abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133207869
Ik open hier maar een post omdat het in de SES alleen over studie eerst gaat.

Ik heb binnenkort een kans om een week naar Beijing te gaan. Dat valt alleen midden tijdens het universiteit jaar. En ik heb nu 2 vakken waarbij we in groepjes moeten werken.

Vanzelfsprekend zou ik ze niet naaien. Voor de vakken staat 20 uur, en ik zou bijvoorbeeld aan kunnen bieden er de week voordat ik vertrek 20 uur extra aan te werken, en de week dat ik terugkom 10. Ook zal ik met mobiel internet 24/7 bereikbaar zijn en overal mijn laptop bij me hebben als er iets moet gebeuren. Ik denk dat ik ze zo niet schaad en eigenlijk alleen maar help.

Wel twijfel ik of het ethisch is het zo te brengen. Ik verdien relatief veel voor een student. En ik kan me voorstellen dat het akelig is te horen dat ik op vakantie zou gaan terwijl zij moeten werken in Nederland. Onafhankelijk van taakverdeling.

Hoe kijken jullie hier tegen aan? Is het ethisch om zoiets voor te stellen? Het is natuurlijk een voorstel. Maar kan ik het maken het überhaupt naar voren te brengen? Ik wil geen mensen tegen me keren. Aan de andere kant wil ik ook niet een dergelijke unieke kans missen.

Hoe zouden jullie je in een dergelijke situatie voelen? Ik moet de 23ste de vlucht boeken... Als ik ga...

Liever geen reacties over studie eerst. Dat komt goed. Alleen hoe het over komt op de rest van mijn groepjes gaat het me om. Ik heb ook niet veel contact met ze. (Vanzelfsprekend ga ik deze week terwijl ik twijfel of ik het ga voorstellen ook al 2x zoveel tijd erin steken. Goede eerste indruk. Dat is positief onafhankelijk of ik die vakantie ga voorstellen)

Een poll:
Poll: kan ik dit maken?
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 7% gewijzigd door Roadtrip op 13-11-2013 06:26:12 ]
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133208018
Ik zit trouwens in 2 groepen. 1 in mij mentor groep en 1 met mensen die ik letterlijk niet ken.

Maar als ik het gewoon subtiel breng. Van het is helemaal aan jullie of ik ermee doorga, dan zullen ze dat toch iig niet kwetsend vinden?
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133208021
Kon dit niet in je 'waar naar toe'-topic?
  woensdag 13 november 2013 @ 07:14:17 #4
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_133208075
Gewoon gaan
pi_133208117
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 13-11-2013 07:22:50 ]
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_133208124
Oh kut, jij bent die student die klaagt dat hij teveel geld uitgeeft. :') Sorry dat ik hier gereageerd heb.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_133208190
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 07:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh kut, jij bent die student die klaagt dat hij teveel geld uitgeeft. :') Sorry dat ik hier gereageerd heb.
Wat is daar relevant aan? Het gaat hier puur om of ik het kan maken.

Als ze me proberen een laag cijfer te geven terwijl ik er wel hard aan werk doe ik dus iets verkeerd.
pi_133208300
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 07:32 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Wat is daar relevant aan? Het gaat hier puur om of ik het kan maken.

Als ze me proberen een laag cijfer te geven terwijl ik er wel hard aan werk doe ik dus iets verkeerd.
Wat is er relevant aan om te vermelden in je OP dat je als student veel verdient ?

Edit, haha snel weghalen.

Fuck hun wat ze evt denken over je. Ik zou gewoon gaan
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_133208321
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 07:51 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Wat is er relevant aan om te vermelden in je OP dat je als student veel verdient ?
Dat niet iedere student vaak op vakantie kan en ik niet wil inwrijven dat mij dat wel lukt.
pi_133208417
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 07:51 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Edit, haha snel weghalen.

Fuck hun wat ze evt denken over je. Ik zou gewoon gaan
Uhm ik heb niks weggehaald :?

Je hebt wel gelijk met gewoon gaan. Maar ik ben om een gekke reden altijd heel bang mensen te beledigen of kwetsen. Bovendien is het natuurlijk een lichte fraude. Ik zal ook tegen de docent moeten zeggen dat ik niet kan komen vanwege een migraine. In China. Als iemand zich dan verlult... :')
pi_133208464
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 07:53 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat niet iedere student vaak op vakantie kan en ik niet wil inwrijven dat mij dat wel lukt.
Je zeurt eerst over het feit dat je bankrekening leeg is en je boven je stand leeft en vervolgens ga je naar Beijing? Daarnaast open je 3 topics over een weekje vakantie en zit je in andere topics te zeuren dat Amoled schermen te duur zijn. En als je zoveel geld verdient waarom twijfelen over de aankoop van een iPad, kun je toch makkelijk betalen? Oh en je komt totaal niet over als iemand die aan de universiteit zou studeren :')
pi_133208481
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:19 schreef iScream. het volgende:

[..]

Je zeurt eerst over het feit dat je bankrekening leeg is en je boven je stand leeft en vervolgens ga je naar Beijing? Daarnaast open je 3 topics over een weekje vakantie en zit je in andere topics te zeuren dat Amoled schermen te duur zijn. En als je zoveel geld verdient waarom twijfelen over de aankoop van een iPad, kun je toch makkelijk betalen? Oh en je komt totaal niet over als iemand die aan de universiteit zou studeren :')
/care

Klaag in het klb topic of wees hier constructief.

Oh en nee ik heb geen 10k voor een tv :')
  woensdag 13 november 2013 @ 08:22:25 #13
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133208491
Als je gewoon tijd hebt om werk te verzetten voor je groep dan zeg ik ja! Maak hier wel duidelijk afspraken over wat je dus gaat doen omdat je een week mist.

En ach, ik heb zo veel projectmatig gewerkt, beter iemand die 2/3e van de tijd er is dan een lifter die toch niets doet :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Redactie Games woensdag 13 november 2013 @ 08:32:32 #14
181272 crew  Noppie2000
pi_133208566
Dus je krijgt op SES niet de antwoorden die je wilde horen, dus kijk je of men je hier wel steunt? :')

Waarom wil je uberhaupt de mening van anderen horen als je toch alleen maar naar antwoorden luistert die zeggen dat je lekker weg kan? Kansloos.
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 november 2013 @ 08:37:58 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133208614
Ach, voor iemand die verplicht college mist omdat zijn telefoon leeg is, moet het toch niet zo moeilijk zijn om een smoes te verzinnen hiervoor...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Boks-Chick woensdag 13 november 2013 @ 10:35:42 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_133210618
:|W Je bent gewoon zwak en triest. Topic nummer drie al dit. Grow some backbone ofzo.
Zie ook SES / Week tussendoor op vakantie maar projectgroep en KLB / Verplichte aanwezigheid projectgroep & vakantie

Mijn reacties in dat laatste topic kan je je vast nog wel herinneren TS. Mijn beeld van jou is nu nog lager en minder. :W
lolwut
pi_133210752
Wat heeft dit in godsnaam met ethiek te maken?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_133210825
Ja, doe maar gewoon met je dagboek overleggen. Ofzo.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')