Kan ik me ook niks bij voorstellenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
Het lijkt wel of het steeds gebeurt als mijn vriendin Netflix kijkt op de iPad.. maar kan het me eigenlijk niet voorstellen.
als ik op de laptop aan het netflixxen ben, dan duurt het laden voor gta online ook stukken langer,quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
Het lijkt wel of het steeds gebeurt als mijn vriendin Netflix kijkt op de iPad.. maar kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Jullie hebben mijn vriendin nog gehoord, dussssquote:Op woensdag 13 november 2013 17:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan ik me ook niks bij voorstellen
Zion Cabrio kun je gewoon jatten toch. Tracker erop en verzekering.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:05 schreef kawa4 het volgende:
nou vanavond weer ff racen zodat ik een alweer verdwenen auto kan kopen
alleen deze koste deze nie zo duur ( 60k)
en dan heb ik weer de zion cabrio
bedankt he raze (volgens mij) voor het opblazen
jij bent hier schuldig aan, jij ,jij auto-opblazer
heb geen zin in al dat gezoek,quote:Op woensdag 13 november 2013 17:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zion Cabrio kun je gewoon jatten toch. Tracker erop en verzekering.
Ik heb gister 5 personal vehicles opgeblazen, zonder bad sport te worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:05 schreef kawa4 het volgende:
nou vanavond weer ff racen zodat ik een alweer verdwenen auto kan kopen
alleen deze koste deze nie zo duur ( 60k)
en dan heb ik weer de zion cabrio
bedankt he raze (volgens mij) voor het opblazen![]()
jij bent hier schuldig aan, jij ,jij auto-opblazer
hier waat plaatjes
auto zonder raze
[ afbeelding ]
auto MET raze
[ afbeelding ]![]()
maarja was wel weer leuk![]()
Het gekke is dat ik wel zelf in een closed crew session kan plaatsnemen (die ik zelf host).quote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
pico ik had gisteren het zelfde..volgens mij duurde het 1.5 uur voordat ik weer kon joinen
Moet je Lester bellenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef marimbondo het volgende:
Wie is Benster? Kan iemand Benster kicken of een waarschuwing geven oid? Die belhamel heeft gisteren mijn personal vehicle opgeblazen en nu zijn mijn luchtstreepjes weg!
Sinds ik via de verkeerde weg van zuid naar noord heb gelopen ben, ben ik hem als contact kwijt, ticket is aangemaakt maar de R*knuppels weten ook (nog) geen raad.quote:
Tja dan is het wachten tot je geld van R* krijgt...quote:Op woensdag 13 november 2013 17:38 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Sinds ik via de verkeerde weg van zuid naar noord heb gelopen ben ik hem als contact kwijt, ticket is aangemaakt maar de R*knuppels weten ook (nog) geen raad.
Krijgen we geld van R* dan xD? Weet jij misschien waarom en hoeveel?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tja dan is het wachten tot je geld van R* krijgt...
Ik geloof 500k, we krijgen het volgende week. Vanwege meerdere problemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Krijgen we geld van R* dan xD? Weet jij misschien waarom en hoeveel?
Meerdere problemen? Dus er zijn meer mensen die de luchtstreepjes kwijt zijn doordat een of andere flapdrol je personal vehicle heeft opgeblazen...? Dat geeft hoop! Verder: you just made my day! Kan ik eindelijk de adder of entity kopen!quote:Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik geloof 500k, we krijgen het volgende week. Vanwege meerdere problemen.
Gaat op datum van registratie.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:46 schreef delano.888 het volgende:
Wut? Die 500k is allang uitgedeeld ik heb t al een week ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |