Gelukkig maar, internetheld.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
Wat een irritant kindje ben jij zeg, zelf bobbertje is nog volwassener dan jij met zn 15 16 jaar.
Wat mij betreft kom je er niet meer in
Haha ,daar gaat het al heel het topic over ;pquote:Op woensdag 13 november 2013 16:40 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren was leuk, jammer dat ene Benster de boel keer op keer verpestte.
je heb liever zelf alle aandacht he ?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
alsjeblieft zeg laten we dat gezeik lekker gaanzoveel aandacht aan ex crew lid lijkt me niet nodig
edit : kom in plaats daarvan allemaal online![]()
Kom je dan weer lekker bij me liggen?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
alsjeblieft zeg laten we dat gezeik lekker gaanzoveel aandacht aan ex crew lid lijkt me niet nodig
edit : kom in plaats daarvan allemaal online![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:43 schreef xSoDx het volgende:
[..]
je heb liever zelf alle aandacht he ?
er stond volgens mij een foto van ons 2 in het vorige topicquote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kom je dan weer lekker bij me liggen?
nope, dat was ik.. vast tussen de 2 bankjes en ging langzaam dood..quote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
er stond volgens mij een foto van ons 2 in het vorige topic
Nee, dat waren jij en een ex-crewlid. Ik had die foto nl gemaakt.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
er stond volgens mij een foto van ons 2 in het vorige topic
ja ik werd de hele tijd tegen de grond geslagenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat waren jij en een ex-crewlid. Ik had die foto nl gemaakt.
Jupquote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
zit je in een crew sessie met Panini?
yesquote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
zit je in een crew sessie met Panini?
Gaat wel lekker daar hequote:Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef PicoMMP het volgende:
Gofftedomme kleine K grote K PS3 crash #KWAAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |