SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Wat je het dan wil noemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek. Ik kan alleen niet eten
quote:
mooi he?quote:
Liever jij dan ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
En nu omkleden want zo naar Theo Maassen
meet whut?quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 14 november 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien vindtie dat alleen maar lekker
Zoiets?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen betere vinden
Even doorsturenquote:
Dit was een grappig plaatjequote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar nee ik zocht een grappig plaatje
Hoezo? Wat maakt dat jou uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn broer heeft een hond...
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken....
Ik vind ducklings zo'n tof woordquote:Op donderdag 14 november 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.godvine.com/Ba(...)ction_types=og.likes
Is het ookquote:Op donderdag 14 november 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ducklings zo'n tof woord
Mwa... kust was klotequote:
Dat is stomquote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa... kust was klote
Verder is alles wel oke hoor
En met jou?![]()
Hoe vordert het met de foto's? Hihi
Avondquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.godvine.com/Ba(...)ction_types=og.likes
Ja er was wel wind. Maar op een doordeweekse koude dag is het altijd maar afwachten of er iemand is.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is stomer stond nog best wel wat wind vandaag?
Zijn gangetje, moeiig.
Ja ik ga hem vanavond even skoppenik geloof dat hij weinig GTA op de planning heeft staan dus kan hij mooi ff met die foto's aan de slag. Komt goed
Meh... het was ook wel voorspeld he? Veel regenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja er was wel wind. Maar op een doordeweekse koude dag is het altijd maar afwachten of er iemand is.
Dus ik ging eerst naar Vrouwenpolder, omdat je daar de meeste kans had. Er waren 2 kiters, maar die gingen net weg. Dus even op het strand gekeken, en toen zag ik dat op Neeltje een kite bezig was. Dus ik die kant op gegaan, omkleden etc, kom op het strand, gaat die kerel ook net weg
Dus maar even in m'n eentje gegaan, maar dat ging niet echt super omdat de wind vol aanlandig was en ook een beetje wegviel vanwege een bui.
En vanaf dat moment bleef het ook aan een stuk door regenenBleeeeh, ben er maar mee opgehouden, en al die natte zooi m'n auto in gedonderd.
Maar geef 'm maar een goede schop ja
Mja dat wel... maar wilde het toch proberen omdat de komende dagen kut zijn...quote:Op donderdag 14 november 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh... het was ook wel voorspeld he? Veel regen
Next time better
Ga ik doen
Temperatuur gaat ook omlaag, weinig windquote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat wel... maar wilde het toch proberen omdat de komende dagen kut zijn...
Nooit!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Temperatuur gaat ook omlaag, weinig wind
Wel droog... Maarja daar heb je niet zoveel aan
andere hobby zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |