Noh?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
Ik ben ook weleens uitgescholden voor student.
hoe durven ze!!11quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
In een hutje op de heiquote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Janneke hoort helemaal niet in een gehorig gedeelde eengezinswoning te wonen.
Wel tetten!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Cee het volgende:
Nu schrik ik weer van de make-up van Natas.
Juist!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nee, die moet gewoon sowieso verhuizen. Voor zichzelf.
Inderdaad, terwijl ik gewoon werk had.quote:
Ik ben het een tijd geweest. Moeilijke periode. Kan er nog steeds niet goed over praten. Inmiddels heb ik die periode afgesloten en heb ik een auto en een baan.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
Zou idd wel het beste zijn. Ze kan gewoon niet tegen geluid.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Hoe moet je hier nou mee gaan praten?
Doorverwijzen voor een klinische opname.
misschien toch maar naar een gesticht?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Janneke hoort helemaal niet in een gehorig gedeelde eengezinswoning te wonen.
Het is alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ben het een tijd geweest. Moeilijke periode. Kan er nog steeds niet goed over praten. Inmiddels heb ik die periode afgesloten en heb ik een auto en een baan.
amsterdamquote:Op donderdag 14 november 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
Willem de Zwijgerlaan, hoe toepasselijk.
Want Amsterdam is de enige stad met die straat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |