Ja, maar bij Sonic Youth is wat het makkelijkste is ook het minst spannend, dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja dat was wel de vraag van ik dacht Norrage
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al vind ik niets mis met Goo, Dirty heb ik nooit 100% beluisterd.
...Ik zie nu pas dat dat ook anders opgevat kan wordenBedoelde dat ik niet alle nummers van Dirty ken, voor de duidelijkheid
hits doen ze niet aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef Norrage het volgende:
Ik kende Tunic song for karen al toen ik 10 was ofzo, de rest kwam pas daarna. Was dat geen grote hit?
Relatieve hits danquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:55 schreef ranja het volgende:
[..]
hits doen ze niet aanhoewel 100% wel rond plaats 20 in de UK top 40 heeft gestaan
Vind je het weird? ik vind het wel heel zoetsappig zeg, heel vlak. Maar op zich leuk albumpje, beetje in de stijl van Rhye eerder in het jaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Z het volgende:
De plaat van Blood Orange (de goede PF beoordeling die je wist dat zou komen) vind ik goed. Lekker weird, melancholisch en 80's.
Hij is een tikkie weird, met de muziek valt het wel mee inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind je het weird? ik vind het wel heel zoetsappig zeg, heel vlak. Maar op zich leuk albumpje, beetje in de stijl van Rhye eerder in het jaar.
Haha, dacht dat je de muziek bedoeldequote:Op vrijdag 15 november 2013 12:23 schreef Z het volgende:
[..]
Hij is een tikkie weird, met de muziek valt het wel mee inderdaad.
Ik ben best fan van hem, wilde misschien zelfs naar het concert van Drake omdat hij het voorprogramma doet.. toch maar niet gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:57 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat nieuwe Weeknd album toch vet
Dat is wel een beetje waar...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef Kerftminister het volgende:
Vind alles van The Weeknd altijd zo snel saai worden. Kan echt maar een paar nummers op rij van hem luisteren.
Ah, jij bent naar Crossing Border geweest (en gaat er nog weer heen)quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Moody het volgende:
Phosphorescent was gisteren tof. Even wennen aan de stem (live vliegt-ie nog wat meer uit de bocht dan op plaat), maar daarna was het genieten. Vooral van Song for Zula
Wel sneu dat de zaal nog maar voor een kwart gevuld was richting het einde, omdat Glen Hansard al was begonnenLaatste stukje nog meegepikt. Bird of Sorrow met vol orkest erachter was uiteraard erg lekker
Villagers ook goed, erg mooi met klassiek orkest er omheen. Alleen jammer dat ze Becoming a Jackal niet gespeeld hebben
Vanavond o.a. John Grant en Radical Face. Ben benieuwd naar beide.
Dankquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Ah, jij bent naar Crossing Border geweest (en gaat er nog weer heen)
Mooie line-up hebben die
Veel plezier vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |