Ja of je doet je niet beter voor als je bent en laat je huis gewoon zoals het altijd is.quote:Op maandag 18 november 2013 18:44 schreef BlackLining het volgende:
Niks bij 'hem' thuis, want dan moet 'hij' eerst de hele tent opruimen, en daar heb 'ik' een hekel aan
Dat was gelukkig niet mijn vriend, haha. Ben echt blij dat ik die gast waarschijnlijk nooit meer zie, want die woont ook echt aan de andere kant van NL.quote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg MR. Wat heb je met je vriend allemaal gedaan/elkaar beter leren kennen.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of je doet je niet beter voor als je bent en laat je huis gewoon zoals het altijd is.
"Welkom in mijn nederige stulpje! Pas op, struikel niet over het krat bier wat bij gebrek aan ruimte meteen links naast de deur staat, met daarop een halve meter hoog nog flesjes gestapeld. Als we hier rechts kijken zien we daar de afwas van anderhalve maand geleden. Daarnaast nog een krat bier met daar bovenop het hoogtepunt van de avond: de boerenkiel! Gaan we verder zien we de televisie. Onder de televisie een berg rotzooi, zorgvuldig aangestapt zodat de ondertiteling nog net te lezen is vanaf de bank. De bank die zich bevint onder Mount Meuk die we hier voor ons zien opdoemen. Mount Meuk bestaat uit kleren, oude verpakkingen en lege flessen. Gaan we vervolgens verder naar de slaapkamer, daar waar het straks allemaal gaat gebeuren, zien we daar boven het bed. Het bed rust, een ruime twee meter hoog, op een grote berg zooi. Die berg zooi is er gedurende het afgelopen jaar onder geduwd bij gebrek aan ruimte en heeft het bed tot aan het plafond gestuwd."quote:Op maandag 18 november 2013 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of je doet je niet beter voor als je bent en laat je huis gewoon zoals het altijd is.
Nee had al door dat het met je vriend anders was gegaan.quote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat was gelukkig niet mijn vriend, haha. Ben echt blij dat ik die gast waarschijnlijk nooit meer zie, want die woont ook echt aan de andere kant van NL.
Eerst heb ik mijn vriend aangesproken op het feestje van een goede vriendin omdat ik niet kon geloven dat er mensen van onder de 55 zonder baarden naar Wilco luisterden, zoals ik.Daar hebben we echt heeeel veel gebuurt. Schijnbaar was er zonder dat ik het doorhad ook een heel toneelstuk met de zeekoe doe mijn plek innam, en mensen die allemaal dingen regelden omdat ze zagen dat hij en ik praatten en zagen dat het goed was haha
, maar dat is een ander verhaal. Vervolgens meeten met vrienden erbij, omdat ik hem dus via die vriendin kende (naar de film en uitgaan etc.) En daarna alleen meeten
Bijna vlekkeloos. Eerst zag ik namelijk niks in hem, maar gelukkig vertelde die vriendin (R.) mij dat ik hem best mocht afwijzen, maar dat ze het jammer zou vinden als ik dat zou doen om het verkeerde beeld wat ik toen van hem had. Daarnaast heb ik wel iemand per ongeluk iets te laat huilend opgebeld en die vriendin gesmst of ik niet in de friendzone zat. Maar voor de rest ging alles oké. ja.quote:Op maandag 18 november 2013 18:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee had al door dat het met je vriend anders was gegaan.
Wel tof dat het bij hem vlekkeloos ging.
Hahaha geniaal geschreven.quote:Op maandag 18 november 2013 18:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Welkom in mijn nederige stulpje! Pas op, struikel niet over het krat bier wat bij gebrek aan ruimte meteen links naast de deur staat, met daarop een halve meter hoog nog flesjes gestapeld. Als we hier rechts kijken zien we daar de afwas van anderhalve maand geleden. Daarnaast nog een krat bier met daar bovenop het hoogtepunt van de avond: de boerenkiel! Gaan we verder zien we de televisie. Onder de televisie een berg rotzooi, zorgvuldig aangestapt zodat de ondertiteling nog net te lezen is vanaf de bank. De bank die zich bevint onder Mount Meuk die we hier voor ons zien opdoemen. Mount Meuk bestaat uit kleren, oude verpakkingen en lege flessen. Gaan we vervolgens verder naar de slaapkamer, daar waar het straks allemaal gaat gebeuren, zien we daar boven het bed. Het bed rust, een ruime twee meter hoog, op een grote berg zooi. Die berg zooi is er gedurende het afgelopen jaar onder geduwd bij gebrek aan ruimte en heeft het bed tot aan het plafond gestuwd."![]()
![]()
Uhu precies, viezigheid is anders dan rommel.quote:Op maandag 18 november 2013 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha geniaal geschreven.
Nja weetje dat je je huis niet vies laat zien oke. Maar spik en span is ook overdreven.
Nja wel beter dat die vriendin jullie beide kende.quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bijna vlekkeloos. Eerst zag ik namelijk niks in hem, maar gelukkig vertelde die vriendin (R.) mij dat ik hem best mocht afwijzen, maar dat ze het jammer zou vinden als ik dat zou doen om het verkeerde beeld wat ik toen van hem had. Daarnaast heb ik wel iemand per ongeluk iets te laat huilend opgebeld en die vriendin gesmst of ik niet in de friendzone zat. Maar voor de rest ging alles oké. ja.
Uhu en bij jou ook. Durf je inmiddels toe te geven dat je hem via FOK! kent?quote:Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nja wel beter dat die vriendin jullie beide kende.![]()
Uiteindelijk werd het goed
En denkt die date er anders over.dan zou ik er ook al gelijk klaar mee zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 18:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu precies, viezigheid is anders dan rommel.
Ik ook. Ik zit as we speak echt in een enorme teringzooi namelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En denkt die date er anders over.dan zou ik er ook al gelijk klaar mee zijn.
Nee natuurlijk niet. Ik weet na 22 jaar echt wel dat ik een huis gewoon niet opgeruimd kan houdenquote:Op maandag 18 november 2013 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha geniaal geschreven.
Nja weetje dat je je huis niet vies laat zien oke. Maar spik en span is ook overdreven.
Nope en dat gaat ook niet gebeuren. Zijn familie enzo weet het wel. Kei genant.quote:Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu en bij jou ook. Durf je inmiddels toe te geven dat je hem via FOK! kent?
Ach, valt wel mee toch? En meteen een stuk origineler dan 'tijdens het uitgaan' en zo.quote:Op maandag 18 november 2013 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nope en dat gaat ook niet gebeuren. Zijn familie enzo weet het wel. Kei genant.
Goed, hooguit op dat moment even gênant, grappig, of gewoon normaal (afhankelijk van je vrienden), maar daarna maakt dat toch niets meer uit?quote:Op maandag 18 november 2013 19:04 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt me met alle respect helemaal niks
Kom je bij je vrienden: Hee jongens ik heb weer een vriendin![]()
Vrienden: Lul niet
Ik: Ja echt! *foto*
Vriendin: Omgwtf! Hoe ken je haar?![]()
Ik: Eehh
Ja hè!quote:Op maandag 18 november 2013 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg WormsWat was dat een KONINGSSPEL!
Oeh die ken ik niet, dat is een oudere versie zo te zien.quote:
'iemand' heeft ook een naam.quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Muisraket het volgende:
Daarnaast heb ik wel iemand per ongeluk iets te laat huilend opgebeld
Ja, dit dus. Wat boeit het anderen hoe je diegene hebt leren kennen. 99 van de 100 gevallen is gewoon standaard en niet leuk om te weten dus bitches pls vraag er gewoon niet naar.quote:Op maandag 18 november 2013 19:04 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt me met alle respect helemaal niks
Kom je bij je vrienden: Hee jongens ik heb weer een vriendin![]()
Vrienden: Lul niet
Ik: Ja echt! *foto*
Vriendin: Omgwtf! Hoe ken je haar?![]()
Ik: Eehh
Playstation 1 memoriesquote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oeh die ken ik niet, dat is een oudere versie zo te zien.Wel nice!
JAAAAAAAAquote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef BlackLining het volgende:
Als we een klein bietje doorposten kunnen we dat meetje van BarriePrutsers donderdag houden ter ere van het vierhonderdste topic
Subtiel gebracht zegquote:
Maar niet alleen jou dus, ook die vriendin. Die uiteindelijk een groot aandeel heeft gehad.quote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'iemand' heeft ook een naam.
[..]
Ja, dit dus. Wat boeit het anderen hoe je diegene hebt leren kennen. 99 van de 100 gevallen is gewoon standaard en niet leuk om te weten dus bitches pls vraag er gewoon niet naar.
Uhu, verbaast me eerlijk gezegd, maar goed.quote:
Dat kan. Maar je zegt het nogal... lullig. Anyways.quote:Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar niet alleen jou dus, ook die vriendin. Die uiteindelijk een groot aandeel heeft gehad.
In Tilburg bij de uni werkt een meisje achter de kassa en die is echtquote:Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:
Weer terug naar de supermarktWorst voor in de snert vergeten
![]()
Misschien is ze er nogDeze keer niet chickenen
Succes!quote:Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:
Weer terug naar de supermarktWorst voor in de snert vergeten
![]()
Misschien is ze er nogDeze keer niet chickenen
Was niet lullig bedoeld, eerlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je zegt het nogal... lullig. Anyways.
[..]
In Tilburg bij de uni werkt een meisje achter de kassa en die is echt![]()
![]()
serieus je moet voor haar gaan. Boks bro.
Ja maar Tilburgquote:Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je zegt het nogal... lullig. Anyways.
[..]
In Tilburg bij de uni werkt een meisje achter de kassa en die is echt![]()
![]()
serieus je moet voor haar gaan. Boks bro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Okeejquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja maar TilburgJup. Maar dat meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja maar TilburgTilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!!
Das een soort Helmond. Maar dan groterCuz I'm Mr. Brightside
Amen!quote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tilburg___!!
Das een soort Helmond. Maar dan groter
Zo erg is het gelukkig nietquote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tilburg___!!
Das een soort Helmond. Maar dan groter
Ik werk bij de NSA, ik weet allesquote:Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Jij weet toch niet wat ik verder doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |