quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Net op tijd gehaaldquote:Op donderdag 14 november 2013 05:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Starhunter Moira![]()
Dat is toch wel 1,5 uur slaap, duim coir het dat het rustig is
Preciesquote:Op donderdag 14 november 2013 05:57 schreef Viro het volgende:
[..]
I'm jellyDat is nadeel van oude consoles.
Verantwoord opvoeden, wordt de wereld een beetje rooskleuriger van
Tietenquote:
Nee, geen omatieten.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omatieten ja. Eerste dag stage zometeen RIP in peace.
Goedemorgen schatteboutje.quote:
Hier niet.quote:
goedemorgen hartelapjequote:Op donderdag 14 november 2013 08:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goedemorgen schatteboutje.
[..]
Hier niet.
quote:
Ik spuit van tevredenheid.quote:
Zet 'em op, succes, sterkte, RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo naar de kaakchirurg. Nooo
Voor wat?quote:Op donderdag 14 november 2013 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo naar de kaakchirurg. Nooo
450 euro.quote:
Dankje.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zet 'em op, succes, sterkte, RIP aan de nabestaanden.
Verstandskiezen aan de rechterkantquote:
Hou nou je bek ff jezusquote:
Ha succes. Rechterverstandskies eindigde bij mij in een horrorverhaaltje; kaakbot lag bloot, elke nacht jankend van de pijn en aan de morfine waar ik zo kacheltjelam van werdquote:Op donderdag 14 november 2013 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verstandskiezen aan de rechterkantHeb nog last van de linkerkant
Dus ik zie er echt enorm tegenop
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha succes. Rechterverstandskies eindigde bij mij in een horrorverhaaltje; kaakbot lag bloot, elke nacht jankend van de pijn en aan de morfine waar ik zo kacheltjelam van werd.
Morfine.quote:
Ja. Maar ik laat het liever niet zover komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:
Gaaf!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen naar mijn schatting wel een fles of 16 in.
Of vier middelgrote kinderen.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen naar mijn schatting wel een fles of 16 in.
of 1 middelgroot kind, de chloroform om het houdbaar te houden, en dan nog alle drank en drugs om er een aantal goede avonden mee te hebben voor het aan vervanging toe isquote:Op donderdag 14 november 2013 10:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Of vier middelgrote kinderen.
Paar daagjes in de vriezer en je hebt die chloroform niet meer nodig.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
of 1 middelgroot kind, de chloroform om het houdbaar te houden, en dan nog alle drank en drugs om er een aantal goede avonden mee te hebben voor het aan vervanging toe is
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Paar daagjes in de vriezer en je hebt die chloroform niet meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |