Nee ga ik zo checkenquote:
Die met die bal?quote:
Ik bedoelde Lily Allen mop. Ik vind Wrecking Ball wel een fijn nummerquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die met die bal?
Wel gehoord en gezien zelfs, maar als ik 'm morgen weer hoor heb ik geen idee van wie het is. Plastic wegwerp muziek vind ik het, nietszeggende popi deuntjes...
quote:Op woensdag 13 november 2013 02:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Altijd zo saai als jullie slapen
quote:Op woensdag 13 november 2013 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het lijkt er trouwens op dat ik een tweede babysit baan krijg, die nog meer betaalt dan de eerste en drie dagen per week zal zijn, naast die andere, en dat zou samen méér verdienen dan mijn oude baan, vóór nelastingaftrek zelfs al, en over dit wordt geen belasting betaald. (> $500 per week, samen), dus dat zou betekenen dat ik kan blijven, en gewoon full time kan babysitten
Zal wel, vond het al apart dat ik die kaarten niet toe gemaild kreegquote:
Die versie vind ik niks (meer fan van Queen Adreena's versie), maar wat zag ze er daar goed uit. Wat is er mis met dat imago? Zo sneu hoe ze zich nu gedraagt.quote:
ik ga me denk ik gewoon inschrijven als freelance fotograaf, dan kan het welquote:Op woensdag 13 november 2013 02:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die versie vind ik niks (meer fan van Queen Adreena's versie), maar wat zag ze er daar goed uit. Wat is er mis met dat imago? Zo sneu hoe ze zich nu gedraagt.
En ik dacht dat je niet mocht blijven met alleen een babysitbaan, maar dat je iets moest vinden in het verlengde van je studie.![]()
Verdient wel erg goed zeg!
Doe mij maar gewoon de versie van mevrouw Parton zelfquote:Op woensdag 13 november 2013 02:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die versie vind ik niks (meer fan van Queen Adreena's versie), maar wat zag ze er daar goed uit. Wat is er mis met dat imago? Zo sneu hoe ze zich nu gedraagt.
En ik dacht dat je niet mocht blijven met alleen een babysitbaan, maar dat je iets moest vinden in het verlengde van je studie.![]()
Verdient wel erg goed zeg!
Hij heeft ook maar 2 albums gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 03:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Damien Rice was ik een aar jaar geleden echt helemaal weg vanmaar na een tijdje klinkt het allemaal hetzelfde
quote:Op woensdag 13 november 2013 05:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
On a lighter note...
[ afbeelding ]
Die had ik gelijk in mn hoofd jaquote:
Ja, lang geleden.quote:Op woensdag 13 november 2013 06:50 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, wat muziek betreft - heeft iemand hier wel eens gehoord van Two steps from Hell? Ben ik recent tegengekomen; zit een hoop leuks tussen
Heftigquote:Op woensdag 13 november 2013 04:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wist in de eerste instantie niet of ik dit zou delen, maar om de een of andere reden wil ik het toch graag, zodat je kan zien wat mensen elkaar aan kunnen doen. In dit album zitten oude foto's van Z. die ik destijds tijdens onze klassen maakte, en foto's van afgelopen zaterdag. Pas op, de laatste zijn wellicht heftig voor een zwakke maag.
https://picasaweb.google.(...)fjwE&feat=directlink
Moet ik daar nu ook al met Google+ inloggen?quote:Op woensdag 13 november 2013 04:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wist in de eerste instantie niet of ik dit zou delen, maar om de een of andere reden wil ik het toch graag, zodat je kan zien wat mensen elkaar aan kunnen doen. In dit album zitten oude foto's van Z. die ik destijds tijdens onze klassen maakte, en foto's van afgelopen zaterdag. Pas op, de laatste zijn wellicht heftig voor een zwakke maag.
Hmm, hoefde ik niet...quote:Op woensdag 13 november 2013 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik daar nu ook al met Google+ inloggen?
Helaas, dan maar niet...
Goedemorgen, net door de kamerschoonmaakster wakker geworden, stond op de deur te kloppen...
quote:Op woensdag 13 november 2013 04:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb het inmiddels binnenquote:Op woensdag 13 november 2013 02:41 schreef lubje25 het volgende:
Ben benieuwd of het nu goed gegaan is met de betaling voor MaJo
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb het inmiddels binnen![]()
Er komt zo een mailtje jouw kant op
You've got mailquote:
Ja. Dubstep en technoquote:Op woensdag 13 november 2013 08:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heftig![]()
sterkte PS
ik reageer er niet altijd op, maar vind het echt knap hoe je er mee omgaat.
Wat ik me ineens afvraag: wordt er ook muziek ofzo gedraaid op zijn kamer? Die hij mooi vindt bijvoorbeeld?
Als het goed is nietquote:Op woensdag 13 november 2013 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik daar nu ook al met Google+ inloggen?
Helaas, dan maar niet...
Goedemorgen, net door de kamerschoonmaakster wakker geworden, stond op de deur te kloppen...
Ahw noooquote:Op woensdag 13 november 2013 09:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hmm, hoefde ik niet...
PS (en alle anderen) ik ga met de kerst lekker op vakantie
Dus de 20e ben ik niet in het land. Had je graag willen zien maar 500 euro meer betalen om drie dagen later te gaan, nou nee
Ja dat was mijn bedoeling. Sorry.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:45 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik er een gezicht bij en dan komt het dichterbij. Een leven verwoest. Bah.![]()
MM, als je op je tablet kijkt, kun je via die link naar de mobiele site en dan hoef je gelukkig niet in te loggen.
Das minderquote:Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en de 2e optie die we uitgekozen hadden zat ook al vol
Die bon is maar op een beperkt aantal hotels van toepassing, waarvan maar 1 in Groningenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Das minderMaar er zijn vast nog meer hotels daar
En dan ziet hij er nu nog goed uit vergeleken met eerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |