http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=180143quote:
VERBAZING OVER CAMPER IN TUIN IN NIJVERDAL NA UITZENDING NEDERLAND VAN BOVEN
De chauffeurskunsten van een man uit Nijverdal zijn onbedoeld landelijk bekend geworden door een uitzending van Nederland van Boven.
Nederland van Boven is een tv-programma van de VPRO met beelden vanuit de lucht, met elke week een ander thema. Op de beelden in de uitzending van 2 januari is te zien hoe een forse camper in een achtertuin van een woning aan de Roemer Visscherstraat staat.
Op het eerste gezicht lijkt de camper ingebouwd, maar niets is minder waar. Eigenaresse Anita op den Dries: "We hebben een pad langs het huis lopen, en ja het is krap, maar mijn man kan heel goed manoeuvreren." De caravan staat elke zomer bij de familie op den Dries achter het huis, wel zo handig voor als ze op vakantie gaan.
"Is dat niet onze camper?"
Voor Anita en haar man Albert was het wel even schrikken dat hún camper op landelijke televisie te zien was. "Ik zag het niet, maar mijn man zei: Is dat niet onze camper?? En ja hoor dat was het!" Het gaat echt om centimeterwerk, maar uiteindelijk lukt het Albert elke keer weer om de camper achter het huis te krijgen.
"Hij werkt als vrachtwagenchauffeur in de bosbouw, dus dan moet hij ook veel manoeuvreren, tussen de bomen door." Voor wie nu uit de lucht boven Nijverdal hangt, is het misschien teleurstelling, maar de camper staat inmiddels in de stalling.