Wel de beste tot nu toe.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Vandalen, pff het wordt er echt niet beter op hé.
nee is puur voor de camera gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:01 schreef vuvuzela het volgende:
Hebben die kassen 's nachts lampen aan
Ja, voor de assimilatie. Mooi om te zien ook als je er op grote hoogte overheen vliegtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:01 schreef vuvuzela het volgende:
Hebben die kassen 's nachts lampen aan
Wel mooie fotoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je dit niet, van die verschrikkelijke lichtvervuiling van kassen.
ow hij meende het echt...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ja, voor de assimilatie. Mooi om te zien ook als je er op grote hoogte overheen vliegt
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nee is puur voor de camera gedaan
Ik vraag me af waarom die weg daarnaast nog verlicht moet zijn met lantaarnpalenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je dit niet, van die verschrikkelijke lichtvervuiling van kassen.
Meestal staat het licht in de kassen niet 24 uur per dag aan, daarnaast heeft Nederland (en België nog meer) sowieso veel te veel straatlantaarns. In een gebied waar auto's, fietsers en voetgangers samen de weg gebruiken kan ik mij de straatlantaarns voorstellen, maar op autowegen, rondwegen etc. vind ik het meestal onnodig.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom die weg daarnaast nog verlicht moet zijn met lantaarnpalen
Als ze die onzin gewoon eruit zouden knippen, dan dekt de vlag de lading meteen ook weer wat beters. Ik ging toch echt kijken met het idee dat het Nederland van boven was en niet kleuters op fietsen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef KaheemSaid het volgende:
die interviews en dergelijke daar word ik inderdaad ook niet heel vrolijk van.
"We hebben hier alle soorten mensen: artsen, notarissen, een burgemeester en zelfs een Commissaris der Koningin."quote:
Lekker tussen OSM.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"We hebben hier alle soorten mensen: artsen, notarissen, een burgemeester en zelfs een Commissaris der Koningin."
Leef je uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die muziek wel fantastisch vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |