Vandaar dat ik geen stroom meer had in de waterdonkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:28 schreef alpeko het volgende:
Foutje bij graafwerkzaamheden aan de Charles Petitweg... de hele straat zonder stroom.

Waar kan ik ze op komen eten in Breda?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Oh en voor de dames:
[ afbeelding ]

Wáár is niet zo'n probleem, maar wanneer; jouw agenda is altijd volquote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef agenda het volgende:
[..]
Waar kan ik ze op komen eten in Breda?

quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wáár is niet zo'n probleem, maar wanneer; jouw agenda is altijd vol
 touche, je hebt gelijk maar voor kiwi met chocolade maak ik graag plaats. In mij maag maar ook in mijn agenda.
  touche, je hebt gelijk maar voor kiwi met chocolade maak ik graag plaats. In mij maag maar ook in mijn agenda.

Nog wat kaal in de Waterdonken maar begint er op te lijken daar!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:16 schreef borrepus het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen stroom meer had in de waterdonken

de poelier die op funda staat?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nog wat kaal in de Waterdonken maar begint er op te lijken daar!
Heeft al met al nog wel een uurtje of 4 geduurd begreep ik. Zullen wel wat claims worden ingediend bij de aannemer. Ik kan thuis werken, maar de poelier heeft een halve dag niet kunnen draaien.

Geen ideequote:Op woensdag 20 november 2013 16:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
de poelier die op funda staat?

Ik ben onderweg naar Breda, nog 65 minuten te gaan...quote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef AMangold het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis na een druk dagje bij DAC De Prins

openbaar vervoer?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar Breda, nog 65 minuten te gaan...

Ik werk (momenteel) in hartje Den Haag.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha oke, waar kom je dan vandaan dat je zolang moet reizen ?

vandaag het ov, geen filequote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik werk (momenteel) in hartje Den Haag.

Wasda?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef AMangold het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis na een druk dagje bij DAC De Prins

Dag Activiteiten Centrum de Prins.. is aan de prinsenkade voor ouderen, daar doe ik vrijwilligerswerk (stage)quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |