Ik had eerst een Xone 22. Ik kende iemand die van zijn Xone 3D af moest( hij had hem pas en had hem maar een aantal x gebruikt, vond het niet prettig werken met die midi functie's) dus heb ik mijn 22 geruild voor zijn 3D. Hij is gek dat ie het heeft gedaan natuurlijk maargoed, als hij er vanaf moest ..quote:Op donderdag 14 november 2013 11:59 schreef MPC60 het volgende:
Xone zou ik ook wel willen voor erbij, mooi apparaat! Een geluk dat hij het nog doet.
En jij bent een moderator? Strepen verloren vriend.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Kijk die petjes schuimbekken dan.
Wat is de relevantie precies?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:11 schreef videonatic het volgende:
[..]
En jij bent een moderator? Strepen verloren vriend.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef videonatic het volgende:
sta je nou met een ipad te poseren op je fobo?
Ik vind het altijd wel schattig hoe hij zo hard zn best doet reacties van gefrustreerde dertienjarigen uit te lokken. Stel me zo voor dat ie dan in zn handjes wrijft en heel zn dag weer goed is terwijl hij eigenlijk niks bijdraagt.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:13 schreef videonatic het volgende:
Dat je je ook kunt gedragen want je verwacht niet op Fok dat juist een moderator een topic zo verziekt en reacties uitlokt.
Ik post gewoon precies als elke andere KLB user hier, waarom moet ik het eens zijn met de TS dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:13 schreef videonatic het volgende:
Dat je je ook kunt gedragen want je verwacht niet op Fok dat juist een moderator een topic zo verziekt en reacties uitlokt. Je hoort de community op waarde te houden. Iets wat jou duidelijk niet lukt.
Ah, het valt niet alleen mij op gelukkig.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig hoe hij zo hard zn best doet reacties van gefrustreerde dertienjarigen uit te lokken. Stel me zo voor dat ie dan in zn handjes wrijft en heel zn dag weer goed is terwijl hij eigenlijk niks bijdraagt.
het maakt me ook niet uit of het jou opvalt, ik ben in KLB gewoon user en geen mod, en ik post gewoon lekker KLB-style meequote:Op donderdag 14 november 2013 12:19 schreef videonatic het volgende:
[..]
Ah, het valt niet alleen mij op gelukkig.
Nou zeg nou zelf. Met de gear van tegenwoordig is het wel een stuk simpeler geworden. Beat clock. syncen, loopen. effecten. Is met twee sl platenspelers en een simpele mixer er tussen toch wat lastiger.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Heatwave snapt er niks van.
Je hebt inderdaad van die jokers die niets anders doen dan elke 3 minuten op een syncknop drukken en een beetje met hun handen staan te zwaaien, maar je hebt ook DJ's die live complete mashups in elkaar draaien, en dan niet alleen met de decks, maar ook met launchpads enzo. Daar zit wel wat oefening in.
Dit neemt niet weg dat TS gewoon een droplul is.
Voor jou vast ook een hele prestatiequote:Op donderdag 14 november 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet vrijwel alles automatisch. Nou nou, wat een talent heb je dan!
Ja, ik gebruik het ook, en een complimenten die ik krijg als ik weer eens gedraaid heb.
Jij bent ook zo'n lekkere user he? Ipv gewoon eens leuk met tegenargumenten te komen ga je altijd meteen proberen persoonlijk te worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor jou vast ook een hele prestatie
Wat draai je?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet vrijwel alles automatisch. Nou nou, wat een talent heb je dan!
Ja, ik gebruik het ook, en een complimenten die ik krijg als ik weer eens gedraaid heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |