SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sakkerju MolFan (of is het MadMax?), je hebt daar nogal een collectie liggen
Ik weet alleen niet of dat petje nou volgers trekt of juist afschrikt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja tis inmiddels nog wel meerquote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sakkerju MolFan (of is het MadMax?), je hebt daar nogal een collectie liggen
Ik weet alleen niet of dat petje nou volgers trekt of juist afschriktZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
![]()
Zoveel coins ter beschikking hebben, zoveel aanvallende kracht kunnen inkopen dus...en dan een 5atb makenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] He Maver moest ik tegen jou pack only team?????
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie er mezelf nog niet mee over straat lopenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja tis inmiddels nog wel meerZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
Daar moet je echt al wat jaartjes mee bezig zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja speelde het potje er voor ook tegen deze persoon. Ik speelde met mijn Zweeds ibra team tegen zijn Portugees team. Toen speelde die 343 o.i.d. Hij vroeg om rematch en kwam met dit team.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel coins ter beschikking hebben, zoveel aanvallende kracht kunnen inkopen dus...en dan een 5atb maken🍆![]()
2x gewonnen?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja speelde het potje er voor ook tegen deze persoon. Ik speelde met mijn Zweeds ibra team tegen zijn Portugees team. Toen speelde die 343 o.i.d. Hij vroeg om rematch en kwam met dit team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Me2 wil nu potje doen tegen john steeds verbinding verbrokenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanavond eindelijk weer FUTdagen niet gespeeld
![]()
![]()
Ik heb echt medelijden met je vrouwtje. Je verkoopt hondensteps en je verzamelt Playstation 2 gamesquote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja tis inmiddels nog wel meerZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
Hoe verzin je het
![]()
Had ik zondag, eindelijk neymar kunnen betalen. Hele avond internet weg en nu nog geen pot mee gespeeld omdat ik 2 dagen vol werkquote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Me2 wil nu potje doen tegen john steeds verbinding verbroken![]()
![]()
Haha helaas. Proberen andere x wel nog eens dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef MolFan het volgende:
Gvd waarom werkt die aids FUT niet als je tegen een vriend wil spelen🍆![]()
ThadCastle, check:
Hij begint zich iets te realiseren volgens mij
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Werkt het beide kanten niet op? Dus zowel als jij of als de ander host is ?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef MolFan het volgende:
Gvd waarom werkt die aids FUT niet als je tegen een vriend wil spelen
Heb je de goede poorten open staan?![]()
Beide kanten op idd. Geen idee of me poorten open staan? Ik weet net hoe me xbox aan en uit moet.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Werkt het beide kanten niet op? Dus zowel als jij of als de ander host is ?
Heb je de goede poorten open staan?🍆![]()
Hier staat welke poorten je moet open zetten:quote:Op woensdag 13 november 2013 10:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Beide kanten op idd. Geen idee of me poorten open staan? Ik weet net hoe me xbox aan en uit moet.
https://help.ea.com/in/ar(...)d-i-open-for-fifa-14
Hoe je het precies moet doen hangt af van je router.![]()
Zal na me potje eens kijken of ik het snap! Bedankt.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier staat welke poorten je moet open zetten:
https://help.ea.com/in/ar(...)d-i-open-for-fifa-14
Hoe je het precies moet doen hangt af van je router.🍆![]()
Zo, ik heb weekend.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooi beessie.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:09 schreef Maver24 het volgende:
Holy shit. Jammer genoeg wachten tot herfst 2014
Goede soundtrack
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nare ervaring gehad achter het station?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Teaser van de nieuwe van Martin Garrix.
https://soundcloud.com/martingarrix/martin-garrix-jay-hardway-19
Werd gewoon al live gedraaid bij Hardwell op AMF.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ibraquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Voorspellingen voor TOTW? behalve krul?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zie EA forum, daar staan ze altijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Voorspellingen voor TOTW? behalve krul?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2672779.page
IF KwakmeisterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zouden ze dat doen? Dan kan er voor hun alleen maar meer misgaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo irritant dit..zet er gewoon een indicatie bij qua tijdhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is wel gebruikelijk hoor..dan staat er gewoon een tijdvak bij..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Dan kan er voor hun alleen maar meer misgaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vier Nederlanders zou wel een unicum zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie EA forum, daar staan ze altijd.
IF Kwakmeister
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom dacht ik hier aanquote:Op woensdag 13 november 2013 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vier Nederlanders zou wel een unicum zijn
Leuke tip, bedanktquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie EA forum, daar staan ze altijd.
IF Kwakmeister![]()
![]()
Maar vaak is dat een tijdvak: tussen 10:00 - 14:00 , daar heb je dan ook niet echt veel aanquote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is wel gebruikelijk hoor..dan staat er gewoon een tijdvak bij..![]()
![]()
je weet toch wel rond welke tijd de pakketjesman normaal gesproken langs komt?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo irritant dit..zet er gewoon een indicatie bij qua tijd![]()
wtfquote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom dacht ik hier aan
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat je een stiekem een latente homo bent?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom dacht ik hier aan
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
True..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Maar vaak is dat een tijdvak: tussen 10:00 - 14:00 , daar heb je dan ook niet echt veel aanDan hoop ik dat hij zelf komt, want bij negers durf ik vaak niet open te doen. Alleen als ze eten komen brengen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je weet toch wel rond welke tijd de pakketjesman normaal gesproken langs komt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True..
[..]
Dan hoop ik dat hij zelf komt, want bij negers durf ik vaak niet open te doen. Alleen als ze eten komen brengen.![]()
en de week 1 IF die ik heb is maar liefst 2k gestegenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
15 van gekocht voor 10k aan het begin
[ afbeelding ]
Ook stuk of 7 voor 15k![]()
![]()
Welke heb jij dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en de week 1 IF die ik heb is maar liefst 2k gestegenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Danceparade komt terug volgend jaar volgens mijn bron uit de gemeente
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
Danceparade komt terug volgend jaar volgens mijn bron uit de gemeente![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker de Erasmusbrug laten trillen.
En het is toch niet dezelfde bron die zei dat Bernard bij Arsenal had getekend?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Transfermarkt had me genaaid,dit is iemand die meevergadert met alle partijen in het bestuurquote:Op woensdag 13 november 2013 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker de Erasmusbrug laten trillen.
En het is toch niet dezelfde bron die zei dat Bernard bij Arsenal had getekend?Komende jaar een begroting van 3.8 miljard in Rotterdam.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Als de overheid nou even een jaar niks uitgeeft aan Roffa, dan zijn we dus een deel van het begrotingstekort kwijtquote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Transfermarkt had me genaaid,dit is iemand die meevergadert met alle partijen in het bestuurKomende jaar een begroting van 3.8 miljard in Rotterdam.
Goed plan ja. Als je dan toch een stad op moet offeren..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als de overheid nou even een jaar niks uitgeeft aan Roffa, dan zijn we dus een deel van het begrotingstekort kwijtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als iedereen uit de Qoute 500 10% afstaat heb je geen tekort en zij iedere jaar een dikke plus.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als de overheid nou even een jaar niks uitgeeft aan Roffa, dan zijn we dus een deel van het begrotingstekort kwijtHala Madrid !
Agh ik heb een IF Milito gekocht voor 45K aan het beginquote:
Welke site haal je deze info van?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
15 van gekocht voor 10k aan het begin
[ afbeelding ]
Ook stuk of 7 voor 15k![]()
http://ultimateteamtrading.netquote:Op woensdag 13 november 2013 12:05 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Welke site haal je deze info van?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier of marktplaatsquote:Op woensdag 13 november 2013 12:07 schreef Jorwol het volgende:
Boys, waar vinden jullie dat tuig dat coins koopt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat ik geen 360 heb.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:09 schreef Jorwol het volgende:
Bij dezen, als iemand nog coins moet hebben voor Xbox 360, dm me, 13 eu per 100kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet dat kosten dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:07 schreef Jorwol het volgende:
Boys, waar vinden jullie dat tuig dat coins koopt?![]()
auquote:Op woensdag 13 november 2013 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik heb een IF Milito gekocht voor 45K aan het begin![]()
![]()
Net 20$ in een maand verdiend aan affiliates van een site die ik niet meer hebOp één of andere manier krijg ik de sales van de nieuwe eigenaar
![]()
![]()
Een Djeetje gekregen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:20 schreef Maver24 het volgende:
EA forum doet het bij mij al een paar dagen niet meer. hij laadt niet ofzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan heb je een console banquote:Op woensdag 13 november 2013 12:20 schreef Maver24 het volgende:
EA forum doet het bij mij al een paar dagen niet meer. hij laadt niet ofzo.![]()
Je zegt het verkeerd: dan krijg je een console ban. Console ban duurt eventjes voordat het ingevoerd is. EA Forums gaat meteen al.quote:![]()
Arme Mavergister nog zo blij met zijn overwinning en nu een ban.
ik ben hier echt kapot vanquote:Op woensdag 13 november 2013 12:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Altijd maar over schijt, pis en kots praten.quote:
Dat ding is 99,99 euro volgens mij, dus iets van 35 dollar duurderquote:Well, I've bought the 12,000 points "best deal" six times. Each one is about 95 USD.![]()
![]()
Sickquote:Op woensdag 13 november 2013 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ding is 99,99 euro volgens mij, dus iets van 35 dollar duurder
Die gast had voor dat geld een hoop coins kunnen kopen ook![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bateson87 knalt er pas een hoop geld in, die had in het begin iets van 50-70k FIFA points en later heeft hij dit nog een aantal keer aangevuld. Maar alles wat hij met zijn livestreams op Twitch verdiend, dat stopt ie weer in FIFA points. Dus eigenlijk kost het hem niks, behalve tijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sick
Die gast had voor dat geld een hoop coins kunnen kopen ook
Denk je dat hij dat zelf betaald? Zijn coinsponsor zal wel alles betalen voor hemquote:Op woensdag 13 november 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
bateson87 knalt er pas een hoop geld in, die had in het begin iets van 50-70k FIFA points en later heeft hij dit nog een aantal keer aangevuld. Maar alles wat hij met zijn livestreams op Twitch verdiend, dat stopt ie weer in FIFA points. Dus eigenlijk kost het hem niks, behalve tijd.![]()
Misschien. Maar hij zei een keer in een video dat hij zijn Twitch-inkomsten weer in packs stopte.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat zelf betaald? Zijn coinsponsor zal wel alles betalen voor hemHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
bateson87 knalt er pas een hoop geld in, die had in het begin iets van 50-70k FIFA points en later heeft hij dit nog een aantal keer aangevuld. Maar alles wat hij met zijn livestreams op Twitch verdiend, dat stopt ie weer in FIFA points. Dus eigenlijk kost het hem niks, behalve tijd.Dit kan echt nietquote:Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat zelf betaald? Zijn coinsponsor zal wel alles betalen voor hem![]()
![]()
ik was het woordje 'heeft' vergetenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |