Ik ben dan een racist enzulksquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn pohi is ook niet om naar huis te schrijven
Ik benw at dat betreft een stuk schorem van de bovenste plank.
Ach jongen, wat boeit je haar nouquote:
Ach het is mode tegenwoordig he ;pquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach jongen, wat boeit je haar nou
Ja, lekker grove belediging hequote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ach het is mooie tegenwoordig he ;p
Welke meisjes vonden jou nou eerst niet leuk...quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo vinden meisjes me plots leuk nu ik iets heb met een ander meisje
Ligt eraan hoeveel meisjes er bestaan. Kan wel een percentage noemenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke meisjes vonden jou nou eerst niet leuk...
wat mij betreft wel ja.quote:
Nja onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel meisjes er bestaan. Kan wel een percentage noemen
Ja, en vooral veel meerquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
BL vallen er eigenlijk ander soort chicks op jou nu met korte haren?
Dacht ik al wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en vooral veel meer
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook gewoon bij donderdagof het moet heel gek lopen allemaal
Bier heb ik hier ook. Kan ik net zo goed op mijn zolderkamer blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht ik al wel.
Ja ja gewoon komen D Bier jonge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bier heb ik hier ook. Kan ik net zo goed op mijn zolderkamer blijven.tsja tsja tsjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Je bent zelf saai.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |