Mannen die mannen doen doen niet mee hier hequote:Op vrijdag 15 november 2013 08:31 schreef Pharkus het volgende:
Bekend probleem, ik kom met meer telefoonnummers dan boodschappen meestal.
JeVaderquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:34 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mannen die mannen doen doen niet mee hier he
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef Toradora het volgende:
[..]
nee maar de man is nog op het werk. en vreemdgaan is ook weer zo lullig. Dus dan is internet je beste vriend. Of je beste vriendin. Maar die is ook niet thuis nu
Als die jongen er gewoon op geilt om als aandachtsgenereertool door zijn vriendin te worden gebruikt en een beetje vernedering niet erg vindt, zijn ze allebei hartstikke tevreden met deze situatie denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:45 schreef ZarB het volgende:
Nav al die topics die je opent ontstaat hier wel het beeld dat jullie niet zo'n heel beste relatie hebben dacht ik.. Gemiste kans ts.
Je laat een filmpje zien?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:03 schreef haan33 het volgende:
Wat een kneus die gast
Ik zal Toradora eens laten zien hoe je een vrouw laten klaarkomen
Hoe vaak heb je dat al gedaan in je leven dan? Is nogal verschillend per vrouw ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:03 schreef haan33 het volgende:
Wat een kneus die gast
Ik zal Toradora eens laten zien hoe je een vrouw laten klaarkomen
Ik heb magische vingers.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al gedaan in je leven dan? Is nogal verschillend per vrouw ook.
Ach neem het met een korrel zout. Iedereen heeft weleens in een relatie dat ze een ander knap kunnen vinden. En die 1-2 keer per jaar dat we ruzie hebben lijkt me ook niet schokkend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:45 schreef ZarB het volgende:
Nav al die topics die je opent ontstaat hier wel het beeld dat jullie niet zo'n heel beste relatie hebben dacht ik.. Gemiste kans ts.
Je vriend kan dat niet weten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ach neem het met een korrel zout. Iedereen heeft weleens in een relatie dat ze een ander knap kunnen vinden. En die 1-2 keer per jaar dat we ruzie hebben lijkt me ook niet schokkend.
We genieten iedere dag van elkaar, kunnen elkaar echt alles vertellen, lol trappen, elkaar iedere dag nog laten zien hoeveel we van elkaar houden.
Ik vind onze relatie goed. En ik ben ook de enige ben die dat kan weten, wat ik hier ook typ.
die is eigenlijk nog best goed die onthoud ik bedanktquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hij deed alsof! Was gewoon een flauwe openingszin
En wat antwoord je dan als ze ja zegt?...volgens mij kan dit nooit goed lopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:25 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
die is eigenlijk nog best goed die onthoud ik bedankt
dan zeg ik eerst je nummaquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:55 schreef Miss.X het volgende:
[..]
En wat antwoord je dan als ze ja zegt?...volgens mij kan dit nooit goed lopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |