Die hele muziekstyle is ruk.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En het is nog een kutnummer ook
Ik kan melden dat je fout zit. Misschien dat het er op jouw feesten zo aan toe gaat ja. Dat kan.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je weet inmiddels wel gewoon dat het zo is.
Ach hou toch op man.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je weet inmiddels wel gewoon dat het zo is.
"feesten"quote:Op donderdag 14 november 2013 11:40 schreef videonatic het volgende:
[..]
Ik kan melden dat je fout zit. Misschien dat het er op jouw feesten zo aan toe gaat ja. Dat kan.
Ah, de persoonlijke aanval, nu wordt het pas echt leuk.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef videonatic het volgende:
Jij bent echt een zure gast heatwave, wauw.
- edit, sta je nou met een ipad te poseren op je fobo? Ik weet alweer genoeg.
Dit idd.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef videonatic het volgende:
Jij bent echt een zure gast heatwave, wauw.
- edit, sta je nou met een ipad te poseren op je fobo? Ik weet alweer genoeg.
Petjes? Oorbel? Waar heb je het in godsnaam allemaal over?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Kijk die petjes schuimbekken dan.
Ga ervoor zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
DJ's
Iedere janlul kan zich DJ noemen.
Tegenwoordig helemaal. Eckte dj draait platen, op 3 of 4 decks tegelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
DJ's
Iedere janlul kan zich DJ noemen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"feesten"
Nog zo'n mooie term uit die wereld.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:25 schreef JenHermes het volgende:
een redelijk groot vrijstaand huis.
nee man, af en toe ook nog een beetje 't geluid harder en zachter doen, of wat met de bass kloten (dieper of zachter) , en als 't volgende nummer eraan komt de vorige wat zachter zetten etc.. Dus nog best veel werk heurquote:Op donderdag 14 november 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Een DJ drukt toch gewoon op play en gaat met zijn handen omhoog staan?.
-quote:Op donderdag 14 november 2013 11:53 schreef LethalNinja het volgende:
wat een kutnummer trouwens in de OP, ik had veel drank nodig gehad om dat te verdragen
Xone 3D en een Kontrol X1quote:Op donderdag 14 november 2013 11:55 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou er ook niet vrolijk van worden als iemand wijn over mn technics gooit. Wat voor dj gear heb je het eigenlijk over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |