abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133383268
Omg MR. Wat heb je met je vriend allemaal gedaan/elkaar beter leren kennen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133383340
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:44 schreef BlackLining het volgende:
Niks bij 'hem' thuis, want dan moet 'hij' eerst de hele tent opruimen, en daar heb 'ik' een hekel aan _O-
Ja of je doet je niet beter voor als je bent en laat je huis gewoon zoals het altijd is. :)
  maandag 18 november 2013 @ 18:49:22 #103
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133383425
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg MR. Wat heb je met je vriend allemaal gedaan/elkaar beter leren kennen.
Dat was gelukkig niet mijn vriend, haha. Ben echt blij dat ik die gast waarschijnlijk nooit meer zie, want die woont ook echt aan de andere kant van NL. :P

Eerst heb ik mijn vriend aangesproken op het feestje van een goede vriendin omdat ik niet kon geloven dat er mensen van onder de 55 zonder baarden naar Wilco luisterden, zoals ik. :o Daar hebben we echt heeeel veel gebuurt. Schijnbaar was er zonder dat ik het doorhad ook een heel toneelstuk met de zeekoe doe mijn plek innam, en mensen die allemaal dingen regelden omdat ze zagen dat hij en ik praatten en zagen dat het goed was haha :'), maar dat is een ander verhaal. Vervolgens meeten met vrienden erbij, omdat ik hem dus via die vriendin kende (naar de film en uitgaan etc.) En daarna alleen meeten :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 18 november 2013 @ 18:49:32 #104
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133383433
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja of je doet je niet beter voor als je bent en laat je huis gewoon zoals het altijd is. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133383487
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

"Welkom in mijn nederige stulpje! Pas op, struikel niet over het krat bier wat bij gebrek aan ruimte meteen links naast de deur staat, met daarop een halve meter hoog nog flesjes gestapeld. Als we hier rechts kijken zien we daar de afwas van anderhalve maand geleden. Daarnaast nog een krat bier met daar bovenop het hoogtepunt van de avond: de boerenkiel! Gaan we verder zien we de televisie. Onder de televisie een berg rotzooi, zorgvuldig aangestapt zodat de ondertiteling nog net te lezen is vanaf de bank. De bank die zich bevint onder Mount Meuk die we hier voor ons zien opdoemen. Mount Meuk bestaat uit kleren, oude verpakkingen en lege flessen. Gaan we vervolgens verder naar de slaapkamer, daar waar het straks allemaal gaat gebeuren, zien we daar boven het bed. Het bed rust, een ruime twee meter hoog, op een grote berg zooi. Die berg zooi is er gedurende het afgelopen jaar onder geduwd bij gebrek aan ruimte en heeft het bed tot aan het plafond gestuwd."

:{ :') ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133383522
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat was gelukkig niet mijn vriend, haha. Ben echt blij dat ik die gast waarschijnlijk nooit meer zie, want die woont ook echt aan de andere kant van NL. :P

Eerst heb ik mijn vriend aangesproken op het feestje van een goede vriendin omdat ik niet kon geloven dat er mensen van onder de 55 zonder baarden naar Wilco luisterden, zoals ik. :o Daar hebben we echt heeeel veel gebuurt. Schijnbaar was er zonder dat ik het doorhad ook een heel toneelstuk met de zeekoe doe mijn plek innam, en mensen die allemaal dingen regelden omdat ze zagen dat hij en ik praatten en zagen dat het goed was haha :'), maar dat is een ander verhaal. Vervolgens meeten met vrienden erbij, omdat ik hem dus via die vriendin kende (naar de film en uitgaan etc.) En daarna alleen meeten :)
Nee had al door dat het met je vriend anders was gegaan.

Wel tof dat het bij hem vlekkeloos ging. :7
  maandag 18 november 2013 @ 18:54:03 #107
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133383581
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee had al door dat het met je vriend anders was gegaan.

Wel tof dat het bij hem vlekkeloos ging. :7
Bijna vlekkeloos. Eerst zag ik namelijk niks in hem, maar gelukkig vertelde die vriendin (R.) mij dat ik hem best mocht afwijzen, maar dat ze het jammer zou vinden als ik dat zou doen om het verkeerde beeld wat ik toen van hem had. Daarnaast heb ik wel iemand per ongeluk iets te laat huilend opgebeld en die vriendin gesmst of ik niet in de friendzone zat. Maar voor de rest ging alles oké. ja. :)
pi_133383633
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

"Welkom in mijn nederige stulpje! Pas op, struikel niet over het krat bier wat bij gebrek aan ruimte meteen links naast de deur staat, met daarop een halve meter hoog nog flesjes gestapeld. Als we hier rechts kijken zien we daar de afwas van anderhalve maand geleden. Daarnaast nog een krat bier met daar bovenop het hoogtepunt van de avond: de boerenkiel! Gaan we verder zien we de televisie. Onder de televisie een berg rotzooi, zorgvuldig aangestapt zodat de ondertiteling nog net te lezen is vanaf de bank. De bank die zich bevint onder Mount Meuk die we hier voor ons zien opdoemen. Mount Meuk bestaat uit kleren, oude verpakkingen en lege flessen. Gaan we vervolgens verder naar de slaapkamer, daar waar het straks allemaal gaat gebeuren, zien we daar boven het bed. Het bed rust, een ruime twee meter hoog, op een grote berg zooi. Die berg zooi is er gedurende het afgelopen jaar onder geduwd bij gebrek aan ruimte en heeft het bed tot aan het plafond gestuwd."

:{ :') ;(
Hahaha geniaal geschreven. :7

Nja weetje dat je je huis niet vies laat zien oke. Maar spik en span is ook overdreven.
  maandag 18 november 2013 @ 18:57:12 #109
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133383685
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nja weetje dat je je huis niet vies laat zien oke. Maar spik en span is ook overdreven.
Uhu precies, viezigheid is anders dan rommel.
pi_133383723
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Bijna vlekkeloos. Eerst zag ik namelijk niks in hem, maar gelukkig vertelde die vriendin (R.) mij dat ik hem best mocht afwijzen, maar dat ze het jammer zou vinden als ik dat zou doen om het verkeerde beeld wat ik toen van hem had. Daarnaast heb ik wel iemand per ongeluk iets te laat huilend opgebeld en die vriendin gesmst of ik niet in de friendzone zat. Maar voor de rest ging alles oké. ja. :)
Nja wel beter dat die vriendin jullie beide kende. :)
Uiteindelijk werd het goed O+
  maandag 18 november 2013 @ 18:58:44 #111
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133383749
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nja wel beter dat die vriendin jullie beide kende. :)
Uiteindelijk werd het goed O+
Uhu en bij jou ook. Durf je inmiddels toe te geven dat je hem via FOK! kent?
pi_133383768
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:57 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Uhu precies, viezigheid is anders dan rommel.
En denkt die date er anders over.dan zou ik er ook al gelijk klaar mee zijn. :')
  maandag 18 november 2013 @ 18:59:38 #113
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133383785
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

En denkt die date er anders over.dan zou ik er ook al gelijk klaar mee zijn. :')
Ik ook. Ik zit as we speak echt in een enorme teringzooi namelijk. :o

pi_133383828
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Ik weet na 22 jaar echt wel dat ik een huis gewoon niet opgeruimd kan houden :+ Maar er zijn wel grenzen natuurlijk. Zoals de zooi er nu bij ligt, kan ik hier echt niemand ontvangen behalve goede vrienden die het al opgegeven hebben om mij duidelijk te maken dat ik vaker moet opruimen _O- Spik en span is het nooit. Want, lekker clichee, een opgeruimd huis is een teken van een verspild leven ;) Maar een beetje opgeruimd is het wel. Je moet wel fatsoenlijk bij de tafel, de bank en het bed kunnen komen natuurlijk zonder je nek te breken over vanalles en nog wat.

Als het kleine beetje rommel wat hier dan nog ligt al een reden voor haar zou zijn om niet verder te gaan dan laat maar, want dan gaat het vroeg of laat toch mis *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133383838
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Uhu en bij jou ook. Durf je inmiddels toe te geven dat je hem via FOK! kent?
Nope en dat gaat ook niet gebeuren. Zijn familie enzo weet het wel. Kei genant. ;(
  maandag 18 november 2013 @ 19:02:42 #116
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133383881
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nope en dat gaat ook niet gebeuren. Zijn familie enzo weet het wel. Kei genant. ;(
Ach, valt wel mee toch? En meteen een stuk origineler dan 'tijdens het uitgaan' en zo.
pi_133383940
Lijkt me met alle respect helemaal niks :')

Kom je bij je vrienden: Hee jongens ik heb weer een vriendin :o
Vrienden: Lul niet :')
Ik: Ja echt! *foto* :7
Vriendin: Omgwtf! Hoe ken je haar? _O_
Ik: Eehh :{
  maandag 18 november 2013 @ 19:06:59 #118
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133384020
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:04 schreef BlackLining het volgende:

Goed, hooguit op dat moment even gênant, grappig, of gewoon normaal (afhankelijk van je vrienden), maar daarna maakt dat toch niets meer uit?
pi_133384025
Ik heb namelijk van dat soort vrienden dat dan meteen gaat opzoeken wie ik ben op de Foks, wat niet zo heel moeilijk is als je mij een beetje kent, om dan vervolgens heel mijn post history uit te printen en dingen te zoeken waar ze mij mee voor lul kunnen zetten :D Dus dat lijkt me geen strak plan.
pi_133384029
Omg Worms :o Wat was dat een KONINGSSPEL! _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 18 november 2013 @ 19:08:29 #121
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133384067
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg Worms :o Wat was dat een KONINGSSPEL! _O_
Ja hè! :D De singleplayer is niet zo leuk, maar de multiplayer van Worms Revolution is baas!
pi_133384442
Net dit hele filmpje afgekeken :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 18 november 2013 @ 19:21:03 #123
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133384490
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net dit hele filmpje afgekeken :')
Oeh die ken ik niet, dat is een oudere versie zo te zien. :o Wel nice!
pi_133384491
Als we een klein bietje doorposten kunnen we dat meetje van BarriePrutsers donderdag houden ter ere van het vierhonderdste topic _O_
pi_133384506
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Muisraket het volgende:
Daarnaast heb ik wel iemand per ongeluk iets te laat huilend opgebeld
'iemand' heeft ook een naam.

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:04 schreef BlackLining het volgende:

Ja, dit dus. Wat boeit het anderen hoe je diegene hebt leren kennen. 99 van de 100 gevallen is gewoon standaard en niet leuk om te weten dus bitches pls vraag er gewoon niet naar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133384512
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Oeh die ken ik niet, dat is een oudere versie zo te zien. :o Wel nice!
Playstation 1 memories O+
Dat waren tijden :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133384522
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef BlackLining het volgende:
Als we een klein bietje doorposten kunnen we dat meetje van BarriePrutsers donderdag houden ter ere van het vierhonderdste topic _O_
JAAAAAAAA :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133384562
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Subtiel gebracht zeg _O-
  maandag 18 november 2013 @ 19:22:49 #129
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133384568
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Ja, dit dus. Wat boeit het anderen hoe je diegene hebt leren kennen. 99 van de 100 gevallen is gewoon standaard en niet leuk om te weten dus bitches pls vraag er gewoon niet naar.
Maar niet alleen jou dus, ook die vriendin. Die uiteindelijk een groot aandeel heeft gehad.
  maandag 18 november 2013 @ 19:23:19 #130
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133384592
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Subtiel gebracht zeg _O-
Uhu, verbaast me eerlijk gezegd, maar goed.
pi_133384595
Weer terug naar de supermarkt :{ Worst voor in de snert vergeten :|W

Misschien is ze er nog O+ Deze keer niet chickenen
pi_133384649
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Maar niet alleen jou dus, ook die vriendin. Die uiteindelijk een groot aandeel heeft gehad.
Dat kan. Maar je zegt het nogal... lullig. Anyways.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:

In Tilburg bij de uni werkt een meisje achter de kassa en die is echt O+ O+ O+ serieus je moet voor haar gaan. Boks bro.
  maandag 18 november 2013 @ 19:25:08 #133
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133384669
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:

Succes!
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

In Tilburg bij de uni werkt een meisje achter de kassa en die is echt O+ O+ O+ serieus je moet voor haar gaan. Boks bro.
Was niet lullig bedoeld, eerlijk.
pi_133384673
Niet gaan bitchen hier he :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133384696
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Ja maar Tilburg :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133384704
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef Muisraket het volgende:
Was niet lullig bedoeld, eerlijk.
Okeej
pi_133384712
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Maar dat meisje :o
pi_133384742
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

SPOILER
Tilburg :')___!!
Das een soort Helmond. Maar dan groter
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 18 november 2013 @ 19:27:12 #139
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133384760
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Amen!
pi_133384796
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zo erg is het gelukkig niet :)
pi_133384801
BDH, wanneer gaan we weer sporten?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133384814
Wanneer ga je?
pi_133384851
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 19:28 schreef bijdehand het volgende:
Wanneer ga je?
Morgen waarschijnlijk, jij ook?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133385097
Zou goed kunnen van wel _O_
pi_133385154
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 19:34 schreef bijdehand het volgende:
Zou goed kunnen van wel _O_
Morgen geen cardio voor jou, pure krachttraining 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133385284
Nee ik heb cardio harder nodig :*
pi_133385360
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 19:37 schreef bijdehand het volgende:
Nee ik heb cardio harder nodig :*
Afwisseling mijn zoon.
Afwisseling.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133386253
Jij weet toch niet wat ik verder doe :@
pi_133386499
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Jij weet toch niet wat ik verder doe :@
Ik werk bij de NSA, ik weet alles 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133386739
Wat zegt mijn chick nou over mij? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')