abonnement Unibet Coolblue
pi_133466667
Vraagje: stel je hebt bij 1 bedrijf een aantal verschillende functies vervuld, zet je dat dan allemaal onder elkaar op je cv? Of onder 1 alinea? Probleem is dat als ik alles onder elkaar zet, ik echt een jobhopper lijk :{ terwijl mijn laatste 3 functies bij 1 werkgever zijn ;).
  woensdag 20 november 2013 @ 22:14:53 #102
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_133466732
Ik maar er 1 werkgever van en zet de verschillende functie's als bijzonderheid onder deze werkgever.

ps....mijn jaarcontract word met grote waarschijnlijkheid verlengt met nog een jaar.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_133467017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef trigt013 het volgende:
Ik maar er 1 werkgever van en zet de verschillende functie's als bijzonderheid onder deze werkgever.

ps....mijn jaarcontract word met grote waarschijnlijkheid verlengt met nog een jaar.
Dat is voorzichtig goed nieuws, vooral in deze tijd. Gefeliciteerd!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 20 november 2013 @ 23:13:04 #104
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133469066
Ik heb nu weer een tijdelijk baantje maar ik word moe van die gedachte de hele tijd van: nou het is goed, VOOR DEZE TIJD. Alsof er iets onheilspellends constant te wachten staat om de hoek.
pi_133471990
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Ik ken ze allemaal :P en ook eigenlijk met alledrie die jij noemt hele slechte ervaringen. Krijg volgens mij van die Dennis Wolf nog weleens smsjes, als er weer een mbo baan voorbij komt met bijbehorend salaris (ik werk al jaren op hbo niveau).
Maargoed er zullen vast wel mensen tevreden over zijn anders hebben ze geen bestaansrecht ;).

Mijn ervaring met kleinere (sommige zzp'ers) is veel beter. Veel persoonlijker en als je op gesprek komt is het meteen concreet en kom je niet in een database terecht. Dat zij dmv werving/selectie 10k aan mij verdienen gun ik ze wel ;)
Heb zelfde ervaring met grote uitzendbureaus. Je wordt vaak na aanmelding even gebeld voor een 'unieke' vacature in een crappy callcenter en vervolgens hoor je niets meer. Bel je een keer op, krijg je de mededeling dat je de site in de gaten moet houden.

Ga me ook meer richten op kleinere bureaus. Heeft iemand nog tips voor kleinere uitzendbureaus in omgeving Groningen? Bezit HBO- en wo-diploma.
  Redactie Frontpage donderdag 21 november 2013 @ 10:46:30 #106
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133476943
Orienterend kennismakingsgesprek gescoord, voor volgende week woensdag ^O^ met 2 mensen :% dat vind ik altijd wat lastiger.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 21 november 2013 @ 12:32:16 #107
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133480024
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:40 schreef Droplollie het volgende:

[..]

Heb zelfde ervaring met grote uitzendbureaus. Je wordt vaak na aanmelding even gebeld voor een 'unieke' vacature in een crappy callcenter en vervolgens hoor je niets meer. Bel je een keer op, krijg je de mededeling dat je de site in de gaten moet houden.

Ga me ook meer richten op kleinere bureaus. Heeft iemand nog tips voor kleinere uitzendbureaus in omgeving Groningen? Bezit HBO- en wo-diploma.
Ik heb geluk gehad dat ik blijkbaar een uitzendbureau heb getroffen waar ik een 'klik' mee heb.
pi_133480446
Zo vandaag weer een paar sollicitaties de deur uit gestuurd. Niet dat ik werkloos ben, maar werk dik onder mijn niveau en dan ook nog eens met te weinig uren en rottijden. Terwijl er geen mogelijkheid meer is om door te groeien.
Als ik het meeste hier lees heb ik wel zoiets van: ach ik heb tenminste iets. Maar of ik er nou echt gelukkig mee word...
pi_133480633
Zo een gesprekje om voor een vast aantal uur in de week aan de slag te gaan bij het uitzendbureau zelf, als planner. Totaal niet mijn afstudeerrichting en weet ook niet hoe officieel het hele gesprek is:') Het is wel een beetje mijn laatste strohalm want het hersenloze werk en de onzekerheid of ik het financieel wel ga trekken elke maand breekt een beetje op..
pi_133480763
Hoi, Fok!ers
Binnenkort heb ik een sollicitatie gesprek. Leuk natuurlijk, maar er staan wat onafgemaakte opleidingen op mijn CV.

Ik vraag me af wat ik daar over moet zeggen, zodat het niet slecht over komt.

Waarom ik die opleiding niet heb af gemaakt: Het was enorm onder mijn niveau en dus heel erg demotiverend. Ook was het heel slecht geregeld allemaal, dus naar een half jaartje dacht ik fuck it, ik ga wel wat anders doen.

Maar moet ik dat nu zo zeggen? Als ik zeg dat het te makkelijk was kom ik misschien over als een van die types die alle mislukkingen op zijn natuurlijk tóórenhoge IQ gooit. :')

En als ik zeg dat ik afhaakte omdat het zo slecht geregeld was ziet men mij misschien als een klager die afhaakt ipv wat aan de situatie op die school doet.

Dus wat zou ik dan moeten zeggen? Hoe geef ik het een positieve draai?
(gelukkig kent de sollicitatiecommissie me wel, ze weten iig dat ik hard werk)
pi_133480977
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Hoi, Fok!ers
Binnenkort heb ik een sollicitatie gesprek. Leuk natuurlijk, maar er staan wat onafgemaakte opleidingen op mijn CV.

Ik vraag me af wat ik daar over moet zeggen, zodat het niet slecht over komt.

Waarom ik die opleiding niet heb af gemaakt: Het was enorm onder mijn niveau en dus heel erg demotiverend. Ook was het heel slecht geregeld allemaal, dus naar een half jaartje dacht ik fuck it, ik ga wel wat anders doen.

Maar moet ik dat nu zo zeggen? Als ik zeg dat het te makkelijk was kom ik misschien over als een van die types die alle mislukkingen op zijn natuurlijk tóórenhoge IQ gooit. :')

En als ik zeg dat ik afhaakte omdat het zo slecht geregeld was ziet men mij misschien als een klager die afhaakt ipv wat aan de situatie op die school doet.

Dus wat zou ik dan moeten zeggen? Hoe geef ik het een positieve draai?
(gelukkig kent de sollicitatiecommissie me wel, ze weten iig dat ik hard werk)
Ik zou zeggen dat het niveau niet was wat je er vooraf van verwachtte. Zo kun je het er naar draaien dat je streeft naar kwaliteit in je leerproces.Ontkennen heeft geen zin, de zaken zijn nu eenmaal gelopen zoals ze zijn gelopen. Geef er een mooie draai aan zodat er een goede kwaliteit van je naar voren komt!
pi_133481095
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:06 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat het niveau niet was wat je er vooraf van verwachtte. Zo kun je het er naar draaien dat je streeft naar kwaliteit in je leerproces.Ontkennen heeft geen zin, de zaken zijn nu eenmaal gelopen zoals ze zijn gelopen. Geef er een mooie draai aan zodat er een goede kwaliteit van je naar voren komt!
Dat is een goeie inderdaad, dat ik de zaken in eigen hand nam, wbt mijn leerproces.. Maar goed ook, anders zou ik nu één van de zoveel gedupeerde InHollanders zijn.
pi_133481494
Is er hier iemand die voor mij een sollicitatiebrief zou willen nakijken?
pi_133481713
Zet je hem in dit topic?
pi_133481856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:36 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Zet je hem in dit topic?
Nee, over de mail.
pi_133482246
Ben vanmiddag weg, maar kan er vanavond wel even naar kijken?
pi_133482322
je kan sturen over pm.
pi_133482887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Hoi, Fok!ers
Binnenkort heb ik een sollicitatie gesprek. Leuk natuurlijk, maar er staan wat onafgemaakte opleidingen op mijn CV.

Ik vraag me af wat ik daar over moet zeggen, zodat het niet slecht over komt.

Waarom ik die opleiding niet heb af gemaakt: Het was enorm onder mijn niveau en dus heel erg demotiverend. Ook was het heel slecht geregeld allemaal, dus naar een half jaartje dacht ik fuck it, ik ga wel wat anders doen.

Maar moet ik dat nu zo zeggen? Als ik zeg dat het te makkelijk was kom ik misschien over als een van die types die alle mislukkingen op zijn natuurlijk tóórenhoge IQ gooit. :')

En als ik zeg dat ik afhaakte omdat het zo slecht geregeld was ziet men mij misschien als een klager die afhaakt ipv wat aan de situatie op die school doet.

Dus wat zou ik dan moeten zeggen? Hoe geef ik het een positieve draai?
(gelukkig kent de sollicitatiecommissie me wel, ze weten iig dat ik hard werk)
Mij is aangeraden alle onafgemaakte opleidingen volledig van m'n CV te laten.

Wat betreft mijzelf: heb 'n aanbod voor werk bij 'n bedrijf in Venray. Geen reiskostenvergoeding en aangezien ik niet zomaar 'n auto tot m'n beschikking heb wordt dat wel lastig, maar goed, dinsdag 'n soort van intakegesprek met dat uitzendbureau. :)
Hallon!
pi_133483002
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:18 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mij is aangeraden alle onafgemaakte opleidingen volledig van m'n CV te laten.

Wat betreft mijzelf: heb 'n aanbod voor werk bij 'n bedrijf in Venray. Geen reiskostenvergoeding en aangezien ik niet zomaar 'n auto tot m'n beschikking heb wordt dat wel lastig, maar goed, dinsdag 'n soort van intakegesprek met dat uitzendbureau. :)
Succes!

Mijn CV is helaas al ingestuurd. heb ook gehoord dat je het er juist wél op moet zetten (ben vers van de uni, nog geen ervaring)
pi_133483086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:22 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Succes!

Mijn CV is helaas al ingestuurd. heb ook gehoord dat je het er juist wél op moet zetten (ben vers van de uni, nog geen ervaring)
Ah ja dat is idd wel 'n verschil met al jaren werken. ;) Dank je, ik zit in de positie dat ik alles aan moet nemen, daar komt het op neer.

Ik twijfel zelf ook 'n beetje over dat opleidingen weglaten advies aangezien 'n half jaar chemische technologie studeren misschien wél van belang kan zijn voor de richting die ik echt op wil.
Hallon!
pi_133483105
Ik heb er ook gewoon een onafgemaakte opleiding opgezet. Ik zoveel mensen die er na een jaar achter komen dat de studie toch niets voor hen is, dat lijkt me geen schande. Wat moet je anders zeggen dat je het hele jaar uitgevreten hebt? Bovendien kun je ook tijdens een onafgemaakte opleiding wat nuttigs leren, zowel inhoudelijk als persoonlijk.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Frontpage donderdag 21 november 2013 @ 14:27:51 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133483151
Mijn onafgemaakte Nederlands-studie staat er gewoon bij. Daar heb ik geleerd dat je van sommige hobby's geen beroep moet willen maken, dat was een waardevolle les :+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133483223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:58 schreef ZuidKardinaal het volgende:
je kan sturen over pm.
Verstuurd! thanks :)
  donderdag 21 november 2013 @ 14:30:14 #124
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133483227
Ik heb het er gewoon op staan omdat de kennis en ervaring die ik tijdens die half afgemaakte opleiding heb opgedaan wel degelijk relevant is.

Ik leg het uit dat ik door de veranderende regelgeving gedwongen werd om dan maar de universitaire bachelor af te maken, omdat het altijd mijn droom was om uiteindelijk op universitair niveau te eindigen en dat door destijds nieuwe regelgeving onmogelijk zou worden als ik mijn hbo bachelor af zou maken.
  Redactie Frontpage donderdag 21 november 2013 @ 14:31:54 #125
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133483280
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:30 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het er gewoon op staan omdat de kennis en ervaring die ik tijdens die half afgemaakte opleiding heb opgedaan wel degelijk relevant is.

Ik leg het uit dat ik door de veranderende regelgeving gedwongen werd om dan maar de universitaire bachelor af te maken, omdat het altijd mijn droom was om uiteindelijk op universitair niveau te eindigen en dat door destijds nieuwe regelgeving onmogelijk zou worden als ik mijn hbo bachelor af zou maken.
level up zou toch beter moeten zijn dan level down - maar het klinkt alsof je het al vaak hebt moeten verdedigen?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133483393
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:30 schreef Mishu het volgende:

Ik leg het uit dat ik door de veranderende regelgeving gedwongen werd om dan maar de universitaire bachelor af te maken, omdat het altijd mijn droom was om uiteindelijk op universitair niveau te eindigen en dat door destijds nieuwe regelgeving onmogelijk zou worden als ik mijn hbo bachelor af zou maken.
Je zou het precies zo kunnen verklaren, maar dan zonder termen als "ik werd gedwongen om". Ik zou altijd proberen te vermijden om mezelf een slachtoffer ergens van te maken. Ik ben daar zelf ook erg op gespitst bij sollicitatiegesprekken, in hoeverre iemand verantwoordelijkheid neemt voor zijn of haar keuzes.

En om een soortgelijke reden zou ik het afgeven op een opleiding of op een oude werkgever ook niet doen. Je komt dan over als iemand die geneigd is de schuld buiten zichzelf te zoeken. Ik zou in ieder geval niet op zo'n werknemer zitten wachten.

Je kunt altijd nog een inhoudelijke motivatie geven: ik koos voor X omdat het me interessanter leek / beter aansloot bij mijn toekomstplannen / whatever. Maar ach, het is zo gebruikelijk om onafgemaakte opleidingen te hebben. Je kunt jezelf voorafgaand aan een gesprek gek maken met alle vragen die je kunt krijgen over bepaalde dingen in je cv; dikke kans dat ze je er niet eens een vraag over stellen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 21 november 2013 @ 14:42:51 #127
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133483679
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:31 schreef Etcetera het volgende:

[..]

level up zou toch beter moeten zijn dan level down - maar het klinkt alsof je het al vaak hebt moeten verdedigen?
Ze moeten standaard kritische vragen stellen bij een sollicitatiegesprek, dus ja ik heb wel een antwoord voorbereid in mijn hoofd :)

Ook al veel naar vrienden en familie moeten uitleggen.
pi_133483820
Bij mij staat een onafgemaakte opleiding ook op het cv. Anders zou ik ook een gat tussen middelbare school en universiteit moeten kunnen verklaren. Ik denk overigens dat onafgemaakte opleidingen vaak ten onrechte helemaal op het conto van de student/leerling worden geschoven. Veel opleidingen zijn slecht en begeleiding is regelmatig zeer ondermaats. "Eigen verantwoordelijk" resulteert vaak in "zoek het maar uit".

Mijn laatste nieuws op sollicitatiegebied: weer een bericht van een recruiter in de mail. Waarschijnlijk puur voor het vullen van de databank, maar ik ga kijken wat er mogelijk is.
pi_133483884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:30 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Verstuurd! thanks :)
Nog sollicitatiegesprekken gehad na dat klote incident met dat Duitse bedrijf?

Bij mij is het ook nog hopeloos :{ Begin me steeds meer te focussen op stages, maar ook daar al 2x afgewezen na een gesprek.
  Redactie Frontpage donderdag 21 november 2013 @ 14:49:48 #130
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133483930
Net de 2de bevestiging binnengekregen voor hetzelfde gesprek volgende week. Ze willen me gewoon echt heel graag hebben geloof ik :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133483971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Net de 2de bevestiging binnengekregen voor hetzelfde gesprek volgende week. Ze willen me gewoon echt heel graag hebben geloof ik :')
Dan hoop ik niet voor je dat ze dan ineens zeggen: nee, toch maar niet :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133483972
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Hoi, Fok!ers
Binnenkort heb ik een sollicitatie gesprek. Leuk natuurlijk, maar er staan wat onafgemaakte opleidingen op mijn CV.

Ik vraag me af wat ik daar over moet zeggen, zodat het niet slecht over komt.

Waarom ik die opleiding niet heb af gemaakt: Het was enorm onder mijn niveau en dus heel erg demotiverend. Ook was het heel slecht geregeld allemaal, dus naar een half jaartje dacht ik fuck it, ik ga wel wat anders doen.

Maar moet ik dat nu zo zeggen? Als ik zeg dat het te makkelijk was kom ik misschien over als een van die types die alle mislukkingen op zijn natuurlijk tóórenhoge IQ gooit. :')

En als ik zeg dat ik afhaakte omdat het zo slecht geregeld was ziet men mij misschien als een klager die afhaakt ipv wat aan de situatie op die school doet.

Dus wat zou ik dan moeten zeggen? Hoe geef ik het een positieve draai?
(gelukkig kent de sollicitatiecommissie me wel, ze weten iig dat ik hard werk)
Zolang je het goed kan uitleggen/verklaren zou ik het er altijd opzetten. Je hebt toch kennis en ervaring opgedaan, en anders gaan ze zich ongetwijfeld toch afvragen waarom er zo'n groot gat op je CV staat.
pi_133484282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:48 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Nog sollicitatiegesprekken gehad na dat klote incident met dat Duitse bedrijf?

Bij mij is het ook nog hopeloos :{ Begin me steeds meer te focussen op stages, maar ook daar al 2x afgewezen na een gesprek.
Nee niet meer. Nog wel een aantal brieven geschreven, maar dat heeft tot nog toe niet veel opgeleverd. Wil graag weer gaan studeren, maar dat kan pas weer in september dus ik ga voorlopig maar even wat lager mikken qua vacatures.
pi_133484810
Hebben jullie ook je CV geplaatst bij Monsterboard enzo?
Children of the night. What music they make.
pi_133485082
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie ook je CV geplaatst bij Monsterboard enzo?
Monsterboard, Vacaturebank, Jobbird, StepStone... ik zal er vast nog wel een of twee vergeten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133485302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Monsterboard, Vacaturebank, Jobbird, StepStone... ik zal er vast nog wel een of twee vergeten.
Oja, ik zal me daar ook eens gaan inschrijven. Monsterboard heb ik net gehad.
Children of the night. What music they make.
pi_133486069
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie ook je CV geplaatst bij Monsterboard enzo?
en dat je dan deze troep binnenkrijgt :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gebeurde mij dus :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_133486859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en dat je dan deze troep binnenkrijgt :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gebeurde mij dus :')
Die heb ik ook gehad inderdaad :D

Een grote scam en je wordt een crimineel ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133487047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en dat je dan deze troep binnenkrijgt :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gebeurde mij dus :')
Vriendin van me kreeg dit ook en is er mee naar de politie gegaan volgens mij. Die agenten vonden 't wel fijn dat ze 'n uitgeprinte email nou hadden. :P
Hallon!
pi_133487123
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:34 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Vriendin van me kreeg dit ook en is er mee naar de politie gegaan volgens mij. Die agenten vonden 't wel fijn dat ze 'n uitgeprinte email nou hadden. :P
De vraag is of ze er ook wat mee gaan doen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133487718
Sjonge jonge wat ze voor sommige functies ook vragen he :') Een technische studie met 3 jaar werkervaring voor een ondersteunend administratief deeltijdbaantje. Mensen met die studie kunnen wel wat beters krijgen ook :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133487769
Wat houdt die 'functie' dan precies in?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_133487882
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:57 schreef kalinhos het volgende:
Wat houdt die 'functie' dan precies in?
Post, archiveren, notuleren, vergaderingen inplannen en ondersteuning bij beheer van financiën en dossiers.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133488048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die heb ik ook gehad inderdaad :D

Een grote scam en je wordt een crimineel ;(
Leg uit?
pi_133488242
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Leg uit?
Ow, is dit die bekende vacaturemailing waarbij "financieel administratief werk vanuit huis" betekend dat je eigenlijk meehelpt geld wit te wassen (door geld via jouw eigen bankrekening door te sluizen naar een andere, waarbij je een klein deel mag houden)? :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_133488778
Pfff....net weer de zoveelste afwijzing gehad. Baan (via uitzendbureau) leek perfect aan te sluiten op mijn werkervaring van de afgelopen zeven, acht jaar (sector overheid) en ik voldoe aan alle eisen die gesteld worden in de vacature, maar kreeg toch een mailtje met de melding dat mijn CV "onvoldoende aansluit qua werkervaring en/of opleiding".

Vond ik raar dus maar even gebeld met de contactpersoon.

Blijk ik aan alle eisen te voldoen alleen te ver van de werkplek vandaan te wonen (Breda-Den Bosch).
Tekst van de mail bleek een standaardtekstje.

Stond trouwens geeneens op de vacature zelf dat je in de buurt (DB) moest wonen, maar goed.

Godver...waarom willen werkgevers de laatste tijd opeens dat iemand zowat naast de werkplek woont?!!
|:(
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 21 november 2013 @ 17:34:38 #147
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133488804
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en dat je dan deze troep binnenkrijgt :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gebeurde mij dus :')
Is dat het piramidespel ACN of soortgelijke troep?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_133488851
Las net het nieuwsbericht op de Frontpage.
Sommige bedrijven moeten zich inderdaad schamen dat ze niet de moeite nemen om even een paar regels te typen naar mensen die solliciteren....
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_133488871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:33 schreef Salina het volgende:
Pfff....net weer de zoveelste afwijzing gehad. Baan (via uitzendbureau) leek perfect aan te sluiten op mijn werkervaring van de afgelopen zeven, acht jaar (sector overheid) en ik voldoe aan alle eisen die gesteld worden in de vacature, maar kreeg toch een mailtje met de melding dat mijn CV "onvoldoende aansluit qua werkervaring en/of opleiding".

Vond ik raar dus maar even gebeld met de contactpersoon.

Blijk ik aan alle eisen te voldoen alleen te ver van de werkplek vandaan te wonen (Breda-Den Bosch).
Tekst van de mail bleek een standaardtekstje.

Stond trouwens geeneens op de vacature zelf dat je in de buurt (DB) moest wonen, maar goed.

Godver...waarom willen werkgevers de laatste tijd opeens dat iemand zowat naast de werkplek woont?!!
|:(
Ik belde vorige week naar een tussenpersoon omdat in een vacature 'woonachtig in omgeving Breda' stond. Ik was er benieuwd wat hun interpretatie van omgeving is aangezien ik in Eindhoven woon. De contactpersoon van de vacature was er niet maar zijn collega adviseerde me zeker te solliciteren. Je raadt het al, paar dagen later afwijzing omdat Eindhoven blijkbaar te ver is...
pi_133488916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef Plong het volgende:

[..]

Ik belde vorige week naar een tussenpersoon omdat in een vacature 'woonachtig in omgeving Breda' stond. Ik was er benieuwd wat hun interpretatie van omgeving is aangezien ik in Eindhoven woon. De contactpersoon van de vacature was er niet maar zijn collega adviseerde me zeker te solliciteren. Je raadt het al, paar dagen later afwijzing omdat Eindhoven blijkbaar te ver is...
Tja...ik woon in Breda en heb drie jaar in Eindhoven gewerkt (prima te doen met directe treinverbinding).
Wat zeuren ze nou tegenwoordig. :{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')