Nee ga ik zo checkenquote:
Die met die bal?quote:
Ik bedoelde Lily Allen mop. Ik vind Wrecking Ball wel een fijn nummerquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die met die bal?
Wel gehoord en gezien zelfs, maar als ik 'm morgen weer hoor heb ik geen idee van wie het is. Plastic wegwerp muziek vind ik het, nietszeggende popi deuntjes...
quote:Op woensdag 13 november 2013 02:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Altijd zo saai als jullie slapen
quote:Op woensdag 13 november 2013 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het lijkt er trouwens op dat ik een tweede babysit baan krijg, die nog meer betaalt dan de eerste en drie dagen per week zal zijn, naast die andere, en dat zou samen méér verdienen dan mijn oude baan, vóór nelastingaftrek zelfs al, en over dit wordt geen belasting betaald. (> $500 per week, samen), dus dat zou betekenen dat ik kan blijven, en gewoon full time kan babysitten
Zal wel, vond het al apart dat ik die kaarten niet toe gemaild kreegquote:
Die versie vind ik niks (meer fan van Queen Adreena's versie), maar wat zag ze er daar goed uit. Wat is er mis met dat imago? Zo sneu hoe ze zich nu gedraagt.quote:
ik ga me denk ik gewoon inschrijven als freelance fotograaf, dan kan het welquote:Op woensdag 13 november 2013 02:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die versie vind ik niks (meer fan van Queen Adreena's versie), maar wat zag ze er daar goed uit. Wat is er mis met dat imago? Zo sneu hoe ze zich nu gedraagt.
En ik dacht dat je niet mocht blijven met alleen een babysitbaan, maar dat je iets moest vinden in het verlengde van je studie.![]()
Verdient wel erg goed zeg!
Doe mij maar gewoon de versie van mevrouw Parton zelfquote:Op woensdag 13 november 2013 02:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die versie vind ik niks (meer fan van Queen Adreena's versie), maar wat zag ze er daar goed uit. Wat is er mis met dat imago? Zo sneu hoe ze zich nu gedraagt.
En ik dacht dat je niet mocht blijven met alleen een babysitbaan, maar dat je iets moest vinden in het verlengde van je studie.![]()
Verdient wel erg goed zeg!
Hij heeft ook maar 2 albums gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 03:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Damien Rice was ik een aar jaar geleden echt helemaal weg vanmaar na een tijdje klinkt het allemaal hetzelfde
quote:Op woensdag 13 november 2013 05:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
On a lighter note...
[ afbeelding ]
Die had ik gelijk in mn hoofd jaquote:
Ja, lang geleden.quote:Op woensdag 13 november 2013 06:50 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, wat muziek betreft - heeft iemand hier wel eens gehoord van Two steps from Hell? Ben ik recent tegengekomen; zit een hoop leuks tussen
Heftigquote:Op woensdag 13 november 2013 04:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wist in de eerste instantie niet of ik dit zou delen, maar om de een of andere reden wil ik het toch graag, zodat je kan zien wat mensen elkaar aan kunnen doen. In dit album zitten oude foto's van Z. die ik destijds tijdens onze klassen maakte, en foto's van afgelopen zaterdag. Pas op, de laatste zijn wellicht heftig voor een zwakke maag.
https://picasaweb.google.(...)fjwE&feat=directlink
Moet ik daar nu ook al met Google+ inloggen?quote:Op woensdag 13 november 2013 04:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wist in de eerste instantie niet of ik dit zou delen, maar om de een of andere reden wil ik het toch graag, zodat je kan zien wat mensen elkaar aan kunnen doen. In dit album zitten oude foto's van Z. die ik destijds tijdens onze klassen maakte, en foto's van afgelopen zaterdag. Pas op, de laatste zijn wellicht heftig voor een zwakke maag.
Hmm, hoefde ik niet...quote:Op woensdag 13 november 2013 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik daar nu ook al met Google+ inloggen?
Helaas, dan maar niet...
Goedemorgen, net door de kamerschoonmaakster wakker geworden, stond op de deur te kloppen...
quote:Op woensdag 13 november 2013 04:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb het inmiddels binnenquote:Op woensdag 13 november 2013 02:41 schreef lubje25 het volgende:
Ben benieuwd of het nu goed gegaan is met de betaling voor MaJo
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb het inmiddels binnen![]()
Er komt zo een mailtje jouw kant op
You've got mailquote:
Ja. Dubstep en technoquote:Op woensdag 13 november 2013 08:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heftig![]()
sterkte PS
ik reageer er niet altijd op, maar vind het echt knap hoe je er mee omgaat.
Wat ik me ineens afvraag: wordt er ook muziek ofzo gedraaid op zijn kamer? Die hij mooi vindt bijvoorbeeld?
Als het goed is nietquote:Op woensdag 13 november 2013 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik daar nu ook al met Google+ inloggen?
Helaas, dan maar niet...
Goedemorgen, net door de kamerschoonmaakster wakker geworden, stond op de deur te kloppen...
Ahw noooquote:Op woensdag 13 november 2013 09:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hmm, hoefde ik niet...
PS (en alle anderen) ik ga met de kerst lekker op vakantie
Dus de 20e ben ik niet in het land. Had je graag willen zien maar 500 euro meer betalen om drie dagen later te gaan, nou nee
Ja dat was mijn bedoeling. Sorry.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:45 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik er een gezicht bij en dan komt het dichterbij. Een leven verwoest. Bah.![]()
MM, als je op je tablet kijkt, kun je via die link naar de mobiele site en dan hoef je gelukkig niet in te loggen.
Das minderquote:Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en de 2e optie die we uitgekozen hadden zat ook al vol
Die bon is maar op een beperkt aantal hotels van toepassing, waarvan maar 1 in Groningenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Das minderMaar er zijn vast nog meer hotels daar
En dan ziet hij er nu nog goed uit vergeleken met eerstquote:
Wow, wat een reis! Metquote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, ik baal er wel van. Maar Cuba![]()
Goed nieuws!quote:Op woensdag 13 november 2013 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het lijkt er trouwens op dat ik een tweede babysit baan krijg, die nog meer betaalt dan de eerste en drie dagen per week zal zijn, naast die andere, en dat zou samen méér verdienen dan mijn oude baan, vóór nelastingaftrek zelfs al, en over dit wordt geen belasting betaald. (> $500 per week, samen), dus dat zou betekenen dat ik kan blijven, en gewoon full time kan babysitten
cuba is super gaaf!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, ik baal er wel van. Maar Cuba![]()
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Soempie het volgende:
PS, wat een mooie, indrukwekkende en ook hartverscheurende foto's.
[..]
Wow, wat een reis! Met?
Ooooh, wat supergaaf! Ben je weleens zo ver geweest?quote:
bird!quote:
ik gok via Mexico.quote:
Nee, alleen een tussenstop met het vliegtuig daar. Resort is in Playa Pesquero.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
Resort in Cancun?Dat schijnt echt een paradijs op aarde te zijn, een vriendin van mij was daar met een behoorlijke rijke familie. Goed toeven
Tof hoor!
Helaas krijg ik wel een Google+ inlogpagina te zien nadat ik vanaf mijn tablet op de link geklikt heb...quote:Op woensdag 13 november 2013 10:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
MM, als je op je tablet kijkt, kun je via die link naar de mobiele site en dan hoef je gelukkig niet in te loggen.
Doe ik in januari.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM wil ook naar Cuba, ik heb daar echter geen trek in. Op één of andere manier lijkt het me niks en ik wil niet in een resort.
Maar B., overtuig me maar van het tegendeel...
Je hoeft toch niet in een resort? Dat hebben wij ook niet gedaan. Gewoon hotelsquote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM wil ook naar Cuba, ik heb daar echter geen trek in. Op één of andere manier lijkt het me niks en ik wil niet in een resort.
Maar B., overtuig me maar van het tegendeel...
Decadent kan wel heerlijk zijn soms jaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Decadent is soms awesome. Lannen in een hotel is decadent, maar zo awesome
Wezen hardlopen en nu KRUIDNOTEN!!!! De eerste van dit jaar![]()
Goed he, ik ben echt heel trots dat ik het zo lang heb volgehoudenquote:
Dat inderdaad, heb al een paar zakken opquote:
Precies jaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me qua vakantie niet zo heel interessant, dan zou ik liever een hotel zoeken en van daaruit verkennen
Zijn dat dan wel landen waar je op vakantie zou moeten willenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
Er zijn toch landen waar je buiten een resort niet echt veilig bent.
Yemen bv schijnt mooi en interessant te zijn. Alleen niet echt veilig voor toeristen buiten de resorts en zonder een peloton militairen als bewaking.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zijn dat dan wel landen waar je op vakantie zou moeten willen(klopt die zin zo
)
Ik heb nog niets op. Maar ik moet ze dan ook zelf bakkenquote:
Maar dan zie je toch niets van het land behalve het resort? Lijkt mij helemaal niksquote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yemen bv schijnt mooi en interessant te zijn. Alleen niet echt veilig voor toeristen buiten de resorts en zonder een peloton militairen als bewaking.
Cuba trekt me sowieso niet, dus ik ben benieuwd naar B.'s ervaring...quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet in een resort? Dat hebben wij ook niet gedaan. Gewoon hotelsResorts vind ik decadent
oh, je kunt gewoon het land bekijken met een tour. Alleen is de kans dat je onvrijwillig langer in het land moet blijven wel erg groot.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan zie je toch niets van het land behalve het resort? Lijkt mij helemaal niks
Hoezo trekt het je niet? Ik vond het heel gaafquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cuba trekt me sowieso niet, dus ik ben benieuwd naar B.'s ervaring...
Als een land zo onveilig is dan hoef ik er niet heenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oh, je kunt gewoon het land bekijken met een tour. Alleen is de kans dat je onvrijwillig langer in het land moet blijven wel erg groot.
Yemen, kan je daar überhaupt op vakantie?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yemen bv schijnt mooi en interessant te zijn. Alleen niet echt veilig voor toeristen buiten de resorts en zonder een peloton militairen als bewaking.
Ik ben een verwend nest, maar wil dus niet in een resort.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo trekt het je niet? Ik vond het heel gaaf
ja dat kan. Gezien de regelmatige berichten over ontvoeringen van toeristen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yemen, kan je daar überhaupt op vakantie?
Alle Arabische/islamitische landen ga ik sowieso never nooit niet bezoeken...
In Havana heb je zeker geen resort nodig en kun je je makkelijk een week vermaken. Santiago de Cuba schijnt ook mooi te zijn, ik ben daar zelf nooit geweest.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een verwend nest, maar wil dus niet in een resort.
Die combi schijnt op Cuba wat lastig te zijn, heb ik me laten vertellen.
Daarbij zou ik niet weten wat ik er als stadsmens moet doen. Havanna bezoeken lijkt me wel leuk, maar daarbuiten?
Dat is wel weer waarquote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef Soempie het volgende:
Eindigen met twee dagen resort lijkt me wel wat. Zeker als je nog niet zo lang samen bent.
Een week op één plek ben ik nog nooit geweest tijdens een vakantie.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Havana heb je zeker geen resort nodig en kun je je makkelijk een week vermaken. Santiago de Cuba schijnt ook mooi te zijn, ik ben daar zelf nooit geweest.
Dan kan je ook naar Bakkum gaan...quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef Soempie het volgende:
Eindigen met twee dagen resort lijkt me wel wat. Zeker als je nog niet zo lang samen bent.
Ja, want dat is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar Bakkum gaan...
Inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 08:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, want dat is precies hetzelfde.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1047&bih=510
https://www.google.nl/sea(...)%3Aofficial&tbm=isch
Om met elkaar te kunnen vozen, maakt de locatie niet uit, was mijn onderliggende boodschap...quote:Op donderdag 14 november 2013 08:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, want dat is precies hetzelfde.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1047&bih=510
https://www.google.nl/sea(...)%3Aofficial&tbm=isch
En ook vurige liefdesquote:Op donderdag 14 november 2013 13:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
AKQ to the resque... weet elk brandje te blussen
In Bakkum hoef je dan weer geen rekening te houden met je buren en het is met de auto bereikbaar...quote:Op donderdag 14 november 2013 13:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan kan je ook thuisblijven. Scheelt je ook weer een keer vliegen.
Het begon allemaal met deze insinuatie van Soempie, hè...quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef Soempie het volgende:
Romantiek op een openbaar forum, sure...quote:
wel meer werk en verantwoordelijkheid maar geen beloning? dan ben je gewoon genaaid zonder te zoenenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:36 schreef Lotusss het volgende:
Hier reeds best wat positieve dingen: ErwinRommel is sinds gisteren een "lang weekend" thuis (al wel gepost, maar niemand reageertde) en ik heb promotie gekregen!
Helaas financieel niet
Ik werk via een detacheringbureau die me blijkbaar sowieso ten opzichte van interne werknemers toch al minimaal 300-400 euro per maand te weinig betaaltquote:Op donderdag 14 november 2013 15:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel meer werk en verantwoordelijkheid maar geen beloning? dan ben je gewoon genaaid zonder te zoenen
Niet echt een promotie dus helaas. Fijn te lezen dat het goed met ER gaat!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik werk via een detacheringbureau die me blijkbaar sowieso ten opzichte van interne werknemers toch al minimaal 300-400 euro per maand te weinig betaalt![]()
Ik probeer een intern contract te krijgen vanaf februari en anders ga ik vanaf december ofzo gewoon door solliciteren.
En met ErwinRommel gaat het best goed, volgende week vrijdag mag hij definitief naar huis en krijgt hij ambulante therapie.
In welk opzicht heb je dan wel promotie gekregen?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:36 schreef Lotusss het volgende:
Hier reeds best wat positieve dingen: ErwinRommel is sinds gisteren een "lang weekend" thuis (al wel gepost, maar niemand reageerde) en ik heb promotie gekregen!
Helaas financieel niet
Ehm ... je reageert zelf vaker niet dan wel op nieuwtjes van anderen hier, dus ik vind het niet heel raar dat er ook niet altijd op jou wordt gereageerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:36 schreef Lotusss het volgende:
Hier reeds best wat positieve dingen: ErwinRommel is sinds gisteren een "lang weekend" thuis (al wel gepost, maar niemand reageerde) en ik heb promotie gekregen!
Helaas financieel niet
Dat gaat wel beter tegenwoordigquote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ehm ... je reageert zelf vaker niet dan wel op nieuwtjes van anderen hier, dus ik vind het niet heel raar dat er ook niet altijd op jou wordt gereageerd.
Ik heb hoofdpijn en ga zo bowlen, dat gaat interessant worden
Mja, promotie waar je niet veel aan hebt, dus. Maar wel goed nieuws over ER!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik werk via een detacheringbureau die me blijkbaar sowieso ten opzichte van interne werknemers toch al minimaal 300-400 euro per maand te weinig betaalt![]()
Ik probeer een intern contract te krijgen vanaf februari en anders ga ik vanaf december ofzo gewoon door solliciteren.
En met ErwinRommel gaat het best goed, volgende week vrijdag mag hij definitief naar huis en krijgt hij ambulante therapie.
Volgens mij heb ik gereageerd hoor...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:36 schreef Lotusss het volgende:
Helaas financieel niet
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat gaat wel beter tegenwoordig
Ik had er trouwenswel wat over gevraagd, vanwege de griep toch? Al was dat niet de reden dat hij naar huis mocht, herinner ik me
In dat geval plak ik nu wat tape over m'n mondquote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de laatste tijd toch best wat reageeracties van Lotus gezien
Top van je promotie! Is er ook mogelijkheid tot financiële promotie? Bagger he, dat uitzendwereldje... Fijn vieren nu met ER!
Natuurlijk maakt de locatie wel uit. B. gaat vozen in sfeer!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om met elkaar te kunnen vozen, maakt de locatie niet uit, was mijn onderliggende boodschap...
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt de locatie wel uit. B. gaat vozen in sfeer!
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:30 schreef Soempie het volgende:
Lotusss, misschien kun je straks tijdens een functioneringsgesprek toch ook financieel promotie maken. Dan kun je namelijk ook aangeven dat je de extra verantwoordelijkheid/ taken aan kunt en dat daar best wat tegenover mag staan?
Hier de hele dag in het ziekenhuis geweest, vanwege toch een megababy. Conclusie: ik heb geen zwangerschapssuiker, maar maak met Wiebel gewoon grote baby's. Inleiding moesten ze overleggen, maar gaan ze toch niet doen. Kans is groot dat een inleiding met 38 weken niet lukt of heel lang gaat duren (omdat ik vorige keer doorliep tot en met 41 weken en toen alsnog moest worden ingeleid). Dus, ik ga er een dinobaby uitpersen straks.
Zal wel weer niet kunnen omdat de trein dan te lang is voor een van de stations. In Engeland hebben ze dat op een andere manier opgelost: daar roepen ze om 'het volgende station is Virginia Water, in verband met de lengte van het perron moet je in wagon 5, 6, 7 of 8 gaan staan als je er hier uit wil' (maar dan niet in het Nederlands natuurlijk)quote:Op donderdag 14 november 2013 08:18 schreef TradeMarkie het volgende:
je zou denken dat die trein dubbele lengte heeft, aangezien ze de vertraagde aan die van een half uur later kunnen koppelen
Aha! Dus ze gaat Linda heten!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:30 schreef Soempie het volgende:
Dus, ik ga er een dinobaby uitpersen straks.
Lotusss, voor mij geldt dat ik lang niet overal op reageer en soms ook wat over het hoofd zie. Dat ik niet reageer betekent niet per se dat het mij niet interesseert of zoiets. Desalniettemin: gefeliciteerd met de semi-promotie en fijn dat ER weer een weekend thuis kan zijn! Ik hoop voor jullie dat het ook allemaal goed gaat wanneer hij weer gewoon thuis isquote:Op donderdag 14 november 2013 15:36 schreef Lotusss het volgende:
Helaas financieel niet
De vertraagde trein aan de volgende trein koppelen kost tijd (5-10 minuten), daardoor vertrekt die ook te laat. Dus zijn er dan twee vertraagde treinen i.p.v. één, en ze worden afgerekend op het aantal vertraagde treinen.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zal wel weer niet kunnen omdat de trein dan te lang is voor een van de stations. In Engeland hebben ze dat op een andere manier opgelost: daar roepen ze om 'het volgende station is Virginia Water, in verband met de lengte van het perron moet je in wagon 5, 6, 7 of 8 gaan staan als je er hier uit wil' (maar dan niet in het Nederlands natuurlijk)
Hogere sferen dan hopelijk...quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies dezelfde hoeveelheid tanken bij Shell en dat terugbrengen naar BPquote:Op donderdag 14 november 2013 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moest vandaag tanken, dus op de automatische piloot rij ik bij het brugrestaurant op de A4 naar de pomp en tank de auto vol. Halverwege het tanken zie ik dat het ineens een bp geworden is daar. Sta je dan met je Shell tankpas
Ik doe mijn best om te reageren en dat doe ik ook wel,voornamelijk 's morgens in de bus en 's avonds thuis.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ehm ... je reageert zelf vaker niet dan wel op nieuwtjes van anderen hier, dus ik vind het niet heel raar dat er ook niet altijd op jou wordt gereageerd.
Ik heb hoofdpijn en ga zo bowlen, dat gaat interessant worden
Moest ook meteen denken aan het plaatje wat B.ertha postte...quote:Op donderdag 14 november 2013 16:30 schreef Soempie het volgende:
Lotusss, misschien kun je straks tijdens een functioneringsgesprek toch ook financieel promotie maken. Dan kun je namelijk ook aangeven dat je de extra verantwoordelijkheid/ taken aan kunt en dat daar best wat tegenover mag staan?
Hier de hele dag in het ziekenhuis geweest, vanwege toch een megababy. Conclusie: ik heb geen zwangerschapssuiker, maar maak met Wiebel gewoon grote baby's. Inleiding moesten ze overleggen, maar gaan ze toch niet doen. Kans is groot dat een inleiding met 38 weken niet lukt of heel lang gaat duren (omdat ik vorige keer doorliep tot en met 41 weken en toen alsnog moest worden ingeleid). Dus, ik ga er een dinobaby uitpersen straks.
inmiddels heeft etc zichzelf al gecorrigeerd en hebben diverse andere users je al verdedigdquote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om te reageren en dat doe ik ook wel,voornamelijk 's morgens in de bus en 's avonds thuis.
Ik heb op mijn werk geen tijd om op Fok te zitten en als ik thuiskom moet ik koken, huishouden doen en zaken regelen voor onze webshop. Als ik dan een keer om 20:30 met alles klaar ben, zit ik een halfuurtje op Fok voordat ik me klaar maak om te gaan slapen. Ja, ik heb veel slaap nodig voordat ik daar weer op aangesproken word.
En dan kan het voorkomen dat ik wat mis.
Laatst kreeg ik de opmerking dat ik veel te negatief postte (tuurlijk, het is ook peanuts allemaal wat er de laatste tijd aan de hand is) en nu ik positieve posts maak en op mensen reageer is het ook weer niet goed.
Ik verdedig mezelf nu weer maar ik vraag me meteen af waarom ik dat doe...
Wat voor gevoel heeft hij er zelf over?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:22 schreef Lotusss het volgende:
Sorry iedereen, ik had niet ver genoeg doorgelezen![]()
![]()
![]()
ErwinRommel is nu even een langer weekend thuis omdat hij vandaag een gesprek had ivm vrijwilligerswerk.
Sinds 2 weken mag hij namelijk met weekendverlof om te wennen aan thuis.
Volgende week vrijdag is hij definitief klaar en dan krijgt hij ambulante begeleiding.
Je lijkt mijn huisarts wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Wat voor gevoel heeft hij er zelf over?
Zand erover van beide kanten danquote:Op donderdag 14 november 2013 18:22 schreef Lotusss het volgende:
Sorry iedereen, ik had niet ver genoeg doorgelezen![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Het gaat me erom of ER het gevoel heeft dat hij iets mee opgeschoten is.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt mijn huisarts wel.
Kom je met een klacht of zo, altijd standaard de vraag 'En wat denk je er zelf van?' dan.
Tsja, als ik dacht dat het wel goed zou zitten, dan was ik niet gekomen, geitenwollensokkenbreier...
Daarom breng ik dus zelden of nooit een bezoek aan de huisarts...
Begrijp ik, maar ik ben wat allergisch geworden voor die vraag...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het gaat me erom of ER het gevoel heeft dat hij iets mee opgeschoten is.
ben je wel eens bij een dokter geweest voor die allergie?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ik ben wat allergisch geworden voor die vraag...
dat is hetzelfde volk dat met een fluit in de mond de zondag van 25 anderen moeiteloos kan verzieken.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet ik nog een mooi verhaal te vertellen van gisteren...
Staan mw. MM en ik in de rij van de security op de luchthaven van Berlijn.
Tasje op de band, tablets uit de tassen, riem af, metalen voorwerpen in het bakje en zo.
Zegt zo'n ex Stasi muts dat we de tablets in een apart bakje moeten. OK, vooruit dan maar. Moet ik vervolgens mijn hoodie uitdoen en ook in het bakje leggen.
Daarop laat ik mij in het Duits ontglippen dat ik het allemaal onzin vind.
Iets te hard kennelijk, want de Stasi hoort mij en sist mij toe dat we één EU zijn en allemaal dezelfde regels uitvoeren.
Hierop meld ik dat ik dat bij ons nog nooit zo extreem heb meegemaakt, waarop ze zegt: 'Aber wir sind die Hauptstad.'.
Toen maar gemeld dat ik van de hauptstad Amsterdam was.
Stasi fluisterde vervolgens haar röntgenscherm collega wat in het oor en nadat ik door de controlepoort was gelopen (zonder problemen, terwijl ik mijn horloge vergeten was af te doen...), kreeg ik het verzoek mijn spullen te pakken en mee te gaan naar een aparte kamer.
Moest ik mijn tablet afgeven, die grondig geïnspecteerd werd en werd ook de rest van mijn handbagage gecontroleerd op drugsporen e.d.
'Negativ' was de uiteindelijke conclusie na zo'n 5 minuten zoeken en testen via proefmonsters, waarna ik weer door de controlepoort moest en vervolgens mijn schoenen weer uit moest doen om te laten controleren.
Pas daarna mocht ik doorlopen.
Op mijn vragen of ik er uitgepikt werd wegens mijn commentaar, kreeg ik ontwijkende antwoorden, maar dat dat de reden was is wel duidelijk.
Dus let op, de Staatssicherheit bestaat nog steeds in Berlijn, ga niet tegen ze in, want dan proberen ze je te naaien...
Nee, kom er noodgedwongen wel voor een andere allergie, hooikoorts.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ben je wel eens bij een dokter geweest voor die allergie?
Dat je uit Amsterdam komt speelde vast ook mee.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Op mijn vragen of ik er uitgepikt werd wegens mijn commentaar, kreeg ik ontwijkende antwoorden, maar dat dat de reden was is wel duidelijk.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ben je wel eens bij een dokter geweest voor die allergie?
Mja, ik begrijp het niet helemaal. Maar een inleiding vermindert de kans op complicaties niet gaf de gyn aan. Volgens mij is het grootste risico dat de schouders blijven steken (ofzo?) en dat brengt weer risico's met zich mee voor de baby en moeder, maar mocht dat gebeuren dan is daar een of andere procedure voor die ze volgen.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moest ook meteen denken aan het plaatje wat B.ertha postte...
Maar is dat niet gevaarlijk dan, een bevalling met een grotere baby dan normaal?
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar verwachten ze dan dat je tot minstens 40 weken doorloopt deze keer?
met name de Amerikaansequote:Op donderdag 14 november 2013 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja preciesDouanes maken me nerveus
Hij ziet het zeer positief in en hij krijgt sowieso de komende 2 jaar nog de begeleiding die hij nodig heeft. Verder begint eind november (hopelijk) een speciaal traject ivm zijn PTSS .quote:Op donderdag 14 november 2013 18:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Wat voor gevoel heeft hij er zelf over?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 14 november 2013 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij ziet het zeer positief in en hij krijgt sowieso de komende 2 jaar nog de begeleiding die hij nodig heeft. Verder begint eind november (hopelijk) een speciaal traject ivm zijn PTSS .
De maandag nadat hij klaar is in de kliniek mag hij aan zijn vrijwilligerswerk beginnen in het lokale verzorgingshuis.
Als het niet lukt wel.quote:
en je dochter Jaap moeten noemen is ook zo wat.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het niet lukt wel.Maar als het goed is kan ik die grote dame er zelf uitpersen.
Een keizersnee is voor nu geen optie en ik zou het ook echt niet willen (tenzij het echt niet anders kan).
Zeker wel. En tussen ons gaat het ook prima. De eventuele relatietherapie die aangeboden wordt is dus niet nodigquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeker wel. En tussen ons gaat het ook prima. De eventuele relatietherapie die aangeboden wordt is dus niet nodig
jaquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij ziet het zeer positief in en hij krijgt sowieso de komende 2 jaar nog de begeleiding die hij nodig heeft. Verder begint eind november (hopelijk) een speciaal traject ivm zijn PTSS .
De maandag nadat hij klaar is in de kliniek mag hij aan zijn vrijwilligerswerk beginnen in het lokale verzorgingshuis.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeker wel. En tussen ons gaat het ook prima. De eventuele relatietherapie die aangeboden wordt is dus niet nodig
Al aan een speciaal geboortekaartje gedacht? Lang geleden kreeg een collega van ons kantoor in België een baby. De maatvoering zei me niet veel, maar volgens de ervaringsdeskundigen onder de collega's was het een hele grote. De tekst op het kaartje luidde:quote:Op donderdag 14 november 2013 16:30 schreef Soempie het volgende:
Dus, ik ga er een dinobaby uitpersen straks.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Al aan een speciaal geboortekaartje gedacht? Lang geleden kreeg een collega van ons kantoor in België een baby. De maatvoering zei me niet veel, maar volgens de ervaringsdeskundigen onder de collega's was het een hele grote. De tekst op het kaartje luidde:
Goed zaad in vette grond
Geeft dikke spruiten.
Toch wat makkelijker dan op een deken onder de bankquote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef MaJo het volgende:
Hoeveel weken ben je nu Soemp, of heb je dat al gezegd?
Ik lig lekker onder een dekentje op de bank
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch wat makkelijker dan op een deken onder de bank
ik wou het ook net vragenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef MaJo het volgende:
Hoeveel weken ben je nu Soemp, of heb je dat al gezegd?
Ik lig lekker onder een dekentje op de bank
ik wilde het intikken maar bedacht me, gelukkig heb ik jou nogquote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch wat makkelijker dan op een deken onder de bank
Kunnen we het niet weer als standaardopmerking onderin zetten net als vorige keer?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik wou het ook net vragen
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En sarcasme jongens, geen praktische oplossingen!
je baas is blij met jequote:Op donderdag 14 november 2013 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moest vandaag tanken, dus op de automatische piloot rij ik bij het brugrestaurant op de A4 naar de pomp en tank de auto vol. Halverwege het tanken zie ik dat het ineens een bp geworden is daar. Sta je dan met je Shell tankpas
Wij vullen elkaar aanquote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik wilde het intikken maar bedacht me, gelukkig heb ik jou nog
quote:
daarom ben ik bij de security altijd al mijn commentaar in mijn tas als ik in de rij gaan staan. Ze zijn te dom om te poepen en humor hebben ze niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Tasje op de band, tablets uit de tassen, riem af, metalen voorwerpen in het bakje en zo.
Zegt zo'n ex Stasi muts dat we de tablets in een apart bakje moeten. OK, vooruit dan maar. Moet ik vervolgens mijn hoodie uitdoen en ook in het bakje leggen.
Iets te hard kennelijk, want de Stasi hoort mij en sist mij toe dat we één EU zijn en allemaal dezelfde regels uitvoeren.
Hierop meld ik dat ik dat bij ons nog nooit zo extreem heb meegemaakt, waarop ze zegt: 'Aber wir sind die Hauptstad.'.
Stasi fluisterde vervolgens haar röntgenscherm collega wat in het oor en nadat ik door de controlepoort was gelopen (zonder problemen, terwijl ik mijn horloge vergeten was af te doen...), kreeg ik het verzoek mijn spullen te pakken en mee te gaan naar een aparte kamer.
Moest ik mijn tablet afgeven, die grondig geïnspecteerd werd en werd ook de rest van mijn handbagage gecontroleerd op drugsporen e.d.
'Negativ' was de uiteindelijke conclusie na zo'n 5 minuten zoeken en testen via proefmonsters, waarna ik weer door de controlepoort moest en vervolgens mijn schoenen weer uit moest doen om te laten controleren.
Dus let op, de Staatssicherheit bestaat nog steeds in Berlijn, ga niet tegen ze in, want dan proberen ze je te naaien...
nondeju manquote:Op donderdag 14 november 2013 20:17 schreef Soempie het volgende:
Oja, de groei van het buikje lag boven p95 (of is het p90?). Buiten het lijntje dus. Gewicht zat net onder dat laatste streepje van P95 of p90? Bij deze termijn dus.
p95: 95 procent van de kindjes is lichter en 5 procent zwaarder. P50 is dus het gemiddelde.
En ik ben nu 35 weken en 5 dagen zwanger.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Wacht, wat?! * kop in zand steektquote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Jemig Soempover een week mag je al!
Haha, ja inderdaad!!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht, wat?! * kop in zand steekt
Oke, dat besef was nog niet helemaal doorgedrongen. Ik zit nog op 35 nog iets.Maar inderdaad volgende week klossen halen enzo.
Huh, vier weken toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Jemig Soempover een week mag je al!
Wie weet, komt je grote dame wel eerderik hoop voor je dat het een spontane bevalling vóór je uitgerekende datum wordt! Sinterklaascadeautje misschien?
Ik gok voorbereidingquote:
Vanaf 37 weken is een bevalling à terme, en zou je niet meer naar het ziekenhuis hoeven als de bevalling begintquote:
En gaan we de eventuele gedichten nog openbaren?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:51 schreef Bart het volgende:
Wat was nou eigenlijk de bedoeling met secret santa, komt er nou een virtuele meet of zo? Of een echte meet? Op welke datum moet mijn cadeau bij de gelukkige aankomen?
Je moet in ieder geval al weer een vignet kopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet richten ze Checkpoint Charlie weer op...
Dan maar rebels, ik doe graag aan werkverschaffing...quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:44 schreef wyccie het volgende:
MM, je blijft ook gewoon een norse rebel, hè.Als je bij de douane commentaar geeft kun je er toch vergif op innemen dat ze je beter willen doorlichten. Daar hoeft niemand verbaasd over te zijn.
Ieder voor zich en God voor ons allen dus. Saai...quote:Bart, na Sinterklaas kun je je cadeau opsturen. Het zou in ieder geval leuk zijn als het voor kerst binnen is, en de ontvangers het dan virtueel uitpakken. Dus foto's posten hier van het unboxen en het eventuele gedicht.![]()
Ik geloof niet dat er een bepaalde dag is te plannen gezien de verschillende plannen van iedereen, dus dan maar wanneer je cadeau binnen hebt en wanneer je tijd hebt?
quote:
twitter:danielverlaan twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 11:00:05WERK! SoccerNews.nl zoekt freelance redacteuren. Mailen kan naar michael@soccernews.nl (ja, is betaald natuurlijk) reageer retweet
Die werkdag moeten ze toch volmaken, je hebt er alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Dan maar rebels, ik doe graag aan werkverschaffing...
Ja, of je het gedicht digitaal plaatst of op de foto zet maakt niet heel veel uit, toch? Is wel leuk.quote:Ieder voor zich en God voor ons allen dus. Saai...![]()
Mijn idee m.b.t. het gedicht is geen optie?
Lijkt mij een goed planquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:44 schreef wyccie het volgende:
MM, je blijft ook gewoon een norse rebel, hè.Als je bij de douane commentaar geeft kun je er toch vergif op innemen dat ze je beter willen doorlichten. Daar hoeft niemand verbaasd over te zijn.
Bart, na Sinterklaas kun je je cadeau opsturen. Het zou in ieder geval leuk zijn als het voor kerst binnen is, en de ontvangers het dan virtueel uitpakken. Dus foto's posten hier van het unboxen en het eventuele gedicht.![]()
Ik geloof niet dat er een bepaalde dag is te plannen gezien de verschillende plannen van iedereen, dus dan maar wanneer je cadeau binnen hebt en wanneer je tijd hebt?
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben naar Konopke's geweest, maar ik begrijp de hype daaromtrent niet zo.
Heb diverse lekkerdere currywursten elders gegeten (elke dag 1)...
Ik had nog 2,5 uur de tijd, was flink op tijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die werkdag moeten ze toch volmaken, je hebt er alleen jezelf mee.
Het idee van een digitale pakjesavond sprake me wel aan, maar als het een 'ieder voor zich' gebeurtenis wordt, dan vind ik er weinig aan. Maar goed, ik zal dan ook maar B zeggen:quote:Ja, of je het gedicht digitaal plaatst of op de foto zet maakt niet heel veel uit, toch? Is wel leuk.![]()
Nu voel ik me haast gedwongen toch een gedicht te maken. Dat kan ik niet.![]()
Als jij het voor elkaar krijgt een tijdstip te vinden waarop we allemaal kunnen uitpakken .... vind ik ook wel leuker, maar ik weet niet of dat gaat lukken, ik wil ook niemand dwingen thuis te blijven. Ik heb bijvoorbeeld diensten in december.
Uiteraard, het was er druk zat, maar ik vond ze wat week...quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.
Ik kan niet op 13 decemberquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Het idee van een digitale pakjesavond sprake me wel aan, maar als het een 'ieder voor zich' gebeurtenis wordt, dan vind ik er weinig aan. Maar goed, ik zal dan ook maar B zeggen:
Wie kan er niet Secret Santa'en op woensdag 12 en/of donderdag 13 december vanaf 19.30 uur? We kunnen het over 2 avonden verdelen, dus geef eventueel je voorkeurdatum aan...
Zal dit ook per PM aan de deelnemers toesturen, graag per PM reageren...
Handgeschreven als 'met een pen/potlood geschreven'...quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:37 schreef wyccie het volgende:
Wat?!? Geen handgeschreven gedicht bij de surprise? Er moet toch minstens een fysiek gedicht bij (áls je wilt dichten), of dat nou getypt is of geschreven. Wel zo authentiek toch?![]()
Volgend jaar misschien.quote:
Je kan het bij wijze van spreken toch nu al verzenden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:44 schreef wyccie het volgende:
Moet de verzenddatum dan vervroegd worden? Ik weet niet hoe druk PostNL het heeft. En degene die PS heeft, zal het waarschijnlijk nóg eerder moeten verzenden? Ik weet niet hoe lang het duurt voor een pakket Chicago bereikt.
Als je een cadeautje zou hebben wel jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het bij wijze van spreken toch nu al verzenden?
Tot aan 12/13 december is nog zo'n 4 weken...
Doe eens niet zo vrouwelijk en bedwing je nieuwsgierigheid dan maar...quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:49 schreef Puala het volgende:
Maar MM, als iemand mij nu al een cadeautje verstuurd dan is wachten tot de 12e nog heel lang
Ooh, dat zou ik ook zo lastig vindenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:49 schreef Puala het volgende:
Maar MM, als iemand mij nu al een cadeautje verstuurd dan is wachten tot de 12e nog heel lang
Maar maar maar maar maar!quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrouwelijk en bedwing je nieuwsgierigheid dan maar...
Dat zou wel grappig zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je mij maar geen lege doos stuurt!
quote:
Pepernoten negeren...quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat lukt mij wel, niet zoveel moeite mee. Ik kan ook ook goed zakken chips of lekkers negeren als het in huis is
Hangt er vanaf hoe je negeren leestquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pepernoten negeren...
Mag dat taaltechnisch/etisch nog wel?
Maar hoe weet ik het met welke intentie jij het geschreven hebt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je negeren leest
Ik niet, ik ga het wel met 'de pen' afhandelen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik er een surprise van maak trouwens ...
Pak je het meteen uit na ontvangst, maak je de foto's, pas je de datum van die foto's aan en post je ze op 12/13 december. Geen kip die er naar kraait...quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ooh, dat zou ik ook zo lastig vinden
Dat mag je zelf wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik het met welke intentie jij het geschreven hebt?
Ik type sneller dan dat ik schrijf, no way dat ik met de pen een gedicht ga schrijven - als ik al een gedicht ga doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga het wel met 'de pen' afhandelen...
Dat zei ik al en daarom ook de quootjes, denk dat niemand nog met een echte pen een gedicht gaat schrijven. Alhoewel ik Wyccie er nu van verdenk dat ze dat, om mij mijn ongelijk te laten behalen, alsnog met de hand gaat doen. En dat met een doktershandschrift...quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik type sneller dan dat ik schrijf, no way dat ik met de pen een gedicht ga scrhijven - als ik al een gedicht ga doen.
Ik denk dat jij als Nico in de lijst staat die ik als uitgangspunt heb gebruikt en niet met je volle nickname.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Geen PM ontvangen, maar beide dagen zijn voor mij accoord.
Als ik mijn gedicht met de hand zou schrijven zou iedereen ineens weten dat ik wyccie benquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Handgeschreven als 'met een pen/potlood geschreven'...
Dat is toch geen must, denk ook dat de meesten, zo niet iedereen, achter een tekstverwerker kruipt en zo het gedicht dus digitaal beschikbaar zal hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |