ben benieuwd, die van mij is nog onderweg...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerste of tweede!
Met betrekking tot het goedkope (Galaxy/Jiayu dock) van het Sinterklaas lijstje:
[ link | afbeelding ]
Mooi ding
Hier in Nederland is het meen ik toegestaan <5mw en als het onder een bepaalde categorie viel..quote:Op woensdag 20 november 2013 05:07 schreef meth1745 het volgende:
Weet iemand of het invoeren van laser modules >5mW problemen kan opleveren? De OP zegt daar niets over, de vwa site spreekt ook enkel over laserpointers en gadgets. Ik weet dat het in Australië toegelaten is (en daar mag je enkel laserpointers < 1mW invoeren), dus veronderstel ik hier ook?
Ik weet niet wat je precies zoekt of in welke aantallen maar hier heb je verschillende keuzes, gaat wel richting de wholesale maar zijn nog wel oké qua partij grootte. Als je echt wholesale wilt gaan 5000+ stuks per keer kan je beter bij alibaba gaan kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb zo eventjes rondgekeken, misschien niet goed genoeg, maar zijn jullie toevallig ooit van die disposables maaltijdbakjes tegengekomen. Gewoon bamibakjes, of evt andere vormen. Ik weet dat de plaatselijke toko ze ook uit China haalt, maar heb ze nog niet gevonden.
Die Tina is helderziendquote:Sorry to have kept you waiting. I am afraid your pacakge is delayed on the way to you. The parcel should have arrived your local post office. They will try to deliver it to you within 15 days. Could you kindly wait for two more weeks. If it still not arrived. Please feel free to contact us again.
Best Regards,
Tina
Priceangels Service Team
Gast!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef henk3412 het volgende:
mijn pakket ligt al een maand bij de douane voor inklaring
kan dat?
Hmmm, dan ben ik gelukkig niet de enige..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef henk3412 het volgende:
kan dat?
Heb je al een brief ontvangen?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef henk3412 het volgende:
kan dat?
Ja, maar nieuw waren die regels allerminstquote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef meth1745 het volgende:
Als ik het hele accu/batterijen verhaal goed begrijp:
- de IATA heeft nieuwe regels voor transport van lithium batterijen ingesteld.
Ja en nee. De regels waren er al (en dus nog strenger), maar er was geen controle (er zijn eerder periodes met controles geweest waar ook alles terug werd gestuurd.quote:- alle luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht die regels toe te passen, om één of andere reden besluiten de Aziatische carriers om nog striktere regels op te leggen.
En op dit punt gaat/ging het dus fout. Waar PostNL alleen vraagt om het opschrift: : “GEBRUIKTE LITHIUMCELLEN”. Heb je in China papieren nodig. Die papieren zijn (heel) duur en dus gebruikt niemand zequote:- alle koerierbedrijven zijn verplicht de regels toe te passen, de Aziatische koerierdiensten doen er een schepje bovenop en verbieden alle batterijen.
In de regel geld bij DHL al een tijdje dat ze controleren bij verzenden. Zit bij mij bij zendingen vanuit China vaak een sticker op van less then XX lithium cellen.quote:En ik effe denken aan westers protectionisme... nee, Chinezen die geen zin hebben in uitgebreide regelgeving. DHL geeft z'n klanten een interactieve pdf van 44 paginas met alle regels waaraan ze moeten voldoen;
In de praktijk komt het daar bij HK/CN post wel op neer, de kosten voor het wel kunnen versturen (niet als bulk, en nog extra kosten) zijn blijkbaar zo hoog dat het de moeite niet is.quote:HK Post geeft ze klanten de mededeling: geen batterijen meer...
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmm, dan ben ik gelukkig niet de enige..
Ik heb al een pakket vanaf 28 oktober bij de douane liggen
volgens postnl moet hij nog verwerkt worden en kan het verwerken van het pakket wel 30 dagen in beslag nemen.. (terwijl bijvoorbeeld die U3 flashlight van mij binnen 1 dag verwerkt was)
schoenen van zanotti en geen briefquote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je al een brief ontvangen?
Het kan wel, maar meestal heb je wel eerder bericht. Anders eens contact zoeken met PostNL waarom het zo lang duurt en of ze niet toevallig een brief hebben gestuurd.
Zelfde schuitje als Downstar dus
waar?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Net een Wii Motion Plus besteld voor 5 euro.
Ebayquote:
Goedkoopste die ik kan vinden:quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Linkje? Goedkoopste die ik zie is 10 euro
oh w8.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Hoe is in jouw wereld '20131022' 20.11?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |