SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kaneelstokje op 15-11-2013 20:30:11 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wellicht ga ik straks even naar de winkel om wat bakpoeder en boter te halen. Wellicht ook nog wat extraatjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet, ik moest mezelf identificeren toen ik drank wilde kopen. Nu heb ik niks gekocht.
Bakpoeder en boter, wat ben je van plan? Bedoel, dat klinkt toch wel erg gevorderd voor een diepvriestostiman.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht ga ik straks even naar de winkel om wat bakpoeder en boter te halen. Wellicht ook nog wat extraatjes.
Het is weer tijd om te experimenteren
Een simpele cake maar hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bakpoeder en boter, wat ben je van plan? Bedoel, dat klinkt toch wel erg gevorderd voor een diepvriestostiman.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet, ik moest mezelf identificeren toen ik drank wilde kopen. Nu heb ik niks gekocht.
Dat ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bakpoeder en boter, wat ben je van plan? Bedoel, dat klinkt toch wel erg gevorderd voor een diepvriestostiman.
Amandeltjesquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een simpele cake maar hoor
Maar ik ga wel wat dingetjes zoeken die er bij kan pleuren
Cake zonder extra troep vind ik meestal het lekkerste.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een simpele cake maar hoor
Maar ik ga wel wat dingetjes zoeken die er bij kan pleuren
Onder andere. Of iets van een creme (hihaho) of stukjes chocoladequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Amandeltjes
walnootjes
of rozijntjes of of of zo
Mijn nieuwe Transformer was er gisteren, alleen ik niet. Hopelijk kan ik 'm straks ophalen op het postkantoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn pakje is er nog niet, verdikkeme.
Ik gooi 'm vol met troep en je gaat er van smullen verdikkemequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cake zonder extra troep vind ik meestal het lekkerste.
vanwaar de gelegenheid?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onder andere. Of iets van een creme (hihaho) of stukjes chocoladeOw en glazuur en hagelslag
Nomnomnomnom
![]()
Maarja, dan moet ik nog wel tijd hebben vanavond....
En hopen dat het deze keer wel luktDe vorige cakes mislukten allemaal een beetje, dus nu ga ik de over hoger zetten en iets langer bakken. Volgens mij klopt de temp namelijk niet helemaal.
Welke had je besteld?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Transformer was er gisteren, alleen ik niet. Hopelijk kan ik 'm straks ophalen op het postkantoor.
Ik ga mondjes verwennenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwaar de gelegenheid?
of zomaar trek in cake?
Ik vind smooshycake lekker (dus met blauw bessen of appeltjes enzo, dat het niet zo droog is
Ik weet wie Bluestreak is neger.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Masterpiece Bluestreak
De rechter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Masterpiece Bluestreak
De rechter![]()
[ afbeelding ]
Zijn ook repaints. Met wat subtiele verschillen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wie Bluestreak is neger.
Hmm, lijken wel alle 3 repaints van elkaar. Zonde.
Hoi Fas. Hoe was het gister?quote:
Zal inderdaad te duur wezen om iedere keer een nieuwe mold te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn ook repaints. Met wat subtiele verschillen.
Maar repaints hoef ik ook niet. Ik wil altijd aparte molds.
Je hebt het bijvoorbeeld ook met de seekers, Starcream, Thundercracker en Skywarp. Ook gewoon repaints eigenlijk. En Laserbeak en Buzzsaw, Rumble en Frenzy, Optimus en Ultra Magnus. De hele Binaltech serie (die ik heb) bestond ook uit een model van Autobot en een repaint als Decepticon.
Blijf je houden, en is ook nooit anders geweest...
Wel redelijk, maar ik voelde niet echt een klik of zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fas. Hoe was het gister?
Jammerquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar ik voelde niet echt een klik of zo.
Dat is jammer. Zit er wel nog een date in?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar ik voelde niet echt een klik of zo.
Dat hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Zit er wel nog een date in?
Bohquote:
Nou ja, je moet qua humor wel op dezelfde golflengte zitten, dat miste ik een beetje. Qua uiterlijk vond ik haar vrij neutraal, oefende geen aantrekkingskracht op me uit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh
Wat zijn dan kwaliteiten die je zoekt in een vrouw?
Humor, zo belangrijk. Zijn er alleen weinig met wie ik wat dat betreft een klik heb.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, je moet qua humor wel op dezelfde golflengte zitten, dat miste ik een beetje. Qua uiterlijk vond ik haar vrij neutraal, oefende geen aantrekkingskracht op me uit.
Je maakt het toch niet voor morgen he? Die taart gaan we al never nooit op krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik gooi 'm vol met troep en je gaat er van smullen verdikkeme
Is die zo groot, ja?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt het toch niet voor morgen he? Die taart gaan we al never nooit op krijgen.
Is er morgen ook nog een andere meet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt het toch niet voor morgen he? Die taart gaan we al never nooit op krijgen.
Ik weet niets over de spelletjesmeet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er morgen ook nog een andere meet?
De spelletjesmeet is ook uit de OP gehaald?
Whehe, ik dacht dat jij wel iets gewend was met al dat koken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk en ik heb alleen de spatel afgelikt. Machtig spul.
Peu liet mij weten dat ik die uit de OP moest halen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er morgen ook nog een andere meet?
De spelletjesmeet is ook uit de OP gehaald?
fixed that for you.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehe, ik dacht dat jij wel iets gewend was omdat je moddervet bent.
Gezelligquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niets over de spelletjesmeet.![]()
Wij hebben geen echte meet, gewoon een klein groepje en een taart.
Nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Humor, zo belangrijk. Zijn er alleen weinig met wie ik wat dat betreft een klik heb.
Maar goed, nog andere dates op het programma de komende tijd?
Transformers zijn gewoon stoer hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ik ook een minder stoere hobby hebben ja?
Nee Roy, jij bent niet stoer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Transformers zijn gewoon stoer hoor.
whutwhatquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
De neuk, hoe the fuck kan je een liter ghb per dag gebruiken
Leugens kaneel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Roy, jij bent niet stoer.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens kaneel.
Als je in het woordenboek stoer opzoekt zou er een foto van mij bij moeten staan.
In een spiderman pak, spelend met transformers.
Dat je een Fonz UI hebt, wil niet zeggen dat jij net zo stoer bent.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens kaneel.
Als je in het woordenboek stoer opzoekt zou er een foto van mij bij moeten staan.
In een spiderman pak, spelend met transformers.
Pijn in mijn buik van het lachen hihahoquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Roy heeft zeker z'n lolbroek aan
Nee zo stoer als de Fonz gaat niet lukken neequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je een Fonz UI hebt, wil niet zeggen dat jij net zo stoer bent.
Jouw stoerheid is meer het niveau van Eric Forman.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo stoer als de Fonz gaat niet lukken nee
Niet eens Hyde?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw stoerheid is meer het niveau van Eric Forman.
Nouja, je nerd obsessies enzo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet eens Hyde?
Wat zit je te haten Kaneel?
JA wat kan ik zeggen Kaneel, The Force is a way of lifequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, je nerd obsessies enzo.
Ik oordeel ook niet. Ik benoem slechts.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
JA wat kan ik zeggen Kaneel, The Force is a way of life
Niet haten op kaneelquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet eens Hyde?
Wat zit je te haten Kaneel?
jawel want konijntjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Vloertje ligt er bijna in trouwens:Waar is de muur nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eindelijk eens iemand die ook z'n vloer doorlegt om een (deur)post.![]()
Die staat niet op de fotoquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar is de muur nou
Kijk eindelijk eens iemand die ook z'n vloer doorlegt om een (deur)post.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Vloertje ligt er bijna in trouwens:netjes! Ik had m warmer verwacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
potatoquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die staat niet op de foto![]()
En dit is geen deur hoor, is iets van 1,60m breed. En in de hal wilde ik het ook doorleggen om een deurpost, maar die dorpels zaten vast op de grond op een lat en onder de deurpost
23-24 Graden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
netjes! Ik had m warmer verwacht..
Ik eigenlijk ook, maar vind het nog steeds mooiquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
netjes! Ik had m warmer verwacht..
Is wel veel mooier vind ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
potato
Jammer dat dat ook niet ging, heb ik hier wel kunnen doen
[..]
23-24 Graden?
Vooral dat je het dan weer af moet gaan werken vond ik lelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is wel veel mooier vind ikHeb de dorpels maar opgeschuurd en gelakt
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
potato
Jammer dat dat ook niet ging, heb ik hier wel kunnen doen
[..]
23-24 Graden?
is het ook zeker ja! Nog goedgekomen met de randjes in de woonkamer trouwens?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar vind het nog steeds mooi
[..]
Is wel veel mooier vind ikHeb de dorpels maar opgeschuurd en gelakt
Mja inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vooral dat je het dan weer af moet gaan werken vond ik lelijk.
Dunne plintjen e.d. of iets anders.
Niet echt, volgens mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is het ook zeker ja! Nog goedgekomen met de randjes in de woonkamer trouwens?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja inderdaad.
[..]
Niet echt, volgens mijZal er morgen even beter naar kijken.
Warmer? Kouder?quote:
Wat is ermee dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, volgens mijZal er morgen even beter naar kijken.
Buufquote:
Vanmiddag nog in de dierenwinkel naar een lief konijn gekekenquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in de dierenwinkel naar een lief konijn gekeken
Ik zal de verf en kwasten alvast klaar zetten voor als je langst komtquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]verdammt!! Nja, hierom had je dus die woning in Nijmegen moeten nemen
Die is niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van haar figuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |