonbrake speelde toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John Doe is de naam die ze geven aan ongeïdentificeerde mannelijke lijkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das die gast die ook die broer van scofield in prisonbrake speelde toch?
Ja die ja, hoe weet jij dat?!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das die gast die ook die broer van scofield in prisonbreak speelde toch?
Yup, kan in elk geval foto's zien van je vent, je kinderen en je huisdieren.quote:
ik googlede en kwam die gast tegenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
John Doe is de naam die ze geven aan ongeïdentificeerde mannelijke lijken![]()
Jane Doe voor vrouwlijke
Whut whyyyyyyquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, kan in elk geval foto's zien van je vent, je kinderen en je huisdieren.
Bij dezequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik googlede en kwam die gast tegen![]()
Wist ik niet
Je instellingen staan op 'public'.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
John Doe is de naam die ze geven aan ongeïdentificeerde mannelijke lijken![]()
Jane Doe voor vrouwlijke
Die van mij ook?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je instellingen staan op 'public'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub.....
Kind spoort niet![]()
Pfff * LovelyLady laptop aanslingerdquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je instellingen staan op 'public'.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, kan in elk geval foto's zien van je vent, je kinderen en je huisdieren.
Geen idee. Jouw naam weet ik niet, dat was enkel plagen.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
Niet quoten aub.....
Kind spoort niet
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Jouw naam weet ik niet, dat was enkel plagen.
Als je wil dat ik er serieus naar kijk, moet je je naam ff dm'en.
smoothquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, als je nu je instellingen op private zet, blijft alles wat public is geupload gewoon zichtbaar tot je het aanpast.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Pfff * LovelyLady laptop aanslingerd
Zo zitten kinderen toch altijd?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
Niet quoten aub.....
Kind spoort niet
Smooth Airquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Per album/foto moet je je dingen op private/vrienden zetten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pfff * LovelyLady laptop aanslingerd
quote:
Watch and learn.quote:
Ik snap niets van dat kutfacebookquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, als je nu je instellingen op private zet, blijft alles wat public is geupload gewoon zichtbaar tot je het aanpast.
Dat meen je niet....quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Per album/foto moet je je dingen op private/vrienden zetten.
483 zie ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Dat meen je niet....
weet je hoeveel foto's er op staan
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TGND niet als vriendje op FB hebben![]()
Zo goed ken ik haar niet, dus ik vind het prima zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
TGND niet als vriendje op FB hebben![]()
Aparte manier om 'dank je wel dat je mij er op attendeert dat mijn Facebookprofiel open staat' te zeggen.quote:
Dank je wel... kijk gerust evenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aparte manier om 'dank je wel dat je mij er op attendeert dat mijn Facebookprofiel open staat' te zeggen.
Hij zit nu in de ovenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zit nu in de oven
Het is in principe cake, maar dan wel ala FaxSpeciaal glazuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Het is in principe cake, maar dan wel ala FaxZelfgeproduceerde eiwitten als geheim ingrediënt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Hij zit nu in de oven
Het is in principe cake, maar dan wel ala FaxIk wil ook een stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wie zegt dat dat niet al gedaan isquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel... kijk gerust even
en ik maar denken dat alles afgeschermd staat.
kutzooi![]()
Hij is binnen ondertussenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Transformers zijn gewoon stoer hoor.
Ik zie je al helemaal op de grond liggend met je speeltjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is binnen ondertussen
Zo lekker spelen woei
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal op de grond liggend met je speeltjes.
Pfiew pfiew.
Waarom niet? Wat lukt er niet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan het niet aanpassen![]()
Oh dit is zoooo niet goed
Glazuur komt er straks ook op jaquote:
Ik kan het album niet aanpassen er is wel zo'n instellingswieltje maar kan daar niet op klikken met aanpassenquote:
Autobots, roll out! Kccht kcccht krrrr tssss kccchtquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal op de grond liggend met je speeltjes.
Pfiew pfiew.
Fotos > Albums > wereldbolletje klikken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanpassen![]()
Oh dit is zoooo niet goed
Transform and roll outquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Autobots, roll out! Kccht kcccht krrrr tssss kcccht
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ranzig, bedankt voor de MI
Ik eet even lekker door
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Glazuur komt er straks ook op ja
Have funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fotos > Albums > wereldbolletje klikken.
Zal ik een stukje voor jou bewaren?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Have fun
Tegen de tijd dat ik die ooit kan eten, is 'ie al weggelopen. Doe maar nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik een stukje voor jou bewaren?
Volgens mij staat de privacyinstelling voor fotos op je tijdlijn/profiel/uploads telefoon ergens anders.quote:
De kaassoufle was iets minder lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Have fun
Kaassouflequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De kaassoufle was iets minder lekker
Het zijn de foto's vanaf mijn mobiel geupload worden die openbaar worden gepost.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij staat de privacyinstelling voor fotos op je tijdlijn ergens anders.
[..]
De kaassoufle was iets minder lekker
Dan maak ik wel een nieuwe voor jequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die ooit kan eten, is 'ie al weggelopen. Doe maar niet
Dat is echt een drama op facebook ja. Wellicht bij dat icoontje rechtsbovenin. Alleen weet ik niet of dat voor alles in het verleden ook werkt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn de foto's vanaf mijn mobiel geupload worden die openbaar worden gepost.
Nu moet ik ze allemaal apart bewerken
Daar kwam ook smurrie uitquote:
Maar dan moet je hem zeker komen halen in Puttequote:
Uhmquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem zeker komen halen in Putte
Ik mag alles per foto gaan instellenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is echt een drama op facebook ja. Wellicht bij dat icoontje rechtsbovenin. Alleen weet ik niet of dat voor alles in het verleden ook werkt.
[..]
Daar kwam ook smurrie uit
Gesmolten kaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gesmolten kaas
He bah zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hequote:
Nicequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag alles per foto gaan instellen
Via de App staat ie dus openbaar, nu aangepast...
tiefuszooi zeg
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gesmolten kaas
Nog een heel pak over![]()
Kopkaas?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice
Tot over een paar uur dan maar
[..]
Nog een heel pak over
Kopkaas?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice
[..]
Nog een heel pak over
Ja zoietsquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice
Opposites attract!quote:
Kappen met stalken jij!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Kaas
Jeesus ik kom toch een lekker ding tegen op FB
Dat klinkt al beter.quote:
Ik heb jou niet op facebook toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Kaas
Barbaar...quote:
Hoiquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Kaas
Jij bent geen lekker ding maar een superlekker ding.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zielige mannen hier![]()
Niet doorhebben dat het over mij gaat
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent geen lekker ding maar een superlekker ding.
We waren toch allang vriendjes gekkiequote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Kaas
Maak mijn droom maar kapotquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zielige mannen hier![]()
Ik was het iig niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zielige mannen hier![]()
Ben ik es serieus.quote:
Je weet mijn naam toch niet, dus hoe kun je dat nou weten?quote:
Ik lach ook als dank voor je complimentquote:
Als je lacht ben je supersuperlekker.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik lach ook als dank voor je compliment
Dat dacht jijquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet mijn naam toch niet, dus hoe kun je dat nou weten?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je lacht ben je supersuperlekker.
quote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Taart is goed uit de vorm gekomen.
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
met 10 minuten zou die niet meer leven bij mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom wel op bezoek met fruit en soep voor je.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik me een beetje ziekjes begin te voelen, misschien moet ik morgen maar afzeggen en taart gaan eten.
Een taart leeft sowieso al nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met 10 minuten zou die niet meer leven bij mij
Mooiquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
die is te makkelijk, binnen 19 minuten is die aan het janken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En GvsE, hier is je slachtoffer!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En GvsE, hier is je slachtoffer!
Dan is de lol er wel snel van af ja..quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is te makkelijk, binnen 19 minuten is die aan het janken.
lolbroek aan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is te makkelijk, binnen 19 minuten is die aan het janken.
leer plaatjes plakken kneusquote:
die heb ik niet nodig,quote:
Wat is een Gari?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik moet van Remlof zeggen dat Gari en ik naar de meet komen op zaterdag 23 nov.![]()
Mits tieten!
blauwe lettertjes hier,quote:
Dus nu kan ik je foto's niet meer zienquote:
Sommige wel, de meeste belangrijke nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus nu kan ik je foto's niet meer zien
ook niet..quote:
Dat, of een neger. Welke neger neem jij mee?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:30 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
google geeft dit als eerste resultaat
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |