Er was al ooit gemeld dat er dieven domweg de lijst afging, omdat daar in huis op zeker iets te halen valt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
En ik kan me ook voorstellen dat iemand die legaal zijn fortuin verdient heeft, ook niet altijd even blij is met dat blad. Kan toch gekken aantrekken
Je zou toch zeggen dat dit privacy overschrijdend is.... Vermeld worden als succesvol ondernemer, ok. Maar direct even aangeven wat je vermogen is...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat dat buiten je om gaat. Is niet iemand die ff toestemming komt vragen hoor
Het is ook gene interview of zo. Het is meteen BAM vermelding.
Dit dus....quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
En ik kan me ook voorstellen dat iemand die legaal zijn fortuin verdient heeft, ook niet altijd even blij is met dat blad. Kan toch gekken aantrekken
gaan we daarvan mee naar Japan dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Daarom zit mijn fortuin gewoon in niet tracable foreign assets en anonieme zwitserse bankrekeningen.
Is dan zo'n "wordt geschat op een vermogen van". Dus geen officiele cijfers volgens mij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat dit privacy overschrijdend is.... Vermeld worden als succesvol ondernemer, ok. Maar direct even aangeven wat je vermogen is...
Ja absoluut mee eens hoor. Maar ja, zo is Quote.quote:[..]
Dit dus....
ja, wat dacht jij dan? Dat doet iedereen toch van geld?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
gaan we daarvan mee naar Japan dan?
Jamaar. Ik. Van jouw geld. Dan dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wat dacht jij dan? Dat doet iedereen toch van geld?.
Naar Japan gaan van jouw geld? Ik vind het zwaar ok!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wat dacht jij dan? Dat doet iedereen toch van geld?.
Neej dat is P!nkquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar. Ik. Van jouw geld. Dan dus.
Gold diggersquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar Japan gaan van jouw geld? Ik vind het zwaar ok!
Gloryboxquote:
I ain't messin' with no broke nigga!quote:
Every me and every youquote:
quote:
Die had ik aan Fatiha gestuurd onder t mom van "Dit is androgyn".quote:
Aan wie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik aan Fatiha gestuurd onder t mom van "Dit is androgyn".
Ja Geniaalquote:
Je denkt toch niet dat we met een plebejer op reis zouden gaan toch?quote:
Cruel Intentions.quote:
Point takenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we met een plebejer op reis zouden gaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |