De matching komt nogal nauw. Er wordt daarom wel wat uitgewisseld tussen landenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef Palomar het volgende:
misschien beetje offtopic., maar vraag me wel af waarom nederlandse organen helemaal naar kroatie moeten...
Past prima in het programma.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
De stem an sich is niet vervelend, ik word alleen wat moe van het 'we' - en 'ons'-toontje van hem.
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef Palomar het volgende:
misschien beetje offtopic., maar vraag me wel af waarom nederlandse organen helemaal naar kroatie moeten...
Nja ik vind het zaadteksten. Als David Attenborough zo zou praten sturen ze 'm met pek en veren het land uitquote:
Inderdaad. Echt sterke teksten zijn het niet. Net iets te veel open deuren. Maar echt storend vind ik het ook weer niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nja ik vind het zaadteksten. Als David Attenborough zo zou praten sturen ze 'm met pek en veren het land uit
Maargoed, das persoonlijk. Verder weer genoten van de beelden.
Inderdaad. Ik stoor me er totaal niet aan, vind ze prima passen bij de beelden.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:45 schreef k_man het volgende:
De teksten zijn een beetje Haanstra-achtig.
Dan snap je niets van het programma.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Kowloon het volgende:
Belerend gezwam die teksten. Alleen al van dat wij-toontjes krijg ik enorme jeuk. Gelukkig kan het geluid uit en kan je op de laptop er snel doorheen scrollen.
Een prima toevoegingquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:23 schreef tralalala het volgende:
Mooi ook die interactieve kaart waar je precies kan zien waar er gefilmd is.
Nou ja, je verwacht natuurlijk ook geen gluurders van bovenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef golfer het volgende:
Bij de extra beelden op hun site dat filmpje over de mensen die hun al gezien hadden en terugzwaaien vanaf de grond of met een verrekijker terugkijken.
Staat er een vent in z'n blote reet bij een caravan naar boven te koekeloeren.
Ik kijk voor de beelden uit de lucht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan snap je niets van het programma.
Hij was zelf een gluurder, want verrekijker in z'n handen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Disana het volgende:
Nou ja, je verwacht natuurlijk ook geen gluurders van boven
dan doet de stem er dus niet toe.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kijk voor de beelden uit de lucht.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar vervelend blijft hij wel. Ik heb medelijden met de mensen die het hele programma kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |