SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Matavz blessure -> Koef op de bankquote:Op donderdag 14 november 2013 17:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze zoeken bij Ajax nog een spits, dus wie weet..![]()
om 21u België - Colombia..dat is wel het ultieme Tim86 fap-affiche
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja kut kan het niet zien, doe er wat aanquote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
om 21u België - Colombia..dat is wel het ultieme Tim86 fap-affiche![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja kut kan het niet zien, doe er wat aan![]()
Bij deze. Nu kan je het wel zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja kut kan het niet zien, doe er wat aanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die hebben Voskamp al.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:36 schreef Toefjes het volgende:
Als Koevermans een echte baas is gaat hij Sparta aan doelpunten helpen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandaag geen Dön(d)erdag, maar pasta. Ook lekker
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja wauw 400 coins poepoe hehe dat is lekker verdienen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT ik had dat daily gift 1 keer en toen had ik Jozefzoon. En jij haalt gewoon Torres Nilo eruitBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja wordt wel genieten ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
om 21u België - Colombia..dat is wel het ultieme Tim86 fap-afficheBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Is hij maar 400 coins op PS?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja wauw 400 coins poepoe hehe dat is lekker verdienen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
800c is laagste BIN geloof ik maar heb m al een aantal keer BID voor 400c zien gaan ja.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
als ik zo die FM topics een beetje doorscan dan is het een grote buggy bende nog zoals ieder jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vrees van nietquote:Op donderdag 14 november 2013 18:16 schreef wonton het volgende:
[..]
Als er een derde komt doe ik ook mee (dit keer echt).![]()
![]()
Paar dingen die niet kloppen op Wefut,quote:
eerste is Di Natale 84 rated op wefut terwijl hij 85 moet zijn en de links bij 5-2-2-1 kloppen niet, de linker cb en rechter cb linken niet met de keeper![]()
5-2-2-1 hahahah BUSTEDquote:Op donderdag 14 november 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar dingen die niet kloppen op Wefut,
eerste is Di Natale 84 rated op wefut terwijl hij 85 moet zijn en de links bij 5-2-2-1 kloppen niet, de linker cb en rechter cb linken niet met de keeper
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
kkFM teringkutspel is het toch ook![]()
![]()
Het gaat om het principe. Ik heb vorig jaar en dit jaar geen Torres Nilo in een pack gehad en jij hebt hem nu in een pack.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja wauw 400 coins poepoe hehe dat is lekker verdienen.![]()
Alle Torres Nilo's op de markt hebben in een pack gezeten.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Ik heb vorig jaar en dit jaar geen Torres Nilo in een pack gehad en jij hebt hem nu in een pack.![]()
Iemand al met een team met Falcao en IF Rodriguez gespeeld?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zijn ze niet, komen rechtstreeks uit de files van EA. Daar stond dus blijkbaar een fout inquote:Op donderdag 14 november 2013 18:20 schreef wonton het volgende:
Zo zie je ook maar dat de stats zijn overgenomen van futhead
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar ik had hem zelf niet in een pack en dat vind ik wel jammer.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle Torres Nilo's op de markt hebben in een pack gezeten.![]()
http://cdn.content.easpor(...)tems/web/120274.jsonquote:Op donderdag 14 november 2013 18:20 schreef wonton het volgende:
Zo zie je ook maar dat de stats zijn overgenomen van futhead
[ afbeelding ]
"Rating":"84"
Bedankt voor het melden, maver
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben eigenlijk nooit meer op WeFut ingelogdquote:Op donderdag 14 november 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://cdn.content.easpor(...)tems/web/120274.json
"Rating":"84"Wat is uberhaupt het voordeel van ingelogd zijn?
![]()
Met name dat je je squads kunt bewerken.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit meer op WeFut ingelogdWat is uberhaupt het voordeel van ingelogd zijn?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die "remember me" functie werkt toch niet, dus ik moet elke keer weer inloggen andersquote:Op donderdag 14 november 2013 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit meer op WeFut ingelogdWat is uberhaupt het voordeel van ingelogd zijn?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog steeds niet? Leugenaar die pazzl.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die "remember me" functie werkt toch niet, dus ik moet elke keer weer inloggen andersSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben mijn wachtwoord zelfs vergetenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die "remember me" functie werkt toch niet, dus ik moet elke keer weer inloggen anders
Maar aan de teams zie ik dat bijna niemand op WeFut inlogt
Pazzl zou ook de non-rare en de IF-filter toevoegen![]()
Volgens mij moet je een harde refresh doen en daarna werkt het wel, maar niet voor altijd iigquote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die "remember me" functie werkt toch niet, dus ik moet elke keer weer inloggen anders
Dus ctrl + f5Feyenoord Rotterdam![]()
Als het systeem werkt zou het 30 dagen onthouden moeten worden. Hoe lang onthoudt hij het bij jou Fuszy?Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |