Hij kan ook alles he, gratis treinen, fiesten maken.quote:
Klokkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan ook alles he, gratis treinen, fiesten maken.
Daar is dan ook een fietsenmaker voor. Daar ga ik zelf toch niet mee lopen kloten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik plak nog niet eens zelf mijn band. Dat doet de buuf, of een ex, of de fietsenmaker.
Je steunt de economie en kleine man. Heel nobel!quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is dan ook een fietsenmaker voor. Daar ga ik zelf toch niet mee lopen kloten.
En die man moet ook iets verdienen
I've got an awesome set of tools.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik plak nog niet eens zelf mijn band. Dat doet de buuf, of een ex, of de fietsenmaker.
Noem dat kromme kleine imbussleuteltje maar awesomequote:Op vrijdag 15 november 2013 11:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
I've got an awesome set of tools.
Ik hou het op klauwhamer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem dat kromme kleine imbussleuteltje maar awesome
Het is wel een mooie man, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Samthedinges kan linea recta door naar Ang3l.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie man, dat moet ik toegeven.
Maar ja, wat koop je daarvoor ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie man, dat moet ik toegeven.
Een dag- en een nachtcreme?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar ja, wat koop je daarvoor ?
Die koopt ie maar mooi zelfquote:
Een boner (als gay)quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar ja, wat koop je daarvoor ?
Dat zal zij ook geweldig gevonden hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind het zo mooi dat toen ik gisteren de wang kreeg ik d'r toch gewoon op d'r mond gesmakt heb![]()
(we hadden de eerste date al gezoend)
Kan mij wat schelen. Ik kreeg daarna het zielige ''oh mijn ex zit nog in mijn achterhoofd verhaal, oh ik vind je wel leuk leuk, maar wil geen relatie, laten we gewoon ongecompliceerd leuke dingen doen, ik wil geen valse hoop geven''. Dus.. ik heb mijn zoen tenminste gekregen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat zal zij ook geweldig gevonden hebben
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan mij wat schelen. Ik kreeg daarna het zielige ''oh mijn ex zit nog in mijn achterhoofd verhaal, oh ik vind je wel leuk leuk, maar wil geen relatie, laten we gewoon ongecompliceerd leuke dingen doen, ik wil geen valse hoop geven''. Dus.. ik heb mijn zoen tenminste gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |