He bah. Blij dat ik volgende week pas weer stage loop en niet deze weekquote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef b2py het volgende:
twitter:Timbiels twitterde op donderdag 14-11-2013 om 21:56:05Arnhem: treinverkeer stilgelegd door zoektocht vuurwapengevaarlijke verdachte. #NS reageer retweet
Dat er in Nederlandse treinen ook maar snel restauratiewagens terugkeren.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:50 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van het interieur van de SBB Starbuckswagon
Ik dacht juist dat dit spoor gebruikt zal worden voor de Sprinter Eindhoven - Weert en dat de Sprinter Eindhoven - Tilburg Universiteit gewoon vanaf het gebruikelijke spoor zal rijden?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:27 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Het perron waar in december de stoptrein Eindhoven - Tilburg Universiteit gaat vertrekken is in Eindhoven al ver gevorderd.
Er staat een grote houten plaat voor de trap met "Hier moet je straks zijn voor de trein naar Tilburg Universiteit"quote:Op donderdag 14 november 2013 22:47 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dit spoor gebruikt zal worden voor de Sprinter Eindhoven - Weert en dat de Sprinter Eindhoven - Tilburg Universiteit gewoon vanaf het gebruikelijke spoor zal rijden?
Je hebt helemaal gelijk. 't Is al laat hè...quote:Op donderdag 14 november 2013 22:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er staat een grote houten plaat voor de trap met "Hier moet je straks zijn voor de trein naar Tilburg Universiteit"
winterreserve is er dit jaar nietquote:Op donderdag 14 november 2013 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ohw, ik had ff hoop als winterreserve.
Ik heb net bijgelezen op Somda...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
winterreserve is er dit jaar niet
Wat?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
winterreserve is er dit jaar niet
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij vanmiddag iemand zien sterven op het perron van Martenshoek.
Dat is niet echt tof, krijgen jullie trouwens een EHBO-cursus of BHV-training tijdens de opleiding?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij vanmiddag iemand zien sterven op het perron van Martenshoek.
Stond al politie bij die hem aan het reanimeren waren, en van collega die achter mij zat met de trein hoorde ik dat er 3 ambulances bij waren.
Zag er niet echt smakelijk uit,
Ik heb zoiets onlangs nog mee mogen maken op de stoep van mijn werk, onze bhv heeft de beste man met de AED van het bedrijf kunnen redden, maar het was geen fijn gezicht inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij vanmiddag iemand zien sterven op het perron van Martenshoek.
Stond al politie bij die hem aan het reanimeren waren, en van collega die achter mij zat met de trein hoorde ik dat er 3 ambulances bij waren.
Zag er niet echt smakelijk uit,
Van alle internationale treinen is al bekend dat deze op 26 april niet eindigen op Amsterdam Centraal maar op eerdere stations, dat staat in alle folders die worden verspreid en uitingen van de internationale partners en heeft te maken met de Koningsdagdienstregelingquote:Op donderdag 14 november 2013 22:32 schreef greavy het volgende:
DB weet ook al nu te vermelden dat in april 2014 de IC-Berlijn niet van- en naar Amsterdam rijdt, maar van- en naar Amersfoort ivm werkzaamheden tussen Amsterdam en Amersfoort. Het kán dus wel.
Ik heb het via het STC niet gehad.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:53 schreef bork het volgende:
[..]
Dat is niet echt tof, krijgen jullie trouwens een EHBO-cursus of BHV-training tijdens de opleiding?
Toch de moeite waard om iedereen BHV'er te maken imhoquote:Op donderdag 14 november 2013 23:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb zoiets onlangs nog mee mogen maken op de stoep van mijn werk, onze bhv heeft de beste man met de AED van het bedrijf kunnen redden, maar het was geen fijn gezicht inderdaad
En een VIRM heeft verdomd veel vermogen wat hij via die paar aandrijfassen niet kwijt kan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:39 schreef James1988 het volgende:
VIRM heeft inderdaad veel last van gladde sporen. Het is een zware trein die het met relatief weinig aangedreven draaistellen moet doen, wat de kans op slippen verhoogt.
En dan heeft elke stam er nog 1 bak extra bij gekregen toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En een VIRM heeft verdomd veel vermogen wat hij via die paar aandrijfassen niet kwijt kan.
Qua mat van NS is dat het 'paardje' met het meeste kracht volgens mij.
Maar je bent wel BHV'er toch? Anders werk je op een werkplek zonder BHV'erquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het via het STC niet gehad.
Intern bij mijn werkgever ga ik het binnenkort wel krijgen.
[..]
Toch de moeite waard om iedereen BHV'er te maken imho
Ben het niet. Als ik een steward aan boord heb, dan is er een BHV'er aanwezig. Wij meesters krijgen alleen EHBO meen ik. Wij kunnen zelf 112 bellen bij calamiteiten of via de treindienstleider om de hulpdiensten vragen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar je bent wel BHV'er toch? Anders werk je op een werkplek zonder BHV'er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |