Tuurlijk, meid.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef Toradora het volgende:
Hij viel direct met de deur in huis. Legde zijn hand op mijn stuur en zei heel duidelijk; Oke, we weten allebei dat ik je wel zie zitten, je hebt een lach om bij weg te dromen en nu ik je blik en ogen goed zie wil ik al helemaal je telefoonnummer hebben om je beter te leren kennen.
Haha, ik moest er ook om lachen...dus hopelijk kom je iemand tegen die de grap snaptquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
dan zeg ik eerst je numma
maar gewoon door je manier van hoe je het zegt kan ze er hopelijk om lachen
dan laat ik het weten of het heeft gewerkt jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:58 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Haha, ik moest er ook om lachen...dus hopelijk kom je iemand tegen die de grap snapt
spannendquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
dan laat ik het weten of het heeft gewerkt ja
Deze openingszinnen doen het altijd goed!quote:
die horen vrouwen veel te vaakquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Deze openingszinnen doen het altijd goed!
- Sorry, maar ik ben mijn telefoonnummer kwijt, mag ik die van jou?
- Hij: mag ik de weg vragen?
Zij: welke weg?
Hij: de weg naar je hart...
Vreselijke openingszinnen inderdaadquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
die horen vrouwen veel te vaak
die tweede ik zie het al zo gebeuren dat ze dan zegt "ja hoor"
en dan klopt er niks meer van
Erhm. Potje ehm. Paren?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Vreselijke openingszinnen inderdaad. jammer genoeg zijn meeste mannen niet zo origineel.
Maar veel erger dan de gemiddelde fokker ''Neuken?'' kan het in elk geval niet worden
Dat dacht ik al want zo'n mooi meisje zou ik me nog wel herinnerenquote:
Hoe kom je erbij dat ik mooi benquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al want zo'n mooi meisje zou ik me nog wel herinneren
![]()
Ho stop, cut, ehm, nee. Ik bedoel.quote:
Sorry ik dacht even dat we een real life gesprek nadedenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:56 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik mooi benen klopt, met dit account heb ik nooit foto's gepost
Zeg dat danquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Sorry ik dacht even dat we een real life gesprek nadeden
Alle lichten uit en onder de dekens, dan maakt het niets uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ho stop, cut, ehm, nee. Ik bedoel.
Eerst wat chillen bevalt me meer. Je bent toch wel geschoren heh?
wanneer komt les 2quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Miss.X het volgende:
[..]
les nr. 1: breng een vrouw niet in de war
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |