SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook fastfoodquote:Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
Salade en zelfgemaakte hamburger it is
Met het recept uit Pulp Fiction?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, kut relaties, exen, alles eromheen, denk je dingen goed te doen![]()
*zucht...*
Mja blijft vervelend, uit elkaar gaan.....quote:Op woensdag 13 november 2013 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks
Iets langer dan maand, wel nog geprobeerd maar gevoel van mijn kant zit niet goed dus mee gekapt. Wou dat ik een klootzak was wat dat betreft, was het misschien makkelijker geweest voor d'r...
[..]![]()
[ afbeelding ]
Niet altijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja blijft vervelend, uit elkaar gaan.....
Was het een lange relatie?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
Thanks
Iets langer dan maand, wel nog geprobeerd maar gevoel van mijn kant zit niet goed dus mee gekapt. Wou dat ik een klootzak was wat dat betreft, was het misschien makkelijker geweest voor d'r...
Dat sowieso... Hoewel ik liever zelf gedumpt word.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja blijft vervelend, uit elkaar gaan.....
Wat is lang tegenwoordig? paar jaar.quote:
Dat is lang.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso... Hoewel ik liever zelf gedumpt word.
[..]
Wat is lang, paar jaar.
Ja terechte klacht.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:07 schreef Fascination het volgende:
ONZ / Patat met knoflooksaus
Terecht topic.
Ware woorden, Roy.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja terechte klacht.
Knoflooksaus kan altijd en overal bij
Zoveel waarheidquote:Op woensdag 13 november 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja terechte klacht.
Knoflooksaus kan altijd en overal bij
Serieus, dan snijden ze de jarige eraf?quote:
quote:
Mijn Noorse collegaquote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
groetjes terug
Al mooie vrouwen gespot en pics
Gheghequote:
Who caresquote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn Noorse collega
Pics van omgeving kan niet, kwamen in het donker aan gisteren, gingen vanmorgen in het donker weg en nu is het ook al donker
[..]
Gheghe
Pics van die vrouwen natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn Noorse collega
Pics van omgeving kan niet, kwamen in het donker aan gisteren, gingen vanmorgen in het donker weg en nu is het ook al donker
[..]
Gheghe
Halloquote:
Ik zal eens zoekenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Who cares
Pics van je noorse collega
Dat heb ik inderdaad nietquote:Op woensdag 13 november 2013 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pics van die vrouwen natuurlijk![]()
Je gaat ons niet vertellen dat je d'r facebook niet gechecked hebt
Hoeveel namen er ras pinda?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel waarheid
Toen ik bij de snackbar werkte was maar 1 op de 120 patatjes met knoflooksaus
Volgens mij 5 tijdens de laatste keer dat ik het moest opschrijvenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel namen er ras pinda?
Ben je een vent of niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ik zal eens zoeken
[..]
Dat heb ik inderdaad niet
Ras pinda, godver wat lekker.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij 5 tijdens de laatste keer dat ik het moest opschrijven
Ras joppiequote:Op woensdag 13 november 2013 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ras pinda, godver wat lekker.
Mag ook in mn DM hoorquote:
Wat is smulsaus dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook wel mijn favoriet denk ik
Of met smulsausMaar die verkopen ze bijna nergens.
Dit is wel echt het toppunt van zieligquote:Op woensdag 13 november 2013 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ook in mn DM hoor![]()
ps, foto urls zijn niet te back-tracen tenzij je bij Facebook zelf werkt
Ik heb alleen chips met joppiesmaak gegeten. Die waren niet zo lekker.quote:
Dat slaat inderdaad nergens opquote:Op woensdag 13 november 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen chips met joppiesmaak gegeten. Die waren niet zo lekker.
Nu durf ik geen patat joppie te nemen.
Helemaal niet omdat het zo onbeschrijvend is. Joppie. Het smaakt naar joppie?
Ze heeft geen facebook.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ook in mn DM hoor![]()
ps, foto urls zijn niet te back-tracen tenzij je bij Facebook zelf werkt
En hoe was het voor de rest verdeeld?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel waarheid
Toen ik bij de snackbar werkte was maar 1 op de 120 patatjes met knoflooksaus
Wat is dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel namen er ras pinda?
Dat kan nietquote:Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze heeft geen facebook.
Anyways: ze is een redhead
Chips met joppie zijn ook echt viesquote:Op woensdag 13 november 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen chips met joppiesmaak gegeten. Die waren niet zo lekker.
Nu durf ik geen patat joppie te nemen.
Helemaal niet omdat het zo onbeschrijvend is. Joppie. Het smaakt naar joppie?
Hmm, nog meer uiquote:Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op joppiesaus qua smaak maar dan wit, en met iets meer ui erdoor.
Nog beterquote:Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze heeft geen facebook.
Anyways: ze is een redhead
Ik kan niet zaterdag, dan ben ik al elders.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chips met joppie zijn ook echt viesJoppie saus is heerlijk!
Als je op de spelletjesmeet komt zal ik wel wat halen bij de snackbar hier om de hoek
Hoe laat wou je die meet laten beginnen?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chips met joppie zijn ook echt viesJoppie saus is heerlijk!
Als je op de spelletjesmeet komt zal ik wel wat halen bij de snackbar hier om de hoek
Ik kan je wel foto's sturen van de muur van de hotelkamer, maar ik denk niet dat je dat wiltquote:Op woensdag 13 november 2013 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het met je muur vin, heb je nou al foto's
Ik stuur straks ff een PM rond, maar ergens tussen 14 en 15u dacht ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe laat wou je die meet laten beginnen?
Een Noorse redheadquote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
[..]
Ik kan haar niet vinden in ieder geval
Dat ligt dan aan je search skills denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
[..]
Ik kan haar niet vinden in ieder geval
Wie weet? Als jij ervoor staatquote:Op woensdag 13 november 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan je wel foto's sturen van de muur van de hotelkamer, maar ik denk niet dat je dat wilt
Ik weet het niet meer helemaalquote:Op woensdag 13 november 2013 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hoe was het voor de rest verdeeld?
Hehe, dat werkt altijd goed inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een Noorse redhead
Zeg dat je een foto wilt maken voor je avontuurals aandenken
Ja! Ze heeft helaas een vriendquote:Op woensdag 13 november 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een Noorse redhead
Zeg dat je een foto wilt maken voor je avontuurals aandenken
Ik ben geen stalker inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je search skills denk ik
Omg, we zijn het eens over een vrouw.quote:
Ja toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, dat werkt altijd goed inderdaad
Alles kan kapot Vinquote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja! Ze heeft helaas een vriend
Ghegheghe
[..]
Ik ben geen stalker inderdaad.
Zoals een goede vriendin van me altijd zeg: Alles kan kapot!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja! Ze heeft helaas een vriend
Ghegheghe
Je hoeft geen stalker te zijn om iemands achtergrond een beetje uit te willen lichten. Doe het voor mijn werk altijd, ik wil wel weten met wie ik moet (samen)werken.quote:[..]
Ik ben geen stalker inderdaad.
Okequote:Op woensdag 13 november 2013 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stuur straks ff een PM rond, maar ergens tussen 14 en 15u dacht ik.
Jammerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
Genoeg te doen nog van het weekend, dus ik kom niet naar de meet.
Wauw, uniek dit.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, we zijn het eens over een vrouw.![]()
Oh, raspatat met pindasaus? Nooit gehad.
Nee, kom ook nooit bij de snackbar eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw, uniek dit.![]()
Wel eens gewoon raspatat gehaald?
Dat is het lekkerst inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Raspatat.. meh. Ik heb het eens gehad en dat was slappe hap. Hoort dat? Dan vind ik het niet te vreten namelijk. Geef mij maar knapperig en krokant
Nee dat hoort niet zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Raspatat.. meh. Ik heb het eens gehad en dat was slappe hap. Hoort dat? Dan vind ik het niet te vreten namelijk. Geef mij maar knapperig en krokant
Ieuw nee bahquote:Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, altijd knapperig. En een beetje droog.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verstandig, wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, kom ook nooit bij de snackbar eigenlijk.
Belgquote:Op woensdag 13 november 2013 19:00 schreef Faxie het volgende:
Ik eet nooit patat eigenlijk. Uitsluitend frietjes
Wat hij friet noemt zijn halve aardappels uit de frituurquote:Op woensdag 13 november 2013 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik eet allebei weleens. Soms haal ik patat bij de cafetaria, soms frietjes bij McDonald's.
Keine fritten?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik eet allebei weleens. Soms haal ik patat bij de cafetaria, soms frietjes bij McDonald's.
Patatten groeien onder de grondquote:Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat hij friet noemt zijn halve aardappels uit de frituur
Die in Belgenland of Nederland?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, hoever is Hasselt voor jou?
België. Ik wist niet dat er ook een Hasselt in Nederland was.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die in Belgenland of Nederland?
Ja echt, geen idee waar het precies ligtquote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
België. Ik wist niet dat er ook een Hasselt in Nederland was.
Belgie een uurtje, 100km.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, hoever is Hasselt voor jou?
Neuh, ik zie dat een FOK!ster daar woont.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt mee toch? Hoezo dan? Optredens daar?
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, ik zie dat een FOK!ster daar woont.
Pics or it didn't happenquote:
Tsssk, denken dat ik dat gelijk ga zeggen zodat jij haar kan hosselen zeker?quote:
Meeeeehquote:Op woensdag 13 november 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk, denken dat ik dat gelijk ga zeggen zodat jij haar kan hosselen zeker?
Nee Fax, je mag je eigen hosselings zoeken.
Alleen voor mijzelfquote:Op woensdag 13 november 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem een paar Noorse dames mee terug wil je?
Je mag het ook aan mij gevenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
Arrg een merk dat met nieuwe spullen zou komen zodra hun nieuwe website online zou komen is opeens niet meer te bereiken op hun oude website, en nu begin ik nerveus te worden![]()
Schiet op! Ik heb geld voor jullie!
Ik heb voldoende om geld aan uit te geven.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
Arrg een merk dat met nieuwe spullen zou komen zodra hun nieuwe website online zou komen is opeens niet meer te bereiken op hun oude website, en nu begin ik nerveus te worden![]()
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag het ook aan mij geven![]()
Ik heb afgelopen week genoeg uitgeven
Lego 2 sets, en 2 dvd's en cd's.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht?
Je hebt het overleefdquote:Op woensdag 13 november 2013 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen weer weg?![]()
Ik ben inmiddels weer thuis. Was wel klaar met die verjaardag van mama
Heb je lang vol gehouden.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen weer weg?![]()
Ik ben inmiddels weer thuis. Was wel klaar met die verjaardag van mama
Welke sets?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lego 2 sets, en 2 dvd's en cd's.
Jaquote:
Zo'n vier uur. Ze waren er niet zo blij mee, want nog niet al het visite was geweest. Maar ik vond het wel goed zo. Langer daar zitten was voor mij geen optie.quote:
Je bent toch geen hond die mooi moet zitten en pootjes geven?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zo'n vier uur. Ze waren er niet zo blij mee, want nog niet al het visite was geweest. Maar ik vond het wel goed zo. Langer daar zitten was voor mij geen optie.
Blijkbaar welquote:Op woensdag 13 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent toch geen hond die mooi moet zitten en pootjes geven?
http://www.brickshop.nl/l(...)ower-of-orthanc.htmlquote:Op woensdag 13 november 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je lang vol gehouden.
[..]
Welke sets?
quote:
Kittensquote:Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik miste ook mn twee boefjesEn zij mij ook, merkte ik toen ik thuis kwam
Ze mogen blij zijn dat je langskomt, toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zo'n vier uur. Ze waren er niet zo blij mee, want nog niet al het visite was geweest. Maar ik vond het wel goed zo. Langer daar zitten was voor mij geen optie.
Katten die je missen? Wat is deze?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik miste ook mn twee boefjesEn zij mij ook, merkte ik toen ik thuis kwam
Hmm, die sets zien er niet zo super uit, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://www.brickshop.nl/l(...)ower-of-orthanc.html
http://www.brickshop.nl/l(...)007-eagels-nest.html
Oh en de dvd van Dream Theater en Epica. Nieuwe album van Ayreon
http://www.arjenlucassen.com/content/arjens-projects/ayreon/quote:Op woensdag 13 november 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat je langskomt, toch?
[..]
Katten die je missen? Wat is deze?
[..]
Hmm, die sets zien er niet zo super uit, moet ik zeggen.
Heeft Ayreon een nieuwe? Eens luisteren dan.
Die hebben ze ookquote:Op woensdag 13 november 2013 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]hadden ze beter een hond kunnen nemen ipv een dochter
[..]
Kittens![]()
Vandaag weer even geknuffeld met de kat in mn oude studentenhiusleek nog wel groter geworden
(en hij was al groot).
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat je langskomt, toch?
[..]
Katten die je missen? Wat is deze?
haha, deze is al 5 jaar oud, dus groeit eigenlijk niet meer. Dus denk dat het mijn verbeelding is.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die hebben ze ookSchatje though
![]()
Die van mij groeien ook terwijl ik nog zo zeg dat ze dat niet mogen doen
De huiskat is geen knuffelkatquote:[..]
Ja, vind ik ook.
Ja, ik ging zitten op de bank en *plof* twee katten hevig spinnend op schoot
Dat zou kunnen. Misschien heb je al laatste kleinere katten gezien voor je deze weer zag?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, deze is al 5 jaar oud, dus groeit eigenlijk niet meer. Dus denk dat het mijn verbeelding is.
[..]
De huiskat is geen knuffelkatkwam alleen bij je liggen, nooit op schoot.
Een beetje, maar ook niet veel of zo.quote:
Dat zou ook goed kunnen, ben wel bij vrienden geweest met jonge en/of kleinere katten. Sowieso was hij altijd al groot. Kan met z'n koppie bij het aanrecht komen als hij op z'n achterpoten staatquote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Misschien heb je al laatste kleinere katten gezien voor je deze weer zag?
Ik heb dat in ieder geval wel met mijn katten en als ik dan naar mijn beste vriendin ga, schrik ik elke keer weer van hoe groot die kat van haar inmiddels is. Terwijl dat voor mijn baby's heel normaal was
Geef maar hierquote:Op woensdag 13 november 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
Wajoooooooquote:Op woensdag 13 november 2013 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen, ben wel bij vrienden geweest met jonge en/of kleinere katten. Sowieso was hij altijd al groot. Kan met z'n koppie bij het aanrecht komen als hij op z'n achterpoten staat
quote:
Misschien heeft hij een laag aanrechtquote:
Dat is mogelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een laag aanrecht
Gemaakt voor Jofu bvquote:
Dan komt een kitten zelfs al makkelijk met zn koppie boven het aanrecht uit. Zonder op achterpoten te staanquote:
Perfect voor jou dus ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan komt een kitten zelfs al makkelijk met zn koppie boven het aanrecht uit. Zonder op achterpoten te staan
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan komt een kitten zelfs al makkelijk met zn koppie boven het aanrecht uit. Zonder op achterpoten te staan
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een laag aanrecht
Ja, het is een groot beestquote:
Damnquote:Op woensdag 13 november 2013 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]volgens de nieuwe standaard zelfs, dus hoger
Is dat die rooie uit Utrecht?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]volgens de nieuwe standaard zelfs, dus hoger
[..]
Ja, het is een groot beest
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat die rooie uit Utrecht?
Olaquote:
Neequote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Willen jullie horenlezen ]over mijn avontuur in de handwerkwinkel vandaag?
Okquote:
Komen er geile wijven, anders dan jijzelf, in voor?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Willen jullie horenlezen ]over mijn avontuur in de handwerkwinkel vandaag?
In een handwerkwinkel?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komen er geile wijven, anders dan jijzelf, in voor?
Ja, het is al erg genoeg dat jij als midden dertiger al in de handwerkwinkel komt, maar trek ons daar niet in mee. We zijn nog geen 65+quote:
Ik werd er dan ook bijna uitgezetquote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is al erg genoeg dat jij als midden dertiger al in de handwerkwinkel komt, maar trek ons daar niet in mee. We zijn nog geen 65+
Helaas, alleen maar bollen wol, klosjes garen, stof en heel veel patronenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef muhahaha het volgende:
Handwerkwinkel? Dat klinkt wel erg suggestief.
Het kon een pornofilmachtige setting zijn waarin er twee ongelofelijk mooie, gewillige jongedames achter de toonbank stonden. Deze dames zijn vervolgens meer dan bereid om alle manieren te tonen hoe je een gaatje kunt 'stoppen'.quote:
Mjah helaas dusquote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kon een pornofilmachtige setting zijn waarin er twee ongelofelijk mooie, gewillige jongedames achter de toonbank stonden. Deze dames zijn vervolgens meer dan bereid om alle manieren te tonen hoe je een gaatje kunt 'stoppen'.
Jij houdt er toch wel van om verbaal/fysiek vernederd te worden?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah helaas dus![]()
Het waren pensioenrijpe dames die heel erg hun best deden om mij zwaar te beledigen
Alleen als dat door een heerlijke dominante mannelijke man gebeurtquote:Op woensdag 13 november 2013 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt er toch wel van om verbaal/fysiek vernederd te worden?
Dan is het wel een beetje een domper als je daarvoor in de plaats met twee grijze dakduiven te maken krijgt.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen als dat door een heerlijke dominante mannelijke man gebeurt
Zekers!!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het wel een beetje een domper als je daarvoor in de plaats met twee grijze dakduiven te maken krijgt.
Dat het mooi is enzquote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even zeggen dat het mooi is enz
Haha dankzij jou is een chick lesbi gewordenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet weer waarom ik kort haar bij vrouwen zo verschrikkelijk vind, vond net foto's van een ex terug met kort haar
Now say it like you mean itquote:
Of die wist dat de enige manier om van die stalker af te komen het kort knippen van haar haar was.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Haha dankzij jou is een chick lesbi geworden
Nee hoor, dit was tijdens onze vakantie halverwege de relatie. Ondertussen woont ze samen met een kerel en zoquote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha dankzij jou is een chick lesbi geworden
Ik gok op een mix van beidequote:Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die wist dat de enige manier om van die stalker af te komen het kort knippen van haar haar was.
Het is mooi!quote:
Jawel he!!quote:
Okay dan!!quote:
Ik heb ook ooit wel es een vrouw lesbiënne gemaakt. Die verzuchtte na afloop van de briljante seks dat er geen man meer op de wereld kon zijn die deze ervaring kwalitatief nog kon overtreffen. Daarom is ze overgestapt op de vrouwen.quote:
Buk maar voorover over de eettafel.quote:
Ik denk niet dat dat bij Peu het geval is!!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit wel es een vrouw lesbiënne gemaakt. Die verzuchtte na afloop van de briljante seks dat er geen man meer op de wereld kon zijn die deze ervaring kwalitatief nog kon overtreffen. Daarom is ze overgestapt op de vrouwen.
Die heb ik nietquote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buk maar voorover over de eettafel.
Laat het eindresultaat maar eens zienquote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel he!!
Wacht maar tot het af is, ik gok nog een dag of 3/4
Komt goed!!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat het eindresultaat maar eens zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!!
Had je mijn volkswagenbusje gezien? Fillmore uit cars
Oud wijf ben je gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik stel mij er zoiets bij voor...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat dat bij Peu het geval is!!
Meer een "shit stel je voor dat ik die hel nog een keer moet meemaken" idee
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!!
Had je mijn volkswagenbusje gezien? Fillmore uit cars
Wow dat is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Buk maar voorover dan en hou je goed vast.quote:
En de uitdroging wordt verlengdquote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel mij er zoiets bij voor...
[ afbeelding ]
Ik borduur al sinds ik 16 benquote:
Ok!!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buk maar voorover dan en hou je goed vast.
Een item of een DWDD mini-mini-optreden?quote:
*slapt*quote:
Itemquote:Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een item of een DWDD mini-mini-optreden?
Moar pleasequote:
Een associatie om trots op te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Item![]()
Was te kort. Maar ik moest wel direct aan jou denken
Jij staat op rantsoen toch vanwege vlinders in je buik?quote:
Sowieso!!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een associatie om trots op te zijn.
Hou op, schei uit!!quote:[..]
Jij staat op rantsoen toch vanwege vlinders in je buik?
Jaquote:
Huilliequote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Heb allemaal data van een oude harde schijf terug, dus zit sentimenteel te wezen![]()
En Msn bericht teruglezen
Sentimenteel kan ook leuk zijnquote:
Dat is volgensmij altijd zoquote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Als ik foto's van mn ex van toen zie, vraag ik me af of ik toen scheel was
Nee hoor, mijn smaak is altijd onberispelijk geweest.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik met mijn exen niet hoor
Oh, niet altijd dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn smaak is altijd onberispelijk geweest.
Nee hoor, naar mijn laatste ex kan ik nog steeds kijken van "Damn!quote:
Ik was vergeten dat ik deze harde schijf nog had, toen bleek die kapot te zijn, maar een vriend heeft em gefixedquote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik de enige die iets bewaart of ervoor zorgt dat het niet meer terug te halen is?
Low level Formatquote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik de enige die iets bewaart of ervoor zorgt dat het niet meer terug te halen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah nicequote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik deze harde schijf nog had, toen bleek die kapot te zijn, maar een vriend heeft em gefixed
Hier was alleen de netwerk controller kapot, dus de schijf zelf van via linux nog wel te benaderen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah nice.
Ik heb volgens mij 2 schijven gehad die niet meer werkte. 1 Sata die nog wel te benaderen was en een SSD waar echt niet meer mee te doen was. Gelukkig stond daar alleen het OS op.
Hm van die netwerk controller snap ik niet zoveel van. Had je die disk al die tijd nog bewaard?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier was alleen de netwerk controller kapot, dus de schijf zelf van via linux nog wel te benaderen.
Sowieso, geluk dat d'r armen niet losgeslagen worden door de klap.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater
Nooit!!
Gewoon echt nooit!!
Sowieso!!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso, geluk dat d'r armen niet losgeslagen worden door de klap.
Gewoon dom dat
Blijkbaar kan het welquote:Op woensdag 13 november 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater
Nooit!!
Gewoon echt nooit!!
Disk had ik jaren geleden toen ik naar Ierland verhuisde in een doos bij mn ouders gedaan (toen werkte die nog). Van de week probeerde ik em weer aan te sluiten en kreeg em niet aan de praat, na wat rond lezen wist ik wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm van die netwerk controller snap ik niet zoveel van. Had je die disk al die tijd nog bewaard?
Dat filmpje laat niet zien dat ze veilig is!!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het wel
[..]
Disk had ik jaren geleden toen ik naar Ierland verhuisde in een doos bij mn ouders gedaan (toen werkte die nog). Van de week probeerde ik em weer aan te sluiten en kreeg em niet aan de praat, na wat rond lezen wist ik wat er aan de hand was.
Uiteindelijk was er van de 500Gb maar 5Gb wat ik nog wilde hebben, de rest was muziek, series en films.
Geen bierquote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
If you're happy and you know it drink your beer!!
* Huppelmuts drinks
Jawel, aan het einde kan je zien dat zij er nog aan hangtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat filmpje laat niet zien dat ze veilig is!!
Ik vertrouw die russen niet
* PeuRac schuift wijn in TGND's richtingquote:
Dat is geen landing, ze hangt nog. Kan ook op rotsen geland zijn en dood enzquote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, aan het einde kan je zien dat zij er nog aan hangt
Kom maar halenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac schuift wijn in TGND's richting
Ik zit net zo lekkerquote:
Hier kan je ook lekker zitten hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik zit net zo lekker
Het feit dat ze boven water nog aan hem hangt na de ergste klappen, verwacht ik niet dat ze daarna nog te pletter slaat op de rotsen. Meestal eindig je relatief dicht bij het water met zoiets. Dus dan kan ze zich gewoon laten vallen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen landing, ze hangt nog. Kan ook op rotsen geland zijn en dood enz
Maar dan moet ik eerst 2 uur niet lekker zittenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier kan je ook lekker zitten hoor
Zit jij tijdens het reizen niet heerlijk? Daar heb ik nooit last vanquote:Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst 2 uur niet lekker zitten
quote:
Niet zoals hier op mijn eigen bankquote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit jij tijdens het reizen niet heerlijk? Daar heb ik nooit last van
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst 2 uur niet lekker zitten
Ik snap je pijn!!quote:
Ik vind mijn autostoelen beter zitten dan mijn bankquote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Niet zoals hier op mijn eigen bank
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind mijn autostoelen beter zitten dan mijn bank![]()
Liggen doet mn bank weer beter daarentegen
Begrip is hartverwarmendquote:
Ik reis niet in een auto he.. Jezusquote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind mijn autostoelen beter zitten dan mijn bank![]()
Liggen doet mn bank weer beter daarentegen
Treinquote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrip is hartverwarmend
[..]
Ik reis niet in een auto he.. Jezus
Biertaxiquote:
Normaal neem ik mijn zoon mee als ik een krat bier haal. Nu had ik die zonder zijn hulp gehaald.quote:
Nou geregeld tochquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal neem ik mijn zoon mee als ik een krat bier haal. Nu had ik die zonder zijn hulp gehaald.
Hij kwam thuis en zag de krat.
Zoon: mama wie heeft jou geholpen?
Ik: geholpen? Waarmee?
Zoon: met die krat!
Ik: dat heb ik zelf gedaan jonguh!!
Zoon: dus je kan het wel? Mooi dan hoef ik je niet meer te helpen!!
Ik: FUCK!!
Als je lang moet zitten is dat soms kut jaquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal neem ik mijn zoon mee als ik een krat bier haal. Nu had ik die zonder zijn hulp gehaald.
Hij kwam thuis en zag de krat.
Zoon: mama wie heeft jou geholpen?
Ik: geholpen? Waarmee?
Zoon: met die krat!
Ik: dat heb ik zelf gedaan jonguh!!
Zoon: dus je kan het wel? Mooi dan hoef ik je niet meer te helpen!!
Ik: FUCK!!
Zeg alsjeblieft dat je dat voor je ex in huis hebt gehaaldquote:Op woensdag 13 november 2013 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou geregeld toch
Heb alleen Jilz in huis dus helaas kan ik je ook geen bier aanbieden
[..]![]()
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lang moet zitten is dat soms kut ja
Och och och, want anders is hij weer homo?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je dat voor je ex in huis hebt gehaald
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och och och, want anders is hij weer homo?
Jezus
Voor zijn vele veroveringen kerel.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee meid, lekker toch, de bank op jilz erbij prive op schoot, heerlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och och och, want anders is hij weer homo?
Jezus![]()
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor zijn vele veroveringen kerel.
Morgen ben ik niet gezelligquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zin om morgen gezellig te bieren met gezelschap!!
Ik zoek nog gezelschap
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen ben ik niet gezellig
Shit, je hebt me doorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor zijn vele veroveringen kerel.
Omdat verstandskiezen. Pijn. Gruwelijke. Afschuwelijke. Pijn.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
En als ik je dan mijn zweep geef?
Afreageren schijnt te helpenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen ben ik niet gezellig
Voor de mannelijke veroveringen?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door
Heb zelfs nog Bacardi geloof ik
Oh gadsiequote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat verstandskiezen. Pijn. Gruwelijke. Afschuwelijke. Pijn.
Dan zou whiskey beter werken toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor de mannelijke veroveringen?
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou whiskey beter werken toch?
Binnenkort dat maar eens halen
Ik heb echt een hekel aan whiskeyquote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou whiskey beter werken toch?
Binnenkort dat maar eens halen
Je hoeft het niet te drinken hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan whiskey
Nu nog een mannelijk slachtofferquote:
Duff beerquote:Op woensdag 13 november 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn drankkast is leeg aan het raken!!
Tijd voor een feestje![]()
[ afbeelding ]
* TheGirlNextDoor maakt mannelijk account aan..quote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu nog een mannelijk slachtoffer
Dat weet ik!!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te drinken hoor
Je bent meer van de 'cock'tails met parasolletje enzo?(See what i did there
)
[..]
Nu nog een mannelijk slachtoffer
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor maakt mannelijk account aan..
brb
Valt toch wel mee.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn drankkast is leeg aan het raken!!
Tijd voor een feestje![]()
[ afbeelding ]
Ik heb me bedacht. Als ik mijn karakter in een mannelijk account zou stoppen zou ik perv genoemd worden..quote:
Ala Faxie?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht. Als ik mijn karakter in een mannelijk account zou stoppen zou ik perv genoemd worden..
Neequote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik!!
De mensen om mij heen die het wel drinken worden altijd zeer vervelend na het drinken van whiskey!!
Hmm cock
Dan zou het uit balans raken inderdaad. Nu heft het elkaar nog een beetje op hier.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht. Als ik mijn karakter in een mannelijk account zou stoppen zou ik perv genoemd worden..
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou het uit balans raken inderdaad. Nu heft het elkaar nog een beetje op hier.
Niks mis met de bob zijn!!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah vandaar
Drink eigenlijk nooit, vind het maar onhandig vaak de bob ook.
[..]
Dan zou het uit balans raken inderdaad. Nu heft het elkaar nog een beetje op hier.
Leugensquote:Op woensdag 13 november 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik!!
De mensen om mij heen die het wel drinken worden altijd zeer vervelend na het drinken van whiskey!!
Hmm cock
Jij hebt nog nooit in mijn aanwezigheid whiskey gedronken!!quote:
Ohquote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit in mijn aanwezigheid whiskey gedronken!!
Wel dan?quote:
Volgens mij niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |