SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sakkerju MolFan (of is het MadMax?), je hebt daar nogal een collectie liggen
Ik weet alleen niet of dat petje nou volgers trekt of juist afschrikt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja tis inmiddels nog wel meerquote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sakkerju MolFan (of is het MadMax?), je hebt daar nogal een collectie liggen
Ik weet alleen niet of dat petje nou volgers trekt of juist afschriktZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
![]()
Zoveel coins ter beschikking hebben, zoveel aanvallende kracht kunnen inkopen dus...en dan een 5atb makenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] He Maver moest ik tegen jou pack only team?????
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie er mezelf nog niet mee over straat lopenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja tis inmiddels nog wel meerZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
Daar moet je echt al wat jaartjes mee bezig zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja speelde het potje er voor ook tegen deze persoon. Ik speelde met mijn Zweeds ibra team tegen zijn Portugees team. Toen speelde die 343 o.i.d. Hij vroeg om rematch en kwam met dit team.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel coins ter beschikking hebben, zoveel aanvallende kracht kunnen inkopen dus...en dan een 5atb maken🍆![]()
2x gewonnen?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja speelde het potje er voor ook tegen deze persoon. Ik speelde met mijn Zweeds ibra team tegen zijn Portugees team. Toen speelde die 343 o.i.d. Hij vroeg om rematch en kwam met dit team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Me2 wil nu potje doen tegen john steeds verbinding verbrokenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanavond eindelijk weer FUTdagen niet gespeeld
![]()
![]()
Ik heb echt medelijden met je vrouwtje. Je verkoopt hondensteps en je verzamelt Playstation 2 gamesquote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja tis inmiddels nog wel meerZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
Hoe verzin je het
![]()
Had ik zondag, eindelijk neymar kunnen betalen. Hele avond internet weg en nu nog geen pot mee gespeeld omdat ik 2 dagen vol werkquote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Me2 wil nu potje doen tegen john steeds verbinding verbroken![]()
![]()
Haha helaas. Proberen andere x wel nog eens dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef MolFan het volgende:
Gvd waarom werkt die aids FUT niet als je tegen een vriend wil spelen🍆![]()
ThadCastle, check:
Hij begint zich iets te realiseren volgens mij
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Werkt het beide kanten niet op? Dus zowel als jij of als de ander host is ?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef MolFan het volgende:
Gvd waarom werkt die aids FUT niet als je tegen een vriend wil spelen
Heb je de goede poorten open staan?![]()
Beide kanten op idd. Geen idee of me poorten open staan? Ik weet net hoe me xbox aan en uit moet.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Werkt het beide kanten niet op? Dus zowel als jij of als de ander host is ?
Heb je de goede poorten open staan?🍆![]()
Hier staat welke poorten je moet open zetten:quote:Op woensdag 13 november 2013 10:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Beide kanten op idd. Geen idee of me poorten open staan? Ik weet net hoe me xbox aan en uit moet.
https://help.ea.com/in/ar(...)d-i-open-for-fifa-14
Hoe je het precies moet doen hangt af van je router.![]()
Zal na me potje eens kijken of ik het snap! Bedankt.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier staat welke poorten je moet open zetten:
https://help.ea.com/in/ar(...)d-i-open-for-fifa-14
Hoe je het precies moet doen hangt af van je router.🍆![]()
Zo, ik heb weekend.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooi beessie.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:09 schreef Maver24 het volgende:
Holy shit. Jammer genoeg wachten tot herfst 2014
Goede soundtrack
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nare ervaring gehad achter het station?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Teaser van de nieuwe van Martin Garrix.
https://soundcloud.com/martingarrix/martin-garrix-jay-hardway-19
Werd gewoon al live gedraaid bij Hardwell op AMF.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ibraquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Voorspellingen voor TOTW? behalve krul?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zie EA forum, daar staan ze altijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Voorspellingen voor TOTW? behalve krul?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2672779.page
IF KwakmeisterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zouden ze dat doen? Dan kan er voor hun alleen maar meer misgaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo irritant dit..zet er gewoon een indicatie bij qua tijdhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is wel gebruikelijk hoor..dan staat er gewoon een tijdvak bij..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Dan kan er voor hun alleen maar meer misgaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vier Nederlanders zou wel een unicum zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie EA forum, daar staan ze altijd.
IF Kwakmeister
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom dacht ik hier aanquote:Op woensdag 13 november 2013 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vier Nederlanders zou wel een unicum zijn
Leuke tip, bedanktquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie EA forum, daar staan ze altijd.
IF Kwakmeister![]()
![]()
Maar vaak is dat een tijdvak: tussen 10:00 - 14:00 , daar heb je dan ook niet echt veel aanquote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is wel gebruikelijk hoor..dan staat er gewoon een tijdvak bij..![]()
![]()
je weet toch wel rond welke tijd de pakketjesman normaal gesproken langs komt?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo irritant dit..zet er gewoon een indicatie bij qua tijd![]()
wtfquote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom dacht ik hier aan
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat je een stiekem een latente homo bent?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom dacht ik hier aan
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
True..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Maar vaak is dat een tijdvak: tussen 10:00 - 14:00 , daar heb je dan ook niet echt veel aanDan hoop ik dat hij zelf komt, want bij negers durf ik vaak niet open te doen. Alleen als ze eten komen brengen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je weet toch wel rond welke tijd de pakketjesman normaal gesproken langs komt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True..
[..]
Dan hoop ik dat hij zelf komt, want bij negers durf ik vaak niet open te doen. Alleen als ze eten komen brengen.![]()
en de week 1 IF die ik heb is maar liefst 2k gestegenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
15 van gekocht voor 10k aan het begin
[ afbeelding ]
Ook stuk of 7 voor 15k![]()
![]()
Welke heb jij dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en de week 1 IF die ik heb is maar liefst 2k gestegenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Danceparade komt terug volgend jaar volgens mijn bron uit de gemeente
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
Danceparade komt terug volgend jaar volgens mijn bron uit de gemeente![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker de Erasmusbrug laten trillen.
En het is toch niet dezelfde bron die zei dat Bernard bij Arsenal had getekend?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Transfermarkt had me genaaid,dit is iemand die meevergadert met alle partijen in het bestuurquote:Op woensdag 13 november 2013 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker de Erasmusbrug laten trillen.
En het is toch niet dezelfde bron die zei dat Bernard bij Arsenal had getekend?Komende jaar een begroting van 3.8 miljard in Rotterdam.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Als de overheid nou even een jaar niks uitgeeft aan Roffa, dan zijn we dus een deel van het begrotingstekort kwijtquote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Transfermarkt had me genaaid,dit is iemand die meevergadert met alle partijen in het bestuurKomende jaar een begroting van 3.8 miljard in Rotterdam.
Goed plan ja. Als je dan toch een stad op moet offeren..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als de overheid nou even een jaar niks uitgeeft aan Roffa, dan zijn we dus een deel van het begrotingstekort kwijtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als iedereen uit de Qoute 500 10% afstaat heb je geen tekort en zij iedere jaar een dikke plus.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als de overheid nou even een jaar niks uitgeeft aan Roffa, dan zijn we dus een deel van het begrotingstekort kwijtHala Madrid !
Agh ik heb een IF Milito gekocht voor 45K aan het beginquote:
Welke site haal je deze info van?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
15 van gekocht voor 10k aan het begin
[ afbeelding ]
Ook stuk of 7 voor 15k![]()
http://ultimateteamtrading.netquote:Op woensdag 13 november 2013 12:05 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Welke site haal je deze info van?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier of marktplaatsquote:Op woensdag 13 november 2013 12:07 schreef Jorwol het volgende:
Boys, waar vinden jullie dat tuig dat coins koopt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat ik geen 360 heb.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:09 schreef Jorwol het volgende:
Bij dezen, als iemand nog coins moet hebben voor Xbox 360, dm me, 13 eu per 100kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet dat kosten dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:07 schreef Jorwol het volgende:
Boys, waar vinden jullie dat tuig dat coins koopt?![]()
auquote:Op woensdag 13 november 2013 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik heb een IF Milito gekocht voor 45K aan het begin![]()
![]()
Net 20$ in een maand verdiend aan affiliates van een site die ik niet meer hebOp één of andere manier krijg ik de sales van de nieuwe eigenaar
![]()
![]()
Een Djeetje gekregen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:20 schreef Maver24 het volgende:
EA forum doet het bij mij al een paar dagen niet meer. hij laadt niet ofzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan heb je een console banquote:Op woensdag 13 november 2013 12:20 schreef Maver24 het volgende:
EA forum doet het bij mij al een paar dagen niet meer. hij laadt niet ofzo.![]()
Je zegt het verkeerd: dan krijg je een console ban. Console ban duurt eventjes voordat het ingevoerd is. EA Forums gaat meteen al.quote:![]()
Arme Mavergister nog zo blij met zijn overwinning en nu een ban.
ik ben hier echt kapot vanquote:Op woensdag 13 november 2013 12:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Altijd maar over schijt, pis en kots praten.quote:
Dat ding is 99,99 euro volgens mij, dus iets van 35 dollar duurderquote:Well, I've bought the 12,000 points "best deal" six times. Each one is about 95 USD.![]()
![]()
Sickquote:Op woensdag 13 november 2013 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ding is 99,99 euro volgens mij, dus iets van 35 dollar duurder
Die gast had voor dat geld een hoop coins kunnen kopen ook![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bateson87 knalt er pas een hoop geld in, die had in het begin iets van 50-70k FIFA points en later heeft hij dit nog een aantal keer aangevuld. Maar alles wat hij met zijn livestreams op Twitch verdiend, dat stopt ie weer in FIFA points. Dus eigenlijk kost het hem niks, behalve tijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sick
Die gast had voor dat geld een hoop coins kunnen kopen ook
Denk je dat hij dat zelf betaald? Zijn coinsponsor zal wel alles betalen voor hemquote:Op woensdag 13 november 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
bateson87 knalt er pas een hoop geld in, die had in het begin iets van 50-70k FIFA points en later heeft hij dit nog een aantal keer aangevuld. Maar alles wat hij met zijn livestreams op Twitch verdiend, dat stopt ie weer in FIFA points. Dus eigenlijk kost het hem niks, behalve tijd.![]()
Misschien. Maar hij zei een keer in een video dat hij zijn Twitch-inkomsten weer in packs stopte.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat zelf betaald? Zijn coinsponsor zal wel alles betalen voor hemHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
bateson87 knalt er pas een hoop geld in, die had in het begin iets van 50-70k FIFA points en later heeft hij dit nog een aantal keer aangevuld. Maar alles wat hij met zijn livestreams op Twitch verdiend, dat stopt ie weer in FIFA points. Dus eigenlijk kost het hem niks, behalve tijd.Dit kan echt nietquote:Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat zelf betaald? Zijn coinsponsor zal wel alles betalen voor hem![]()
![]()
ik was het woordje 'heeft' vergetenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
We moeten nu wel het goede voorbeeld geven.. dan hoop ik dit soort fouten niet meer tegen te komen.
De daily gifts waren weer niet heel bijzonder, ik ben eerlijk gezegd alweer vergeten wat ik had. Volgens mij in ieder geval 2x 500c, dat 3e weet ik niet meer.![]()
Doet het weer.quote:
Had gehoopt nog een uurtje want dan had ik een paar goede deals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter blijft hij een uur eruit
Oud genoeg om staand te plassen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dat je dat nog steeds niet goed doet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat hebben jullie tegen zittend plassen? Het is ook veel beter dan staand. gr grquote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oud genoeg om staand te plassen.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen zittend plassen? Het is ook veel beter dan staand. gr gr![]()
![]()
Anderhalve week ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef Johnbon het volgende:
He de legends zitten er nu al wel in als je ze zoekt via console. Of loop ik nu achter?:PAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staand plassen omdat we dan graag even de penis aanrakenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen zittend plassen? Het is ook veel beter dan staand. gr gr
gr gr![]()
Hoe oud ben jij dat je nog steeds niet zindelijk bent?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dat je dat nog steeds niet goed doet?![]()
![]()
Ik maakte maar een grapje. Jammer dat iedereen meteen persoonlijk wordtquote:Op woensdag 13 november 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dat je nog steeds niet zindelijk bent?![]()
![]()
Lol kijken of er deze week weer zo'n sukkel isquote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef DuTank het volgende:
ThadCastle, check:
[ afbeelding ]
Hij begint zich iets te realiseren volgens mij![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jij er zo uitziet![]()
![]()
Hehe.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef Nickskuh het volgende:
Mbo'er vast voor cyberaanvallen op netwerk school
Zit bij mij in de klas
Met onderstaande jongen heb ik ooit eens iets gedaan dat volgens de wet niet legaal was (niet seksueel hehe) en zo best is het niet met die jongen afgelopen zag ik ...![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)reditcardfraude.html![]()
ja ik zag het de frontpage.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef Nickskuh het volgende:
Mbo'er vast voor cyberaanvallen op netwerk school
Zit bij mij in de klas
Maak anders even een topic aan dan weten nog meer mensen het.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat hadden jullie gedaan dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe.
Met onderstaande jongen heb ik ooit eens iets gedaan dat volgens de wet niet legaal was (niet seksueel hehe) en zo best is het niet met die jongen afgelopen zag ik ...![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)reditcardfraude.html![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor het nieuwe TOTW?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als we dan toch bezig zijn. Ik ken een van deze kerelsquote:Op woensdag 13 november 2013 13:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe.
http://tweakers.net/nieuw(...)reditcardfraude.html
Tweetal kraakt e-mail 19 docentenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oke. Ik ken een jongen die de spaarrekening van zijn zusje had geplunderd. Toen zijn moeder werd gebeld door de bank, en die vroegen of zowel moeder als zusje even naar de bank konden komen voor een gesprekje, rook hij onraad. Dus heeft die jongen vervolgens een anonieme bommelding gedaan. Er zou dus een bom liggen in de bank. Bank ontruimd, en zo konden zijn zusje en moeder dus niet naar binnen
Tot de politie op onderzoek uit ging natuurlijk![]()
Is dat ook wat waard?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Ik ken een jongen die de spaarrekening van zijn zusje had geplunderd. Toen zijn moeder werd gebeld door de bank, en die vroegen of zowel moeder als zusje even op de bank konden komen voor een gesprekje, heeft die jongen vervolgens een anonieme bommelding gedaan. Er zou dus een bom liggen in de bank. Bank ontruimd, en zo konden zijn zusje en moeder dus niet naar binnen
Is dat ook wat waard?![]()
![]()
![]()
![]()
Dit moet verzonnen zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Ik ken een jongen die de spaarrekening van zijn zusje had geplunderd. Toen zijn moeder werd gebeld door de bank, en die vroegen of zowel moeder als zusje even naar de bank konden komen voor een gesprekje, rook hij onraad. Dus heeft die jongen vervolgens een anonieme bommelding gedaan. Er zou dus een bom liggen in de bank. Bank ontruimd, en zo konden zijn zusje en moeder dus niet naar binnen
Is dat ook wat waard?
"Kraakt e-mail"quote:Op woensdag 13 november 2013 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn. Ik ken een van deze kerels
Tweetal kraakt e-mail 19 docentengewoon keylogger
Ja echt he... de fuck denken die mensen wel niet die dat niet wetenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
"Kraakt e-mail"gewoon keylogger
.
![]()
Nahquote:Op woensdag 13 november 2013 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ja ik zag het de frontpage.
Maak anders even een topic aan dan weten nog meer mensen het.![]()
Mjaa om even een duit in een zakje te gooien. Ik ken een vriend en die heeft een vriend en daarvan de schoonbroer zijn neef heeft ooit een keer met een keylogger iemands bankrekening leeg gehaald.![]()
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=162774quote:Op woensdag 13 november 2013 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Maar het verhaal is al wel zo'n 15 jaar oud.
Niet deze dus?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
POTS is vergeten te vertellen dat ie dat trucje nu nog steeds doetquote:Op woensdag 13 november 2013 14:08 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=162774
Niet deze dus?
Doet me trouwens beetje denken aan Breaking bad, het begint een beetje klein en loopt uit de hand![]()
![]()
Maar alsnog een bazenactie. Ze hebben echt heel lang er van kunnen genietenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
. Totdat te veel mensen proefwerken had ingezien en de docent bij Latijn zei: zo hey, jullie hebben het allemaal wel goed gedaan zeg! (heel veel hadden een 8 ofzo). En toen begonnen de mensen te lullen met een zesje/onvoldoende: "ja, vind je het gek als zij die proefwerken van tevoren al hadden".
Op creatieve wijze een aantal PC's meegenomen voor doorverkoop en wat internet-ongein. Soort van voor veroordeeld destijds, taakstrafje.quote:![]()
Ach, je doet weleens gekke dingen als je jong bent.![]()
![]()
Preciesquote:
Vroeger ook al: " Mijn MSN is gehacked !@#!%$!#" en als je naar hun Geheime vraag keek: "Welke straat woon ik?"
Nope, was niet zo heel ver bij mij uit de buurt. Deze is aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 13 november 2013 14:08 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=162774
Niet deze dus?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je komt toevallig niet uit de buurt van Brielle ?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Op creatieve wijze een aantal PC's meegenomen voor doorverkoop en wat internet-ongein. Soort van voor veroordeeld destijds, taakstrafje.![]()
Ach, je doet weleens gekke dingen als je jong bent.
Zo heb ik vroeger zoveel mensen genaktquote:Op woensdag 13 november 2013 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies
Vroeger ook al: " Mijn MSN is gehacked !@#!%$!#" en als je naar hun Geheime vraag keek: "Welke straat woon ik?"![]()
![]()
Ik beroep me op mijn zwijgrecht!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je komt toevallig niet uit de buurt van Brielle ?![]()
Haha nee, in der tijd regio Spijkenisse.![]()
Deze was gisteren toevallig op het nieuws of op opsporing verzocht ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, was niet zo heel ver bij mij uit de buurt. Deze is aan de andere kant van het land![]()
![]()
Dan begint het er op te lijken alsof ik de mijne op basis daarvan heb verzonnen. Maar de mijne is echt gewoon 15 jaar geleden waar gebeurdquote:Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Deze was gisteren toevallig op het nieuws of op opsporing verzocht ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een maat van mij had ooit eens zo'n site gemaakt waar je op kon inloggen op msn, maar het was stiekem gewoon een soort filter over zo'n bestaande site heen. Die mensen konden dus wel inloggen, maar hun gegevens werden tegelijk ook naar hem gemaild. Wij dan vervolgens inloggen op die accounts en chicks in die vriendenlijst om tietenpics vragenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies
Vroeger ook al: " Mijn MSN is gehacked !@#!%$!#" en als je naar hun Geheime vraag keek: "Welke straat woon ik?"![]()
nooit gelukt overigens
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies
Vroeger ook al: " Mijn MSN is gehacked !@#!%$!#" en als je naar hun Geheime vraag keek: "Welke straat woon ik?"
Heb ik ook bij heel veel meisjes gedaan destijds. Hadden allemaal als geheime vraag "Favoriete leraar"
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Trapz heeft me gisteren al een beetje geholpen maar ik kom er niet uit![]()
http://tweakers.net/pricewatch/241863/popcorn-hour-c-200.html
Deze 2e hands voor ¤ 125 ? (Misschien nog ff proberen afdingen naar 100) incl 1 TB harde schijf en blu-ray speler
Of deze
http://www.eminent-online(...)ternal-harddisk.html
Met een 2 TB harde schijf kom ik dan uit op ¤ 200.
Ik wil wel rechtstreeks kunnen downloaden op dat ding (volgende verkoper kan dat ook bij die Popcorn Hour) en eigenlijk vind ik het bedienen met een app ook wel cool, maar daar wist hij niet zeker van of dat kan.
Iemand nog een goed advies of misschien een alternatief?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht!![]()
Haha nee, in der tijd regio Spijkenisse.Toevallig bij een school met noodlokalen ?
Ik heb vroeger ook eens een mailadres aangemaakt met service1231254@hotmail.com en dan mails sturen met de vraag of ze hun gebruikersnaam en wachtwoord ter verificatie op konden sturen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een maat van mij had ooit eens zo'n site gemaakt waar je op kon inloggen op msn, maar het was stiekem gewoon een soort filter over zo'n bestaande site heen. Die mensen konden dus wel inloggen, maar hun gegevens werden tegelijk ook naar hem gemaild. Wij dan vervolgens inloggen op die accounts en chicks in die vriendenlijst om tietenpics vragen![]()
nooit gelukt overigens
Toch gelukt met 9 klasgenoten
Niet hele bijzonder stats though. Piazon blijft beter.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:24 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk dat dit 'm gaat worden
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jongen uit m'n klas deed dat altijd met World of Warcraft-accountsquote:Op woensdag 13 november 2013 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook eens een mailadres aangemaakt met service1231254@hotmail.com en dan mails sturen met de vraag of ze hun gebruikersnaam en wachtwoord ter verificatie op konden sturen.
Toch gelukt met 9 klasgenoten![]()
![]()
Piazon is dikke stront man. 46 shot powerquote:Op woensdag 13 november 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet hele bijzonder stats though. Piazon blijft beter.![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso Piazonquote:Op woensdag 13 november 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet hele bijzonder stats though. Piazon blijft beter.![]()
![]()
Kan zijn. Bij mij heeft hij een heerlijke dribble en geweldige assist. En zo af en toe scoort hij ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Piazon is dikke stront man. 46 shot power![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:24 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk dat dit 'm gaat worden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die plaatjes van Zhano zijn echt hilarisch.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:35 schreef DuTank het volgende:
Die plaatjes van Zhano zijn echt hilarisch.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
lekker manquote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Wiskunde gehaald
Ik word jehova-getuige
ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn cijfers![]()
![]()
Ja maar die dingen zijn nog serieus geld waardquote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jongen uit m'n klas deed dat altijd met World of Warcraft-accounts.
Een vriend van mij deed dat en verkocht zijn account voor iets van 400 euro ofzo? Goeien handel jonguh![]()
hier flippen ze helemaal op fb als het meer dan een uur en een kwartier duurtquote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker man
ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn cijfers
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ook bij wiskunde ja?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier flippen ze helemaal op fb als het meer dan een uur en een kwartier duurt
Want dat is geen meerkeuze he.![]()
alleen maar multiple gok zekerquote:Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier flippen ze helemaal op fb als het meer dan een uur en een kwartier duurt![]()
![]()
Vanavond maar even kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef Ozz-03 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)69893&type=2&theater
Videotje voor Trapz
yupquote:Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen maar multiple gok zeker'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tevens deed mijn accounting leraar vorig jaar altijd een livestream na het tentamen (iets van 2/3 uur erna) waarin hij alles uitlegde en de antwoorden dus ook gaf. Was wel goeien handel![]()
![]()
3 wekenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker man
ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn cijfers
Bij ons gooien ze de mc-vragen door een machine en kijken ze de open vragen na![]()
Echt een goede opleiding volg jij als ik die verhalen zo leesquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jahova*quote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Wiskunde gehaald
Ik word jehova-getuige![]()
Studie!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een goede opleiding volg jij als ik die verhalen zo lees![]()
Of deed hij hbo?![]()
Wauw dat is raar bij ons is het andersom.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
3 weken
Bij ons gooien ze de mc-vragen door een machine en kijken ze de open vragen na![]()
dat doen ze hier ook maar volgens mij laten ze 1 docent gewoon alle 800 tentamens nakijken ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
3 weken
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wauw dat is raar bij ons is het andersom.Logisch toch, mc-vragen zijn veel sneller na te kijken met de hand dan open vragen
![]()
ja echt kutquote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een goede opleiding volg jij als ik die verhalen zo lees![]()
wel m'n eerste herkansing dus de opleiding trekt me mooi mee omlaag
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Open vragen lekker door de machine gooien ook. Maakt niet uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef v0lt026 het volgende:
[..]Logisch toch, mc-vragen zijn veel sneller na te kijken met de hand dan open vragen
![]()
durpquote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef v0lt026 het volgende:
[..]Logisch toch, mc-vragen zijn veel sneller na te kijken met de hand dan open vragen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wauw dat is raar bij ons is het andersom.
Gewoon een paar Polen inhuren voor dat soort kut klusjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doen ze hier ook maar volgens mij laten ze 1 docent gewoon alle 800 tentamens nakijken ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bij statistiek tentamens mag je een spiekbrief erbij(1 a4 die je 2zijdig mag volschrijven) en dan krijg je ook nog apart een formule blad.
Als je de herkansing niet haalt is er het jaar daarop nog een 'bezemtentamen' dus dan heb je nog een extra kans en als je die niet haalt de laatste 2 kansen.
spss toetsen met boeken en geprinte dingen erbij'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zal ie wel gesponsord krijgen? GudjonDaniel bijvoorbeeld ook belachelijk veel fifapoints.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
bateson87 knalt er pas een hoop geld in, die had in het begin iets van 50-70k FIFA points en later heeft hij dit nog een aantal keer aangevuld. Maar alles wat hij met zijn livestreams op Twitch verdiend, dat stopt ie weer in FIFA points. Dus eigenlijk kost het hem niks, behalve tijd.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
oh ik dacht rollercoaster tycoonquote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier die iets weet over de RCT?
Rational choice theorie jonguh.![]()
![]()
Bazen spelquote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik dacht rollercoaster tycoon![]()
![]()
![]()
![]()
Over 1,5 uur weet je hetquote:Op woensdag 13 november 2013 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die film Jobs al gezien? Heb hem net gedownload maar weet niet of het nou wat is of niet![]()
![]()
BOB VAN DEN BRAND jongequote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens deed mijn accounting leraar vorig jaar altijd een livestream na het tentamen (iets van 2/3 uur erna) waarin hij alles uitlegde en de antwoorden dus ook gaf. Was wel goeien handel![]()
http://nos.nl/artikel/574557-drukken-boeken-de-broodverkoop.html
Waarom zouden we nou geen brood moeten eten?![]()
![]()
Heb maar 1x college van hem gehad helaas. Vak stelde al niks voor, hebben wij niet eens de 'leuke' docentquote:![]()
![]()
Eerste potje FIFA in een paar dagen en ik heb een freeze nadat ik een wissel deed..nice
Tegen een Nederlander nog wel. Echt een kneus overigens qua gedrag ingame
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit hier iemand op de HU die wel eens een hoorcollege van Nerko heeft gehad. Ik gister voor het eerst, wat een baas.
PSN: DePresident_![]()
Ik heb het tweede semester een vak van hemquote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb maar 1x college van hem gehad helaas. Vak stelde al niks voor, hebben wij niet eens de 'leuke' docent
Boekhouden heb ik nu van konings... saaie vent is dat![]()
![]()
Achterlijk slechte film.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die film Jobs al gezien? Heb hem net gedownload maar weet niet of het nou wat is of nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
boekhouden is sowieso al klachtwaardigquote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het tweede semester een vak van hem
Saai vak van een saaie vent, ik leef met je meequote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 13-11-2013 om 15:00:11Happy Hour! 4pm-5pm UK time. Prem Gold Jumbo 15K packs. Last chance to find in-form @cristiano, @aguerosergiokun, Benzema, and Lewandowski! reageer retweet
![]()
![]()
Boekhouden op zich heb ik niet zoveel op tegen hoor
Vind dat wel interessant en is beetje meer praktijkgericht. Maar ik vind bijna elk vak wel een beetje interessant![]()
![]()
Bij ons hadden we een MC tentamen, wat dus door een machine wordt nagekeken. 2 weken gewacht op dat cijfer![]()
![]()
Wat zijn de beste pakjes om te kopen? Waarschijnlijk is het antwoord geen, maar toch,..quote:Op woensdag 13 november 2013 15:11 schreef Freire het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 13-11-2013 om 15:00:11Happy Hour! 4pm-5pm UK time. Prem Gold Jumbo 15K packs. Last chance to find in-form @cristiano, @aguerosergiokun, Benzema, and Lewandowski! reageer retweet
![]()
Geenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat zijn de beste pakjes om te kopen? Waarschijnlijk is het antwoord geen, maar toch,..Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Koningsquote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Boekhouden heb ik nu van konings... saaie vent is dattekent die kerel nog steeds op zo'n projector?? Je kan in die lamp van die projector altijd goed zien dat die vent praat met flink wat spuug. Hij is ook al een dagje ouder he, bij ons was een keer die rol op van de projector en toen heeft hij dat hele glas van de projector vol geschreven
![]()
![]()
![]()
Mocht ibra nou weer een if krijgen gaat die 90 versie dan enorm zakken? Wil em graag kopen maar dan wacht ik er even mee![]()
De meeste Nederlanders die FIFA spelen die hier niet posten zijn echt irritant.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Eerste potje FIFA in een paar dagen en ik heb een freeze nadat ik een wissel deed..nice
Tegen een Nederlander nog wel. Echt een kneus overigens qua gedrag ingame![]()
Die gaat richting discard jaquote:Op woensdag 13 november 2013 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Mocht ibra nou weer een if krijgen gaat die 90 versie dan enorm zakken? Wil em graag kopen maar dan wacht ik er even mee![]()
![]()
Geen inderdaad, meeste pakjes worden gekocht na de bekendmaking van het TOTW (dalijk 16:00, spelers zitten geloof ik vanaf 20:00 in pakjes). De prijzen van de spelers dalen dan ook gelijk dus mocht je pakjes kopen is het aan te raden om ze niet direct weer te verkopen deze avondquote:Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat zijn de beste pakjes om te kopen? Waarschijnlijk is het antwoord geen, maar toch,..![]()
Nederlanders zijn over het algemeen echt mongolen in gamesquote:Op woensdag 13 november 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders die FIFA spelen die hier niet posten zijn echt irritant.![]()
![]()
Sommige die hier posten ook wel hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders die FIFA spelen die hier niet posten zijn echt irritant.
#zelfkennis![]()
Dat filmpje op die FB-pagina van die Luis Nani 17'', wat zo massaal geliked wordt
Die speler die opbouwt van de keeper tot de spits, die vervolgens voor open doel op de paal schiet... die gast speelt FIFA alsof het een potje flipperen is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#goedkoopscorenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sommige die hier posten ook wel hoor.
#zelfkennisRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vingerafdrukscanner is ook leuk. Werkt met meerdere lichaamsdelenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Hehe slowmo camera van Iphone is wel lachen
Zeker, al paar grappige filmpjes gemaakt!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Hehe slowmo camera van Iphone is wel lachen🍆![]()
Ja, alleen die kan nu niet hier posten.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sommige die hier posten ook wel hoor.
#zelfkennis![]()
Jij doet gewoon de vingerafdruk van je dochter toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vingerafdrukscanner is ook leuk. Werkt met meerdere lichaamsdelen![]()
![]()
Ookquote:Op woensdag 13 november 2013 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij doet gewoon de vingerafdruk van je dochter toch?en mijn tenen.
Laat me raden. Dat account heb je onlangs aangemaakt?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:35 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ook elke dag hetzelfde, op hetzelfde account.
Op een ander account heb ik al 2 of 3x dezelfde zilvere speler in een gift pack gehad
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee FUT12quote:Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat me raden. Dat account heb je onlangs aangemaakt?![]()
Ik heb 2x Monreal in een gold gift pack gehad.. ik krijg ook bijna constant dezelfde daily gifts.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:35 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ook elke dag hetzelfde, op hetzelfde account.
Op een ander account heb ik al 2 of 3x dezelfde zilvere speler in een gift pack gehad![]()
![]()
Not bad.
Ramires, troep, Javi Martinez (wel minder waard dan ik had gedacht, maar 84 rated speler is toch best prima) tot nu toe na die 5k gifts
Silver gift pack op ander account:Belachelijk weinig waard maar stuur hem mooi naar main account
![]()
![]()
Goeien handel ouwe baas.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad.
Ramires, troep, Javi Martinez (wel minder waard dan ik had gedacht, maar 84 rated speler is toch best prima) tot nu toe na die 5k gifts
Silver gift pack op ander account:
[ afbeelding ] Belachelijk weinig waard maar stuur hem mooi naar main account![]()
Ik vind Choupo eigenlijk nog beterquote:Op woensdag 13 november 2013 15:51 schreef wieisboos het volgende:
Mlapa is weer OP. nog beter dan Arizala
[ afbeelding ]
Maar ik heb ze beiden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
in welk team?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:51 schreef wieisboos het volgende:
Mlapa is weer OP. nog beter dan Arizala
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook eens proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Choupo eigenlijk nog beter
Maar ik heb ze beidenmaar die linkt niet met Trochowski
quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook eens proberenmaar die linkt niet met Trochowski
[..]
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgen weer een sollicitatiegesprek voor een bijbaan. De dames waarmee ik een gesprek heb zijn bijna net zo oud als ik en 1 daarvan is ook asian.
Young bloods everywhere....![]()
Als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef wonton het volgende:
Morgen weer een sollicitatiegesprek voor een bijbaan. De dames waarmee ik een gesprek heb zijn bijna net zo oud als ik en 1 daarvan is ook asian.![]()
![]()
oftewel al aangenomen dusquote:Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef wonton het volgende:
Morgen weer een sollicitatiegesprek voor een bijbaan. De dames waarmee ik een gesprek heb zijn bijna net zo oud als ik en 1 daarvan is ook asian.
Die Maxim daar neerzetten is ook een mooie optie hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 15:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook eens proberenmaar die linkt niet met Trochowski
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan heb je weer een probleem met Mbia
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maxim lijkt me te klein voor daar.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Maxim daar neerzetten is ook een mooie optie hoor
Maar dan heb je weer een probleem met Mbia![]()
Op CAM? Voldoet bij mij prima hoor...quote:Op woensdag 13 november 2013 15:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maxim lijkt me te klein voor daar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is wel een baas in mijn team (dezelfde formatie) Zijn schot valt wel wat tegen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maxim lijkt me te klein voor daar.![]()
Had je gewoon moeten doenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Maver24 het volgende:
als die IF Ibra's zijn ook meteen van de markt, ik wilde er nog wel 1 kopen
haal je kleine pielemuis eruitquote:Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef wonton het volgende:
Morgen weer een sollicitatiegesprek voor een bijbaan. De dames waarmee ik een gesprek heb zijn bijna net zo oud als ik en 1 daarvan is ook asian.![]()
quote:![]()
![]()
onzeker over je eigen bifi, daarom begin je altijd over die van mij.
Young bloods everywhere....![]()
wil hem wel op je voorhoofd leggen no spangquote:Op woensdag 13 november 2013 16:06 schreef wonton het volgende:
[..]![]()
![]()
onzeker over je eigen bifi, daarom begin je altijd over die van mij.![]()
Nieuwsgroepen. Reloaded moet je hebben iigquote:Op woensdag 13 november 2013 16:11 schreef wonton het volgende:
[..]
kan je ff dmen welke torrent jij hebt gebruikt?![]()
Altijd voor het hoogst haalbare gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:12 schreef Maver24 het volgende:
of zal ik gewoon gaan voor de normale Ibra, die heeft ook al goede statsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal ik gewoon doen man. Die is echt goed zat!quote:Op woensdag 13 november 2013 16:12 schreef Maver24 het volgende:
of zal ik gewoon gaan voor de normale Ibra, die heeft ook al goede stats🍆![]()
Bijna 800k meer betalen voor een paar betere stats vind ik iets teveel van het goedequote:Op woensdag 13 november 2013 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd voor het hoogst haalbare gaan.![]()
Aziaten hebben nou eenmaal een kleinere penis.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:06 schreef wonton het volgende:
[..]![]()
![]()
onzeker over je eigen bifi, daarom begin je altijd over die van mij.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar ben je al mee bezig sinds je hier post tochquote:Op woensdag 13 november 2013 16:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bijna 800k meer betalen voor een paar betere stats vind ik iets teveel van het goede![]()
![]()
silver yesquote:Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wil er trouwens iemand op PS3 een potje silvers of golds?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: