SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Wat je het dan wil noemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek. Ik kan alleen niet eten
quote:
mooi he?quote:
Liever jij dan ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
En nu omkleden want zo naar Theo Maassen
meet whut?quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 14 november 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien vindtie dat alleen maar lekker
Zoiets?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen betere vinden
Even doorsturenquote:
Dit was een grappig plaatjequote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar nee ik zocht een grappig plaatje
Hoezo? Wat maakt dat jou uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn broer heeft een hond...
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken....
Ik vind ducklings zo'n tof woordquote:Op donderdag 14 november 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.godvine.com/Ba(...)ction_types=og.likes
Is het ookquote:Op donderdag 14 november 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ducklings zo'n tof woord
Mwa... kust was klotequote:
Dat is stomquote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa... kust was klote
Verder is alles wel oke hoor
En met jou?![]()
Hoe vordert het met de foto's? Hihi
Avondquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.godvine.com/Ba(...)ction_types=og.likes
Ja er was wel wind. Maar op een doordeweekse koude dag is het altijd maar afwachten of er iemand is.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is stomer stond nog best wel wat wind vandaag?
Zijn gangetje, moeiig.
Ja ik ga hem vanavond even skoppenik geloof dat hij weinig GTA op de planning heeft staan dus kan hij mooi ff met die foto's aan de slag. Komt goed
Meh... het was ook wel voorspeld he? Veel regenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja er was wel wind. Maar op een doordeweekse koude dag is het altijd maar afwachten of er iemand is.
Dus ik ging eerst naar Vrouwenpolder, omdat je daar de meeste kans had. Er waren 2 kiters, maar die gingen net weg. Dus even op het strand gekeken, en toen zag ik dat op Neeltje een kite bezig was. Dus ik die kant op gegaan, omkleden etc, kom op het strand, gaat die kerel ook net weg
Dus maar even in m'n eentje gegaan, maar dat ging niet echt super omdat de wind vol aanlandig was en ook een beetje wegviel vanwege een bui.
En vanaf dat moment bleef het ook aan een stuk door regenenBleeeeh, ben er maar mee opgehouden, en al die natte zooi m'n auto in gedonderd.
Maar geef 'm maar een goede schop ja
Mja dat wel... maar wilde het toch proberen omdat de komende dagen kut zijn...quote:Op donderdag 14 november 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh... het was ook wel voorspeld he? Veel regen
Next time better
Ga ik doen
Temperatuur gaat ook omlaag, weinig windquote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat wel... maar wilde het toch proberen omdat de komende dagen kut zijn...
Nooit!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Temperatuur gaat ook omlaag, weinig wind
Wel droog... Maarja daar heb je niet zoveel aan
andere hobby zoeken
Nog een?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke oke rustig maar
een hobby er bij?
Morgen nog een keer van genietenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
Een pepertje op een verpakking zou ik moeten kunnen hebben, zeker als het 1 uit 3 is, maar dit is volgens mij veeeeeel pittiger
Op de wc zekerquote:Op donderdag 14 november 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen nog een keer van genieten
Ja tochquote:
Haken? breien?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een?
Mja wat dan? Mag dan niet te duur zijn
Dat heb ik maar 1x gehad, maar toen had een vriendinnetje 3 theelepels sambal verward met 3 eetlepelsquote:Op donderdag 14 november 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen nog een keer van genieten
Arme jijquote:Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 1x gehad, maar toen had een vriendinnetje 3 theelepels sambal verward met 3 eetlepels
Mijn mond deed 8u later nog pijn en de volgende dag dus ookquote:
Dat kan ik me voorstellen. Hoe ging het op de wc die dag erna?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn mond deed 8u later nog pijn en de volgende dag dus ook
Dankje.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kusje op je zere mondje![]()
Ging het allemaal goed?
Mn anus moest behandeld worden met 3e graads brandwondenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Hoe ging het op de wc die dag erna?
Ben ook niet asoquote:Op donderdag 14 november 2013 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
Yes er is nog hoop voor me
Onderzoek: metalfans zijn niet asociaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn anus moest behandeld worden met 3e graads brandwonden
Er werd zalf opgesmeerd met een piemel zeker?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn anus moest behandeld worden met 3e graads brandwonden
Je mag wel wat van mijn eten. Dat is zo heet, binnen no-time zweet je uit al je porieenquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ook niet asoDie tekst ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Ook offeren ze geen kinderen aan Satan (althans, niet elke week) en zijn ze niet meer asociaal of meer gewelddadig dan andere mensjes.'
Me 2quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die tekst ook![]()
'Ook offeren ze geen kinderen aan Satan (althans, niet elke week) en zijn ze niet meer asociaal of meer gewelddadig dan andere mensjes.'
*knuf*quote:
Ik ga ook maar eens pizza van gisteren in de magnetron gooienquote:
Lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga met een dekentje op de bank
Sucseksquote:Op donderdag 14 november 2013 20:04 schreef PeuRac het volgende:
Mn () buurvrouw appt of ik even kom helpen met d'r computer
Mookje!!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
*knuf*.
[..]
Ik ga ook maar eens pizza van gisteren in de magnetron gooien.
[..]
Lekker.
En zodra de computer weer werkt kun je oprottenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:04 schreef PeuRac het volgende:
Mn () buurvrouw appt of ik even kom helpen met d'r computer
Hupselquote:
Maakt niet uit, ik gebruik al een jaar lang haar wifi voor nopquote:Op donderdag 14 november 2013 20:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
En zodra de computer weer werkt kun je oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Volgens mij ben je ziek. Of ben je niet verkouden?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu aan: spijkerbroek, joggingbroek, bh, topje, tshirt, trui, jas, 2 paar sokken.
EN NOG BIBBEREN
That's my secret, I'm always sick!!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek. Of ben je niet verkouden?
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik gebruik al een jaar lang haar wifi voor nop
Tijd voor een eigen wifi zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb er 2 en gebruik ze amper
.
Awww, heb ik ook, maar ik ben een beetje ziek, dus bied niet aan te knuffelenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu aan: spijkerbroek, joggingbroek, bh, topje, tshirt, trui, jas, 2 paar sokken.
EN NOG BIBBEREN.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen wifi zou ik zeggen. Ik heb er 2 en gebruik ze amper
.
[..]
Awww, heb ik ook, maar ik ben een beetje ziek, dus bied niet aan te knuffelen.
Dat deed je welquote:
Oepsquote:
Ik kan niet ziek worden morgen, ik ga dan bier zoep'n met een vriendquote:Op donderdag 14 november 2013 20:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeps, nu ben jij ook ziek morgen
. Maar dat was je al dus je merkt er niets van
.
Waarom zou ik ervoor betalen als ik het ook gratis kan krijgen?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen wifi zou ik zeggen. Ik heb er 2 en gebruik ze amper
.
[..]
Awww, heb ik ook, maar ik ben een beetje ziek, dus bied niet aan te knuffelen.
Dan neem ik mijn knuf terug, dat wil ik je niet ontnemenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet ziek worden morgen, ik ga dan bier zoep'n met een vriend
Manflu is dan ook serious business!!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn knuf terug, dat wil ik je niet ontnemen.
Bier drinken terwijl je ziek bent kan trouwens gerust. Ik moet morgen werken terwijl ik me nog kut voel ook.
Welke film?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
STRAKS KWIJLEN BIJ JOHNNY DEPP!!
Pirates, on stranger tides, veronicaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |