Er ook niemand tegen Janneke op. Je kan het volgens mij nooit goed doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef zwarteweduwe het volgende:
Ach ik vind dit echt oprecht zielig.
Daar kan Janneke toch nooit tegenop.
Goffer Sjeekequote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
Dit is er zo eentje die onder d'r Woezel & Pip dekbed naar slashermovies kijkt.
Normale buurvrouw denk ik. misschien wat luidruchtigquote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef marcodej het volgende:
Sandy is eigenlijk best normaal. Luidruchtig, maar best normaal.
Idd.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef marcodej het volgende:
Sandy is eigenlijk best normaal. Luidruchtig, maar best normaal.
Nee, die moet gewoon sowieso verhuizen. Voor zichzelf.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Janneke hoort helemaal niet in een gehorig gedeelde eengezinswoning te wonen.
student!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
Ik ben ook weleens uitgescholden voor student.
Noh?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
hoe durven ze!!11quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
In een hutje op de heiquote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Wel tetten!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Cee het volgende:
Nu schrik ik weer van de make-up van Natas.
Juist!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nee, die moet gewoon sowieso verhuizen. Voor zichzelf.
Inderdaad, terwijl ik gewoon werk had.quote:
Ik ben het een tijd geweest. Moeilijke periode. Kan er nog steeds niet goed over praten. Inmiddels heb ik die periode afgesloten en heb ik een auto en een baan.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
Zou idd wel het beste zijn. Ze kan gewoon niet tegen geluid.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Hoe moet je hier nou mee gaan praten?
Doorverwijzen voor een klinische opname.
misschien toch maar naar een gesticht?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Het is alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ben het een tijd geweest. Moeilijke periode. Kan er nog steeds niet goed over praten. Inmiddels heb ik die periode afgesloten en heb ik een auto en een baan.
amsterdamquote:Op donderdag 14 november 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
Willem de Zwijgerlaan, hoe toepasselijk.
Want Amsterdam is de enige stad met die straat?quote:
natuurlijk niet. daarom ook diequote:Op donderdag 14 november 2013 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want Amsterdam is de enige stad met die straat?
Ok. Fijn om te horen dat er lotgenoten zijn. Ja niet voor jou natuurlijk. Dit gun je niemand maar gedeelde smart is halve smart.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is alsof ik mezelf hoor praten.
Boulimia doet dat met je tanden. En roken.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:03 schreef Cee het volgende:
Ze heeft een Koning Willem-Alexander gebit.
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:03 schreef vencodark het volgende:
Sandy moet oppassen dat Janneke haar niet onderdompelde in dat vijvertje.
Vooral dat kotsen, breekt al het glazuur af.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Boulimia doet dat met je tanden. En roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |