SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sakkerju MolFan (of is het MadMax?), je hebt daar nogal een collectie liggen
Ik weet alleen niet of dat petje nou volgers trekt of juist afschrikt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja tis inmiddels nog wel meerquote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sakkerju MolFan (of is het MadMax?), je hebt daar nogal een collectie liggen
Ik weet alleen niet of dat petje nou volgers trekt of juist afschriktZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
![]()
Zoveel coins ter beschikking hebben, zoveel aanvallende kracht kunnen inkopen dus...en dan een 5atb makenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] He Maver moest ik tegen jou pack only team?????
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie er mezelf nog niet mee over straat lopenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja tis inmiddels nog wel meerZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
Daar moet je echt al wat jaartjes mee bezig zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja speelde het potje er voor ook tegen deze persoon. Ik speelde met mijn Zweeds ibra team tegen zijn Portugees team. Toen speelde die 343 o.i.d. Hij vroeg om rematch en kwam met dit team.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel coins ter beschikking hebben, zoveel aanvallende kracht kunnen inkopen dus...en dan een 5atb maken🍆![]()
2x gewonnen?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja speelde het potje er voor ook tegen deze persoon. Ik speelde met mijn Zweeds ibra team tegen zijn Portugees team. Toen speelde die 343 o.i.d. Hij vroeg om rematch en kwam met dit team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Me2 wil nu potje doen tegen john steeds verbinding verbrokenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanavond eindelijk weer FUTdagen niet gespeeld
![]()
![]()
Ik heb echt medelijden met je vrouwtje. Je verkoopt hondensteps en je verzamelt Playstation 2 gamesquote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja tis inmiddels nog wel meerZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
Hoe verzin je het
![]()
Had ik zondag, eindelijk neymar kunnen betalen. Hele avond internet weg en nu nog geen pot mee gespeeld omdat ik 2 dagen vol werkquote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Me2 wil nu potje doen tegen john steeds verbinding verbroken![]()
![]()
Haha helaas. Proberen andere x wel nog eens dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef MolFan het volgende:
Gvd waarom werkt die aids FUT niet als je tegen een vriend wil spelen🍆![]()
ThadCastle, check:
Hij begint zich iets te realiseren volgens mij
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Werkt het beide kanten niet op? Dus zowel als jij of als de ander host is ?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef MolFan het volgende:
Gvd waarom werkt die aids FUT niet als je tegen een vriend wil spelen
Heb je de goede poorten open staan?![]()
Beide kanten op idd. Geen idee of me poorten open staan? Ik weet net hoe me xbox aan en uit moet.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Werkt het beide kanten niet op? Dus zowel als jij of als de ander host is ?
Heb je de goede poorten open staan?🍆![]()
Hier staat welke poorten je moet open zetten:quote:Op woensdag 13 november 2013 10:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Beide kanten op idd. Geen idee of me poorten open staan? Ik weet net hoe me xbox aan en uit moet.
https://help.ea.com/in/ar(...)d-i-open-for-fifa-14
Hoe je het precies moet doen hangt af van je router.![]()
Zal na me potje eens kijken of ik het snap! Bedankt.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier staat welke poorten je moet open zetten:
https://help.ea.com/in/ar(...)d-i-open-for-fifa-14
Hoe je het precies moet doen hangt af van je router.🍆![]()
Zo, ik heb weekend.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooi beessie.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:09 schreef Maver24 het volgende:
Holy shit. Jammer genoeg wachten tot herfst 2014
Goede soundtrack
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nare ervaring gehad achter het station?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Teaser van de nieuwe van Martin Garrix.
https://soundcloud.com/martingarrix/martin-garrix-jay-hardway-19
Werd gewoon al live gedraaid bij Hardwell op AMF.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ibraquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Voorspellingen voor TOTW? behalve krul?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zie EA forum, daar staan ze altijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Voorspellingen voor TOTW? behalve krul?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2672779.page
IF KwakmeisterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zouden ze dat doen? Dan kan er voor hun alleen maar meer misgaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo irritant dit..zet er gewoon een indicatie bij qua tijdhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is wel gebruikelijk hoor..dan staat er gewoon een tijdvak bij..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Dan kan er voor hun alleen maar meer misgaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vier Nederlanders zou wel een unicum zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie EA forum, daar staan ze altijd.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2672779.page
IF Kwakmeister
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom dacht ik hier aanquote:Op woensdag 13 november 2013 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vier Nederlanders zou wel een unicum zijn
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |