Frijns natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef Fer het volgende:
Als Force India dit jaar 2 echte coureurs had genomen, hadden ze misschien wel Mclaren verslagen. Ieder geval Hulkenberg weer terug en met gebrek aan beter misschien Sutil aanhouden, hij is inmiddels meubilair vanuit de Spijker/Midland tijd.
heeft frijns inmiddels al geld danquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Fer het volgende:
Beter nog een jaartje GP2, kan ie het "karakter" van de Pirelli's leren kennen. Iemand een overzicht van de F1 test-tijden van deze aankomende talenten? Heb begrepen dat Stoffel van Doorne ook retesnel is.
neequote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
heeft frijns inmiddels al geld dan
Achter de schermen gebeurt van alles, dus wie weetquote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
heeft frijns inmiddels al geld dan
Hij is dan misschien ook stom geweest om de manager de laan uit te sturen. Die gaf laatst aan dat het hem niets zou verbazen als de Rus, Sirotkin dus, volgend jaar nog niet voor Sauber gaat rijden. En daar had Frijns dan misschien wel in kunnen stappen dan. Zit wat in, zie ook dit artikel over hem... http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=54216quote:
zijn contract was al ontbonden toch en die manager Had dan alsnog voor geld moeten zorgenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef Marks het volgende:
[..]
Hij is dan misschien ook stom geweest om de manager de laan uit te sturen. Die gaf laatst aan dat het hem niets zou verbazen als de Rus, Sirotkin dus, volgend jaar nog niet voor Sauber gaat rijden. En daar had Frijns dan misschien wel in kunnen stappen dan. Zit wat in, zie ook dit artikel over hem... http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=54216
Als je in drie achtereenvolgende klassen kampioen wordt en je tweede raceweekend in de GP2 al wint ben je er klaar voor. Wat dat betreft deed hij het beter dan Magnussen en Vandoorne, waarvan de eerste wel in de F1 komt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:27 schreef Fer het volgende:
Behalve geld, denk ik gezien zijn rondetijden en dat hij geen heel seizoen gp2 heeft gedaan, Frijns er nog niet klaar voor is.
Dan toch maar via de BBC kijken.quote:De Grand Prix van Brazilië is komende zondag deels live op TV te zien bij Veronica, terwijl de gehele race gratis live te kijken is via Veronica's website.
De Grand Prix van Brazilië is zondag vanaf 18:00 uur gedeeltelijk live te zien op de TV-zender van Veronica. Het eerste uur van de race, die om 17:00 uur begint, zal aan het begin van deze uitzending worden samengevat alvorens van de rest van de wedstrijd én de podiumceremonie live verslag wordt gedaan.
Op www.veronicatv.nl/f1 is de gehele race (vanaf 16:45) gratis live te zien. Tegen betaling kunnen de trainingen en kwalificatie hier ook online gekeken worden, waarbij de kijker in dat geval zelf kan schakelen tussen zes verschillende camera's.
Sowieso is de BBC beter, lijkt me. Maar dit is wel erg goedkoop van ze...quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:37 schreef RJD het volgende:
Ik dacht dat de F1 race van Brazilië volledig op Veronica TV uitgezonden zou worden. Nou, niet dus!
[..]
Dan toch maar via de BBC kijken.
Zei ik dat ja?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Zoals vosss laatst eens zei: "in de F1 ben je pas zeker van je zitje als je in Melbourne op de grid staat".
Denk 't tochquote:
Ja zou best kunnen, want dat is natuurlijk ook gewoon zo. En ik zeg wel vaker dingen die gewoon zo zijn. Of die ik vind dat die gewoon zo zijn, maar dat is voor mij net zo goedquote:
Zoveel mensen, zoveel meningen. Daarom is het goed dat iemand als Ecclestone de boel bepaald.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, want dat is natuurlijk ook gewoon zo. En ik zeg wel vaker dingen die gewoon zo zijn. Of die ik vind dat die gewoon zo zijn, maar dat is voor mij net zo goed
Overigens las ik gisteren iets over een eight-3 idee. 8 teams met 3 auto's op de grid. Niet een heel slecht idee vond ik zelf
Inderdaad....quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:17 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een onoverzichtelijke site is gpupdate geworden
Het was een idee van Bernie dacht ik. 8 teams met 3 auto's, waardoor er altijd meer competitieve auto's zijn en dus meer coureurs kans maken op een podiumplaats. Ik vind het geen slecht idee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:56 schreef Marks het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen. Daarom is het goed dat iemand als Ecclestone de boel bepaald.
kwestie van wennen......quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:17 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik hoop wel dat ze dan juniorteams verbieden, anders staat Red Bull gewoon met 6 wagens op de grid.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was een idee van Bernie dacht ik. 8 teams met 3 auto's, waardoor er altijd meer competitieve auto's zijn en dus meer coureurs kans maken op een podiumplaats. Ik vind het geen slecht idee.
was het alquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:17 schreef Schunckelstar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |