gaan we daarvan mee naar Japan dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Daarom zit mijn fortuin gewoon in niet tracable foreign assets en anonieme zwitserse bankrekeningen.
Is dan zo'n "wordt geschat op een vermogen van". Dus geen officiele cijfers volgens mij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat dit privacy overschrijdend is.... Vermeld worden als succesvol ondernemer, ok. Maar direct even aangeven wat je vermogen is...
Ja absoluut mee eens hoor. Maar ja, zo is Quote.quote:[..]
Dit dus....
ja, wat dacht jij dan? Dat doet iedereen toch van geld?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
gaan we daarvan mee naar Japan dan?
Jamaar. Ik. Van jouw geld. Dan dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wat dacht jij dan? Dat doet iedereen toch van geld?.
Naar Japan gaan van jouw geld? Ik vind het zwaar ok!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wat dacht jij dan? Dat doet iedereen toch van geld?.
Neej dat is P!nkquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar. Ik. Van jouw geld. Dan dus.
Gold diggersquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar Japan gaan van jouw geld? Ik vind het zwaar ok!
Gloryboxquote:
I ain't messin' with no broke nigga!quote:
Every me and every youquote:
quote:
Die had ik aan Fatiha gestuurd onder t mom van "Dit is androgyn".quote:
Aan wie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik aan Fatiha gestuurd onder t mom van "Dit is androgyn".
Ja Geniaalquote:
Je denkt toch niet dat we met een plebejer op reis zouden gaan toch?quote:
Cruel Intentions.quote:
Point takenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we met een plebejer op reis zouden gaan toch?
Komt uit dit lange verhaal:quote:A real man’s word is his bond. He means what he verbally says. A woman’s word is emotionally bond. It’s truly how she FEELS right now. She’s not lying. But, if her heart changes, her mind will change as well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, goedemorgen!quote:
Doe maar allebei.quote:
Genoeg te doen, maar druk, nee dat niet. En jij?quote:
Niet bijzijnder druk en/of rustig. Gemiddeld.quote:Op maandag 18 november 2013 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg te doen, maar druk, nee dat niet. En jij?
Enige film waarin ze te pruimen isquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cruel Intentions.Sarah Michelle Gellar, de vuige slet
Hater.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yay, ik hoor niet bij 1,3 miljoen
Mijn activiteiten zien er iets anders uit maar ik voel me precies het zelfde jaquote:Op maandag 18 november 2013 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Weer vijf dagen werken. Kijk nu al uit naar het weekend. Vrijdagavond trainen, zaterdag overdag Zwarte Piet zijn, 's avonds rollerdisco en zondag uit eten bij een DIY grill restaurant
Oud en verzuurd he, dan krijg je datquote:
Oh ja, jij bent nu weer vet oud hequote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oud en verzuurd he, dan krijg je dat
Daar hebben jullie van die emulsies voor toch?quote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het valt mee hoor, ik ben tenminste geen 40 ofzo...quote:Op maandag 18 november 2013 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent nu weer vet oud he
Die werken niet zo diep schat..quote:Op maandag 18 november 2013 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar hebben jullie van die emulsies voor toch?
Ik ben 'r uit het oog verloren na Buffy en een paar pogingen tot filmsquote:Op maandag 18 november 2013 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze speelt nu in een comedyserie met Robin Williams, ik vind het goed te doen
Ja, die vind ik leuk !quote:Op maandag 18 november 2013 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze speelt nu in een comedyserie met Robin Williams, ik vind het goed te doen
Oi !quote:Op maandag 18 november 2013 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het valt mee hoor, ik ben tenminste geen 40 ofzo...
quote:
Oud, verzuurd en geplamuurd.quote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn in lichaamsdelen waar ik niet eens van wist dat ik ze hadquote:Op maandag 18 november 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Man man man, uitgeput....
Wallen tot aan m'n ballen.
GOEDEMORGEN!
Mwah, dat laatste valt wel mee hoorquote:
Ja geniet er maar van. Daarna is je leven over en mag je alleen nog maar breien achter de geraniums. Net als ikquote:Op maandag 18 november 2013 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]He, laat mij mijn laatste jaren voor de 40 een beetje uitmelken ja!
I knowquote:Op maandag 18 november 2013 13:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja geniet er maar van. Daarna is je leven over en mag je alleen nog maar breien achter de geraniums. Net als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |