Bedankt voor je bijdrage, ik ben ook erg benieuwd wat de ervaringen zijn van anderen die LED lampen uit china hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef Boppos het volgende:
Laatst ging het hier over LED lampen uit china. Ik heb er al best een paar gekocht en er liggen er dus ook inmiddels al weer een hoop in een doos niks te doen. Sommige geven heel raar licht. Variërend van te wit tot te fel / te donker. Ook waren er lampen bij waar sommige kleuren in huis er heel gek bij uitzagen. Uiteindelijk waren de warm witte lampjes van huimin de lampjes met de hoogste WAF.
en dan vooral die met die doorzichtige bolletjes...
heb hetzelfde vanaf 3 november :/quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmmm ook al een maand dus bij de douane hier?
lijkt er toch sterk op dat er wat problemen zijn daar ofzo..
Pakketje van mij & henk3412 ligt dus ook al meer dan een maand bij de douane..
en moet dus nog verwerkt worden volgens postnl..![]()
lijkt allemaal uit de zelfde periode te komen..
uhh, welkom bij de groepquote:Op donderdag 21 november 2013 16:24 schreef bram1241 het volgende:
[..]
heb hetzelfde vanaf 3 november :/
is 3 november in nederland aangekomen, maar nog niks ontvangen.
Heb wel een 3S code die moet worden gekoppeld aan mijn postcode..
Doe eens gek en mail ze eerst netjesquote:Op donderdag 21 november 2013 19:36 schreef Miniem het volgende:
Trouwens iets van Fasttech is nu een maand onderweg.
Moet ik Fasttech nu een mail sturen of claimen?
kreeg n andere tracking site van m die dit zegt:quote:[..]One thing to mention is that now is the busiest period of time for all forwarding company, so there might be a delay of the arrival of your item. [..]
dus voor 20-12 reageren naar ebay als t er nog niet is, begrijp kquote:Laat ons weten als de verkoper niet reageert vóór 26 nov 2013 of als je niet tevreden bent met het antwoord van de verkoper op je vraag. Op die datum kun je je geschil escaleren naar Customer Support van eBay. Een medewerker van Customer Support bekijkt je geschil en neemt binnen 48 uur contact met je op met een beslissing.
Belangrijk om te weten:
Als we op Dec 20, 2013 niets van je hebben gehoord, gaan we ervan uit dat het probleem is opgelost en wordt het geschil gesloten. Zodra een geschil gesloten is, kom je niet in aanmerking voor een terugbetaling via Kopersbescherming van eBay.
Je zegt het zelf al.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:25 schreef Deezertje het volgende:
Vind ik in China voor maximaal 20 euro per stuk een beter webcam en speakersetje dan de gemiddelde Logitech?Daar weet je zeker dat kwaliteit vaak gewoon in orde is, in tegenstelling tot vaak vage megapixels en beroerde bouwkwaliteit uit China...
Nee. Gewoon goede halen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef dud0r het volgende:
Ethernet kabels uit China ja of nee? Moet binnenkort een meter of 30 vervangen en wil dat natuurlijk zo goedkoop mogelijk doen
Ik zou het bij een goede shop in Nederland halen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef dud0r het volgende:
Ethernet kabels uit China ja of nee? Moet binnenkort een meter of 30 vervangen en wil dat natuurlijk zo goedkoop mogelijk doen
Als je alleen maar gaat werken met internet maakt het geen moer uit. Wil je echt een netwerk gaan aanleggen, gigabit, door muren trekken... Nederland.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef dud0r het volgende:
Vond de Chinees dat ook wel prima?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb wel een Chinees door de muur getrokken. Plugje eraf knippen, hoppa![]()
Zal voorlopig prima werken met internet snelheden.
Maar je krijgt spijt als haren op je hoofd als je niet meteen een fatsoenlijke kabel legt en achteraf blijkt dat 'ie niet voldoet...quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je alleen maar gaat werken met internet maakt het geen moer uit. Wil je echt een netwerk gaan aanleggen, gigabit, door muren trekken... Nederland.
Maar je hebt verder geen netwerk? Ik ben toch blij dat ik gigabit heb liggen thuis.quote:Ik heb wel een Chinees door de muur getrokken. Plugje eraf knippen, hoppa![]()
Niet alleen Internet. Ook streamen vanaf m'n pc naar m'n media player. En ik moet natuurlijk wel m'n volle 100mbit halen met leechen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je alleen maar gaat werken met internet maakt het geen moer uit. Wil je echt een netwerk gaan aanleggen, gigabit, door muren trekken... Nederland.
Ik heb wel een Chinees door de muur getrokken. Plugje eraf knippen, hoppa![]()
Hoeveel heb je ervoor betaald incl. Verzending?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Haal je de Brainavz Delta's eens.
- Ah, buurman belt net aan, had de http://www.amazon.co.uk/M(...)hones/dp/B007VEQ2UU/ voor me. Ik wilde er niet aan, omdat ze er verschrikkelijk uitzien.Maar toen kwam ik ze laatst goedkoop tegen op Amazon.co.uk en wist dat ze nogal aangeprezen worden. Hebben ook een zwarte versie: http://www.amazon.co.uk/M(...)hones/dp/B00B8QCMHY/ . £21.32, nu met zo'n 75% korting namelijk.
-- ok, soundstage, ruimtelijk-/gelaagheid/details/helderheid zijn erg netjes. Bass is impactrijk en strak/direct. Had iets warmer/ronder gemogen van mij, maar inderdaad, de Monoprice is not too shabby at all.
£10.33 all-in naar AT (hoewel we hier in Linz, AT, een warehouse hebben).quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald incl. Verzending?
Zou je kunnen kijken hoeveel het naar NL kost?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
£10.33 all-in naar AT (hoewel we hier in Linz, AT, een warehouse hebben).
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij Senic hebben ze trouwens de G4, een 7.1CH USB zoals hier te zien is:
Kost 24.60 USD inclusief shipping. Goeie deal, op Taobao namelijk 125 CNY ~ 20 USD excl. bijkosten.
- Interessant, blijkt de zwart/rode-versie van de wit/blauwe Somic EC-10 die net zo duur is op Taobao.
Ach ja, heb die Senic er ook nog maar bij gemikt.
Heb nog nooit een 7.1 USB Headset gehad, zijn we daar ook een ervaring meer mee rijker.
Lol, de authentity sticker op de Senic linkt naar Somic.cn! En kiek, Somic met een Tmall-store: http://somic.tmall.com
24.60 usdquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef shiznuts het volgende:
Senic (Gharial) G4 7.1 USB. Jwt.
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Dat is het shiz-effect.Ik vind iets dat nog vrij underground is, ik laat het surfacen, verkopers zien de vraag/aanbod veranderen en verhogen de prijs.
Doe niet zo nederig, jij stuurt de gehele Chinese economie aan achter je toboquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Dat is het shiz-effect.Ik vind iets dat nog vrij underground is, ik laat het surfacen, verkopers zien de vraag/aanbod veranderen en verhogen de prijs.
JA! Ik moest aan jou denken toen ik vorige week (?) de mp4nation spam kreeg over de nieuwe Takstar spullen... alleen vergeten te reageren. Misschien heb je hierboven toch wel gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:59 schreef shiznuts het volgende:
Ook gemerkt trouwens dat MP4Nation sinds kort opeens Takstar headphones verkoopt?
nope.. en ook nog niet trackablequote:Op zaterdag 23 november 2013 12:51 schreef bram1241 het volgende:
[..]
thanks, heb jij hem al binnen? :/
Zo'n zelfde pakket kreeg ik vandaag van Banggood maar dan met Deutsche Post.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef revpolen het volgende:
Jullie wel eens mee gemaakt?
Had iets besteld op Ebay ( via banggood.com )
Heeft er ( 2 weken over geduurd ) En vandaag ontvangen.
Uiterlijk netzo als China spullen maar dan dit er op!
[ afbeelding ]
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=131&t=131409quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
800 usd? wat ga je kopen dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef Riot- het volgende:
Iemand nog couponnetjes voor AliExpress? Sta op het punt om iets voor ~$800 USD te bestellen.
Kon me herinneren dat ze aan $10 off $100/$20 off $200 deden maar nergens meer iets van terug te vinden
Hmm. Interessant. Is bij MyMemory.co.uk, Zavvi en The Hut ook zo meen ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |