godverquote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan heeft Zapata geen max chem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Neem mij ook eentje mee. Kom ik die straks op etenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m worden vanavond
gewoon lekker die contracten verbruiken want die moeten toch ook op.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
SIFLEWA begint op gang te komen. Loopt inmiddels weer 1 op 1. Tevez op CAM was ook echt een goed idee, vorig jaar deed hij het daar ook al top. Scoort nog niet zoveel maar is sterk aan de bal en kan de vleugels goed bedienen.
[ afbeelding ]
Als al je spelers 10 chem hebben, is het dan nog de moeite waard om een coach te gebruiken of staat hij daar dan voor de lol?
Als die hier toch eens een bezorgdienst hadden...Ze zouden echt negerrijk worden. Letterlijk, figuurlijk..alles.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m worden vanavond
Die staat er dan voor de lol.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
SIFLEWA begint op gang te komen. Loopt inmiddels weer 1 op 1. Tevez op CAM was ook echt een goed idee, vorig jaar deed hij het daar ook al top. Scoort nog niet zoveel maar is sterk aan de bal en kan de vleugels goed bedienen.
[ afbeelding ]
Als al je spelers 10 chem hebben, is het dan nog de moeite waard om een coach te gebruiken of staat hij daar dan voor de lol?
dat is echt de beste investering die ik me kan bedenkenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die hier toch eens een bezorgdienst hadden...Ze zouden echt negerrijk worden. Letterlijk, figuurlijk..alles.
http://www.ringnbring.nl/quote:Op donderdag 14 november 2013 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is echt de beste investering die ik me kan bedenken
Laat ze eerst maar een vestiging in Nijmegen openen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die hier toch eens een bezorgdienst hadden...Ze zouden echt negerrijk worden. Letterlijk, figuurlijk..alles.
werkt dat ook hier in Rotterdam ?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef Freire het volgende:
[..]
http://www.ringnbring.nl/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bezorgen ook macdonalds hier
Edit: o is alleen hier in Den Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn 1e team is nu wel af. Daar heb ik een hoop coins voor nodig om die beter te maken. Dan maar aan mijn 2e team sleutelen...
[ afbeelding ]
Op zich staat het wel prima maar ik heb toch een beetje problemen met de spitsen en vooral Gomez. Heb ook al IF Milito en Klose geprobeerd maar ik ben voor doelpunten nog te veel afhankelijk van Balotelli. Toch Di Natale naar voren halen of misschien een nieuwe speler proberen... Van Vucinic of Higuaín loop ik nou niet bepaald warm. Iemand ervaring met IF Rossi?
Heb even mijn 1e team in de spoiler gezet, die spelers hoef je dus niet aan te raden.IbarboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 1e team is nu wel af. Daar heb ik een hoop coins voor nodig om die beter te maken. Dan maar aan mijn 2e team sleutelen...
[ afbeelding ]
Op zich staat het wel prima maar ik heb toch een beetje problemen met de spitsen en vooral Gomez. Heb ook al IF Milito en Klose geprobeerd maar ik ben voor doelpunten nog te veel afhankelijk van Balotelli. Toch Di Natale naar voren halen of misschien een nieuwe speler proberen... Van Vucinic of Higuaín loop ik nou niet bepaald warm. Iemand ervaring met IF Rossi?Di Natale spits en dan heb je best veel keus voor de CAM, misschien Hernanes ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
[ afbeelding ]
Op zich staat het wel prima maar ik heb toch een beetje problemen met de spitsen en vooral Gomez. Heb ook al IF Milito en Klose geprobeerd maar ik ben voor doelpunten nog te veel afhankelijk van Balotelli. Toch Di Natale naar voren halen of misschien een nieuwe speler proberen... Van Vucinic of Higuaín loop ik nou niet bepaald warm. Iemand ervaring met IF Rossi?
Heb even mijn 1e team in de spoiler gezet, die spelers hoef je dus niet aan te raden.Misschien tegen je standaarden in maar IbarboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat iedereen me pesten...quote:
Het probleem met CAMs met 4222 is dat ik echt opzoek ben naar een bepaald soort speler. Dat is ook de reden dat ik twee spitsen daar heb staan. Samen met de CDMs (en backs) bepalen zij eigenlijk het spel. De spitsen zijn er eigenlijk alleen om het af te maken.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Di Natale spits en dan heb je best veel keus voor de CAM, misschien Hernanes ofzo?
Tja je wil toch een goeie spitsquote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen me pesten...
[..]
Het probleem met CAMs met 4222 is dat ik echt opzoek ben naar een bepaald soort speler. Dat is ook de reden dat ik twee spitsen daar heb staan. Samen met de CDMs (en backs) bepalen zij eigenlijk het spel. De spitsen zijn er eigenlijk alleen om het af te maken.
Tevez dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen me pesten...
[..]
Het probleem met CAMs met 4222 is dat ik echt opzoek ben naar een bepaald soort speler. Dat is ook de reden dat ik twee spitsen daar heb staan. Samen met de CDMs (en backs) bepalen zij eigenlijk het spel. De spitsen zijn er eigenlijk alleen om het af te maken.
Haha ja je hebt gelijk... Het liefst stel ik ook 11 spitsen op... Maar dan kom ik met chemistry in de knoop.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja je wil toch een goeie spits
Die is CAM in mijn 1e team. Doet het daar best aardig, de enige andere speler die ik daar neer kant zetten is Pirlo en die heeft z'n kansen een beetje verspeeld.quote:
Het misselijke aan Ibarbo is dat hij ook echt goed is in de luchtquote:Op donderdag 14 november 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja je hebt gelijk... Het liefst stel ik ook 11 spitsen op... Maar dan kom ik met chemistry in de knoop.
[..]
Die is CAM in mijn 1e team. Doet het daar best aardig, de enige andere speler die ik daar neer kant zetten is Pirlo en die heeft z'n kansen een beetje verspeeld.
Ik koop wel even Ibarbo, geef ik hem even een kans.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het misselijke aan Ibarbo is dat hij ook echt goed is in de lucht
Hij is ook 6'2". Dat is zeker niet verkeerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het misselijke aan Ibarbo is dat hij ook echt goed is in de lucht
Ze zoeken bij Ajax nog een spits, dus wie weet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |