Ik heb nog niet geboekt. Ben van plan om te boeken.quote:Op maandag 11 november 2013 17:52 schreef BrandX het volgende:
Je bent zelf zo dom geweest om op deze wijze je vakantie te boeken
En dan wil je nu wat gaan verzinnen zodat je kan liegen om er niet te zijn?
Wees dan gewoon een vent en kom gewoon niet en incasseer je strafpunten.
Werk vervolgens hard genoeg (zowel ervoor als erna) om die strafpunten weg te poetsen.
Succes
Dat is helemaal triest. Boek je toch andere data c.q. korter, heb je ook geen probleemquote:Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geboekt. Ben van plan om te boeken.
Het enige andere moment zou de kerstvakantie zijn. En dan ben ik ook al weg.quote:Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is helemaal triest. Boek je toch andere data c.q. korter, heb je ook geen probleem.
Haar ga ik het ook niet vertellen.quote:Op maandag 11 november 2013 17:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vraag of je moeder een briefje voor je schrijft dat je ziek bent.
wees dan geen lamlul, of je gaat niet ofquote:Op maandag 11 november 2013 17:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het enige andere moment zou de kerstvakantie zijn. En dan ben ik ook al weg.
[..]
Haar ga ik het ook niet vertellen.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:54 schreef BrandX het volgende:
als je toch boekt moet je maar gewoon een vent zijn en op de blaren zitten
Ik kan ook gewoon de hoogleraar een mailtje sturen. Of met de student assistent proberen fraude te plegen. (Want fraudequote:Op maandag 11 november 2013 17:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mja, lijkt me inderdaad een kwestie of op vakantie gaan en niet zeuren over die strafpunten, of niet op vakantie gaan.
Hoogleraar? Vrind, op de uni heb je geen verplichte aanwezigheid. Ze kunnen je namelijk niet verplichten om te komen. Staat in de reglementen...quote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de hoogleraar een mailtje sturen. Of met de student assistent proberen fraude te plegen. (Want fraude
Wat voor fraude had je in gedachten?quote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de hoogleraar een mailtje sturen. Of met de student assistent proberen fraude te plegen. (Want fraude
Waar? Dan heb ik iets om mee te onderhandelen.quote:Op maandag 11 november 2013 18:11 schreef handboek het volgende:
[..]
Hoogleraar? Vrind, op de uni heb je geen verplichte aanwezigheid. Ze kunnen je namelijk niet verplichten om te komen. Staat in de reglementen...
Als die student-assistent gewoon zegt dat ik aanwezig was, wil ik best een extra opdracht maken. 2 uur werken voor 1 uur afwezig zijn vind ik een goede deal.quote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat voor fraude had je in gedachten?
quote:Op maandag 11 november 2013 18:13 schreef HSG het volgende:
Nu goed je best doen op school is later veel reisjes kunnen permitteren. Dus hup naar je colleges.
Ja, in het OER. Kom op man, beetje assertiviteit... Welke uni zit je?quote:Op maandag 11 november 2013 18:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Waar? Dan heb ik iets om mee te onderhandelen.
[..]
Als die student-assistent gewoon zegt dat ik aanwezig was, wil ik best een extra opdracht maken. 2 uur werken voor 1 uur afwezig zijn vind ik een goede deal.
De uuquote:Op maandag 11 november 2013 18:14 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja, in het OER. Kom op man, beetje assertiviteit... Welke uni zit je?
Ik heb hem nog niet geboekt. Ben het van plan.quote:Op maandag 11 november 2013 18:17 schreef DuTank het volgende:
Stop met jezelf. Je hebt zelf niet nagedacht met het boeken van je vakantie.
quote:in beginsel voltijd beschikbaar zijn voor studieverplichtingen bij een inschrijving als
voltijdstudent (met werkverplichtingen van studenten kan geen rekening worden
gehouden bij de roostering van cursussen);
Ga gewoon op vakantie als je vrij hebt. Is dat nou echt zo moeilijk?quote:Op maandag 11 november 2013 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet geboekt. Ben het van plan.
En helaas hebben ze op de uu wel echt een aanwezigheidsplicht:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |