abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133214675

Algemeen
Wat is anime: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anime
Wat is manga: http://nl.wikipedia.org/wiki/Manga

Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall

Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.

Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:
SPOILER: MAL-lijst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: FOK! Anime aanraders
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.

Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.

Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.

En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.

De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.

Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.

Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
pi_133214756
"Ghibli & Miyazaki's The Wind Rises Lands on Golden Globes' Short List"
http://www.animenewsnetwo(...)en-globes-short-list

Ik hoop voor ze dat ze het winnen. En ik wil de film zien!
pi_133215150
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Unquote het volgende:

[..]

Goeie reactie, lekker inhoudeleik en zo.
Wat moet ik dan maken van dat negatieve gekanker van je? Als je problemen hebt maak je lekker een TR, daar hoef je geen half boek over te schrijven.

Apart dat ik je dit moet vertellen, dit is fucking basiscommunicatie.
pi_133215533
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:12 schreef Qunix het volgende:
"Ghibli & Miyazaki's The Wind Rises Lands on Golden Globes' Short List"
http://www.animenewsnetwo(...)en-globes-short-list

Ik hoop voor ze dat ze het winnen. En ik wil de film zien!
ben ook benieuwd ^O^
pi_133216626
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wat moet ik dan maken van dat negatieve gekanker van je? Als je problemen hebt maak je lekker een TR, daar hoef je geen half boek over te schrijven.

Apart dat ik je dit moet vertellen, dit is fucking basiscommunicatie.
Jij bent de enige die er over blijft doorzagen, tot in het volgende topic aan toe *aai*
pi_133216711
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:07 schreef Unquote het volgende:

[..]

Jij bent de enige die er over blijft doorzagen, tot in het volgende topic aan toe *aai*
Ja topics zijn inderdaad magische grenzen die een onderwerp afsluiten.
pi_133216878
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ja topics zijn inderdaad magische grenzen die een onderwerp afsluiten.
zou het wel moeten zijn, ben je nou eindelijk klaar? :')
pi_133217089
:)
pi_133217200
betere anime d'n'b remixes dan deze zullen er nooit zijn :'(

pi_133218071
TT faal :')

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:45 schreef Unquote het volgende:

[..]

Niet alleen is het offtopic, het is ook nog totaal niet interessant. Genoeg reden voor mij om er een opmerking over te maken. WOW een kast in elkaar zetten en daar liefst 2 posts aan weidden PLUS de fantastische belofte op FOTO'S! YES mijn leven in compleet, kan niet wachten om je Ikea kast te zien!
WTF,zit je te trollen ofzo? _O-

quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:39 schreef MAHL het volgende:

[..]

Pics van je mancave?
Hoezo? :+
pi_133218177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Benieuwd naar je dikke setup inclusief toebehoren.
pi_133218221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Vertel me alsjeblieft meer over je fantastische kast! Wat voor hout is het, welke kleur? Staat hij goed bij je behang en tapijt?

Tering man, wie de neuk interesseert die fucking kast van jou nou?
pi_133218354
http://www.sankakucomplex(...)2-total-abuse-anime/
BDSM?? _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Benieuwd naar je dikke setup inclusief toebehoren.
Neu,het is gewoon deze kast zonder iets toe te voegen.Dat komt nog wel. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Unquote het volgende:

[..]

Vertel me alsjeblieft meer over je fantastische kast! Wat voor hout is het, welke kleur? Staat hij goed bij je behang en tapijt?

Tering man, wie de neuk interesseert die fucking kast van jou nou?
Waar heb jij last van? aandacht tekort? :')
pi_133218615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)2-total-abuse-anime/
BDSM?? _O-

[..]

Neu,het is gewoon deze kast zonder iets toe te voegen.Dat komt nog wel. :P

[..]

Waar heb jij last van? aandacht tekort? :')
Ja echt wel, misschien ook maar dagelijkse updates over mijn ikea kasten hier posten. :')
pi_133218794
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:05 schreef Unquote het volgende:

[..]

Ja echt wel, misschien ook maar dagelijkse updates over mijn ikea kasten hier posten. :')
Dagelijks??WTF heb je gedronken?troll meth? :')

Klaar is klaar |:(
pi_133218952
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dagelijks??WTF heb je gedronken?troll meth? :')

Klaar is klaar |:(
HAHA TROLL METH HAHA TROLOLOLOL xDDDD

Snap je nou echt niet wat het probleem is? Anime en manga topic en je post een heel fucking verhaal over je fucking kast.
pi_133218990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef Unquote het volgende:

[..]

Snap je nou echt niet wat het probleem is? Anime en manga topic en je post een heel fucking verhaal over je fucking kast.
Noem je 2 korte posts hele verhaal??

Het is geen KLB of zo _O-
pi_133219480
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef Unquote het volgende:

[..]

waarom moeten we in hokjes denken?
pi_133219632
http://en.rocketnews24.co(...)r-indecisive-diners/
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom moeten we in hokjes denken?
Doen mensen die "superieur" willen blijven bewust :P
pi_133220598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Noem je 2 korte posts hele verhaal??

Het is geen KLB of zo _O-
waarom denk je uberhaupt dat iemand geïnteresseerd is in je kast en hoe lang het geduurd heeft om die in elkaar te zetten? En dan beschuldig je mij van aandachttrekkerij :')

quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)r-indecisive-diners/
SPOILER
[..]

Doen mensen die "superieur" willen blijven bewust :P
:') Ik ben niet de gene die mijn leven zo tof vindt dat hij een anime topic als zijn blog gebruikt
pi_133221107
HxH eerste aflevering had me weerhouden om de rest te kijken, maar man man man wat blijkt dat goed _O_
pi_133221664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HxH eerste aflevering had me weerhouden om de rest te kijken, maar man man man wat blijkt dat goed _O_
goede anime idd! probeer kingdom ook :9~
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 13 november 2013 @ 16:35:45 #25
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133221678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke aflevering is gewoon goed.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')