Hardop lacht. Geweldig.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef rubbereend het volgende:
zojuist uurtje zitten kleien met mijn nichtje van vier...... nou je moet goed je best doen wil je het goed doen volgens mevrouwhet vliegtuig had vleugels die te lang waren, sinterklaas moest ook een buik etc. etc
vandaag bij Gerard in de uitzending geweestquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]alleen jammer dat het zo'n vervelende DJ is
Bagger kan goed zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaag bij Gerard in de uitzending geweest
Voor Then Jerico met The Motive. Kent tong wel denk ik, en hij zal het bagger of goed vinden
o ja, die categorie is vaak erg leukquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, die categorie is vaak erg leuk
FOK! olbie en na morgen oud-collega was bij Ugly Kid Joe gisteren, heeft nog met iemand van de band gesproken, maar ze weet niet wie
Die ken ik vast wel! Ze was zeker ook naar de Cave geweest.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, die categorie is vaak erg leuk
FOK! olbie en na morgen oud-collega was bij Ugly Kid Joe gisteren, heeft nog met iemand van de band gesproken, maar ze weet niet wie
kan je niet beter bij de radio gaan werkenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaag bij Gerard in de uitzending geweest
Voor Then Jerico met The Motive. Kent tong wel denk ik, en hij zal het bagger of goed vinden
ik verwacht geen verrassing meer. Carlsen waarschijnlijk ongeslagen wereldkampioen dus?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:56 schreef borisz het volgende:
Carlsen wint partij 9. Nog een half punt nodig.
Ik ook niet. Vandaag was het Anand die de partij weggaf. Hij stond er goed voor en zelfs een overwinning zat erin, maar op het eind maakte hij een gigantische blunder en Carlsen kon het afmaken.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht geen verrassing meer. Carlsen waarschijnlijk ongeslagen wereldkampioen dus?
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Ole het volgende:
Morgen met oude poes naar de dierenarts. Ik vrees het ergste. Hij kan nauwelijks lopen. Zij achterkant wil niet meer..
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Ole het volgende:
Morgen met oude poes naar de dierenarts. Ik vrees het ergste. Hij kan nauwelijks lopen. Zij achterkant wil niet meer..
To much. Trustenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:12 schreef borisz het volgende:
Ik had natuurlijk een grappige smiley erachter moeten zetten.
Mis je die tijden niet?quote:
Beetje topics kapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |