Hoe bedoel je, jezelf tegenspreken.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:52 schreef Fascination het volgende:
De zelfgemaakte knoflooksaus van c1000 in zo'n plastic bakje is overigens het lekkerst.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
Mensen die mayonaise niet lekker vinden zijn vaak homoseksueel.
Eeuh... whut?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:52 schreef Fascination het volgende:
De zelfgemaakte knoflooksaus van c1000 in zo'n plastic bakje is overigens het lekkerst.
Ik bedoel de knoflooksaus die ze bij c1000 zelf maken.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:53 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, jezelf tegenspreken.
Maar misschien omdat je patat onderweg haalt, en dan de rest van de dag naar knoflook meurt?
Oke, ik moet toch weer eens een wijf proberen...quote:Op woensdag 13 november 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
Zaanse mayonaise.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:55 schreef BasEnAad het volgende:
Knoflooksaus is vaak te zoet.
Frietjes zijn met zure mayo t lekkerst
plus combinatie met drank.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef superdrufus het volgende:
Alleen in combinatie met shoarma, kaas en sla in een aluminium bakje, is knoflook en patat lekker
Nooit gehad, maar dat lijkt me alsof je je eigen braaksel met een laagje diarree opeet.quote:
En dat heb je natuurlijk al wel gehadquote:Op woensdag 13 november 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar dat lijkt me alsof je je eigen braaksel met een laagje diarree opeet.
Ja, we hadden het niet breed vroeger.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:02 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
En dat heb je natuurlijk al wel gehad
Patat met mayo, saté en uitjes. Goede meuk.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar dat lijkt me alsof je je eigen braaksel met een laagje diarree opeet.
Net gegeten, maar nu honger krijgende.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:04 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Patat met mayo, saté en uitjes. Goede meuk.
Dan heb je het niet veel te ranzig naar binnen gewerkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Net gegeten, maar nu honger krijgende.
Dat klinkt wel oké.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |