Ik vertrouw haar gewoon.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:34 schreef oLexie het volgende:
En je vriendin stapt gewoon in?
En jij stelt daar geen vragen bij wanneer ze je dit vertelt?
Maar vertrouw je de meneer in kwestie dan ook?quote:
Ik insinueer dan ook geen vreemdgaan, maar veiligheid. Straks rijdt hij heel ergens anders heen en verkracht hij haar.quote:
Nee, die Hans(worst) niet nee. Maar mijn vriendin heeft karate gedaan, dus dat scheeltquote:Op donderdag 14 november 2013 12:37 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Maar vertrouw je de meneer in kwestie dan ook?
Hmkay trolltopic.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, die Hans(worst) niet nee. Maar mijn vriendin heeft karate gedaan, dus dat scheelt
Jammer van die kleine tietjes en die gele zwembroek.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou je vriendin wel raqen hoor TS.
Directe bekende niet, maar hij beweert dat hij een soort van BN er isquote:Op donderdag 14 november 2013 12:39 schreef oLexie het volgende:
Of is het een bekende van jullie? Hoe dan ook, het is niet veilig om bij gasten in te stappen die je vervolgens gaan stalken.
En waarom heeft zij hem trouwens niet tegen gehouden met het meegaan naar Parijs?
nee dat is hem nietquote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen direct bekende en dan instappen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Directe bekende niet, maar hij beweert dat hij een soort van BN er is
Ben jij helderziende ofzo?quote:
Dat niet, maar ik heb wel een scherp oog.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ben jij helderziende ofzo?
Je lijkt me hier de enigequote:Op donderdag 14 november 2013 12:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel een scherp oog.
Hoezo dat, Denk je direct aan taferelen uit de film Spoorloos met Johanna ter Steege? Zo'n pessimist ben ik niet hoor.quote:
Nou met een beetje geluk wordt ze slechts verkocht als seksslaaf.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoezo dat, Denk je direct aan taferelen uit de film Spoorloos met Johanna ter Steege? Zo'n pessimist ben ik niet hoor.
Driesquote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkig iemand die het ook herkent.quote:
Het is wel een Hansworst in elk geval. Ik hoop niet dat dat hem is, anders is mijn vriendin ook nog bij hem blijven slapen, en nog meer van dies zijds. Ze kwam de ochtend daarna wel een beetje moe maar voldaan thuis, dat is op zich wel verdacht eigenlijk, nog nooit zo bij stilgestaan. Ze had toen wel enorme honger kan ik me herinneren. Zeker geen tijd voor ontbijt gehad.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:54 schreef Rickario het volgende:
Laat me raden. Die vent heet Hans?
Praat jij altijd hardop in jezelf?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is inderdaad heel gezellig hier in parijs met je vriendin.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:34 schreef oLexie het volgende:
En je vriendin stapt gewoon in?
En jij stelt daar geen vragen bij wanneer ze je dit vertelt?
Het is gewoon een zielige kneus. Hij heeft haar verteld dat hij zonder haar geen stuiver meer waard is.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is gewoon een zielige kneus. Hij heeft haar verteld dat hij zonder haar geen stuiver meer waard is.
Maar mooi dat vriendinlief alleen oog voor mijn persoontje heeft!
Nee want sinds 2000 actiefquote:
ja, van die kant had ik het nog helemaal niet bekekenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wat ik eigenlijk uit dit verhaal haal, TS, is dat je vriendin dus helemaal opgerot is naar Frankrijk en je dan godverdomme nog steeds lastig valt als je anderel lekkere wijven aan het neuqen bent?
SCHANDE
Altijd doen TS, altijd doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
ja, van die kant had ik het nog helemaal niet bekeken
Waarom duurt het zo lang voordat deze reactie wordt geplaatst?quote:
Alsof dit bewijs is, Maar je vrindin roept, We gaan naar de bank,quote:Op donderdag 14 november 2013 14:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee want sinds 2000 actief
gisteren bedoel jequote:Op donderdag 14 november 2013 22:14 schreef Seamonkey- het volgende:
tjonge jonge wat een kuttopics vandaag zeg
nee debiel ben je scheel ofzoquote:
Geen idee, ken mijn het schelen. Ik zie altijd wel twee stipjes daar.quote:
Blij om te weten dat mijn reputatie zo hoog isquote:Op donderdag 14 november 2013 16:05 schreef Tropanzia het volgende:
B.R.Oekhoest-topic had ik eigenlijk iets meer van verwacht..
Hoezo kloon? Van wie dan? Zoveel tijd heb ik helemaal niet manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |