Vraag me wel af hoe ze die dan op het spoor komen. Op goed geluk beetje over een tokkiebuurt hoveren?quote:
Volgens mij vliegen ze vanaf Lelystad Airport, dus dan heb je Lelystad en Almere binnen een paar minuten bereik, in beiden meeer dan genoeg tokkie buurten. Even rondvliegen en je hebt ze zo gevonden denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ze die dan op het spoor komen. Op goed geluk beetje over een tokkiebuurt hoveren?
Ben er ook een keer op geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef tralalala het volgende:
Ik heb familie in Bronkhorst dus ik ken het pontje ook wel.
Zo een wel ja, je hebt ook van die hele kleine bootjes die redelijk grote afstanden afleggen en waarbij redelijk wat vaardigheid komt kijken wil je hem goed aan de overkant krijgen. Die lijken me best tof.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef Palomar het volgende:
lijkt me wel het ubersaaiste wat er is, bestuurder van zo'n pond
quote:VERBAZING OVER CAMPER IN TUIN IN NIJVERDAL NA UITZENDING NEDERLAND VAN BOVEN
De chauffeurskunsten van een man uit Nijverdal zijn onbedoeld landelijk bekend geworden door een uitzending van Nederland van Boven.
Nederland van Boven is een tv-programma van de VPRO met beelden vanuit de lucht, met elke week een ander thema. Op de beelden in de uitzending van 2 januari is te zien hoe een forse camper in een achtertuin van een woning aan de Roemer Visscherstraat staat.
Op het eerste gezicht lijkt de camper ingebouwd, maar niets is minder waar. Eigenaresse Anita op den Dries: "We hebben een pad langs het huis lopen, en ja het is krap, maar mijn man kan heel goed manoeuvreren." De caravan staat elke zomer bij de familie op den Dries achter het huis, wel zo handig voor als ze op vakantie gaan.
"Is dat niet onze camper?"
Voor Anita en haar man Albert was het wel even schrikken dat hún camper op landelijke televisie te zien was. "Ik zag het niet, maar mijn man zei: Is dat niet onze camper?? En ja hoor dat was het!" Het gaat echt om centimeterwerk, maar uiteindelijk lukt het Albert elke keer weer om de camper achter het huis te krijgen.
"Hij werkt als vrachtwagenchauffeur in de bosbouw, dus dan moet hij ook veel manoeuvreren, tussen de bomen door." Voor wie nu uit de lucht boven Nijverdal hangt, is het misschien teleurstelling, maar de camper staat inmiddels in de stalling.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef tralalala het volgende:
De koeien staan nu ook in de zon meid...
Echt bullshit, maar goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
Koeien staan dus op stal omdat anders de kaas verschilt in smaak.
Mijn opa had er 60.. 400 koeien is geen boerderij meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
een boerderij met 400 koeien ? dat is wel wat anders dan die 20 koeien van me opa en die 40 van me oom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |