Wat moet ik anders met mijn pakket. Tevens gaat het er ook om dat het beetje bij je past, ik kan wel economie studeren maar heb ik alsnog weinig eraan aangezien het totaal niet bij me pastquote:Op zondag 17 november 2013 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
Hbo communicatie... Alsjeblieft ga iets zinnigs doen met je leven.
C&M zonder wiskundequote:Op zondag 17 november 2013 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Geen idee, welk pakket heb je?
Ik zag trouwens dat topic waarin je een woning zoekt.. mijn advies: begin maar eens met een kamer te vinden. Dat is vaak al een uitdaging.
Het is bijna onmogelijk om als student een woning te huren, vooral omdat er bijna overal belachelijke inkomenseisen gesteld worden aan de huurder (40x maandhuur als salaris ofzo).
Natuurlijk is 't mij wel gelukten huur ik nu samen met 2 vrienden een huis maar dat ging niet vanzelf.
Met C&M kan datquote:Op zondag 17 november 2013 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Huuuh, hoe kan je nou een profiel zonder wiskunde hebben?
Je moet ten eerste wel een soort van een aanleg hebben voor communiceren.quote:Op zondag 17 november 2013 16:44 schreef Susteren het volgende:
Ik zie zojuist dat je met C&M profiel wiskunde A of B moet hebben voor hbo communicatie, maar dit heb ik niet. Hoe kan ik dat oplossen?
Heb ik wel hoor (al is mijn fok profiel hier niet het beste voorbeeld van), vooral overtuigen ben ik goed in.quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet ten eerste wel een soort van een aanleg hebben voor communiceren.
Het komisch gedeelte van deze post is me eigenlijk ontgaanquote:Op zondag 17 november 2013 20:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeeyyyyyyyyyyyyyyy Schatje, zal ik je beroemd maken?
quote:Op zondag 17 november 2013 20:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeeyyyyyyyyyyyyyyy Schatje, zal ik je beroemd maken?
Dat leren ze je wel op de HBOquote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het komisch gedeelte van deze post is me eigenlijk ontgaan
Het hbo.quote:
Susteren met einstein vergelijken zou op FOK! wel als een godwinnetje mogen tellenquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Nalbandian het volgende:
Jongens, chill out! Susteren wil nog weleens raar uit de hoek komen, maar hij heeft geen steniging verdiend. Hij maakt af en toe rare keuzes, maar Einstein werd in eerste instantie ook afgeschilderd als een gek!
Toerisme? die opleiding zit bij mij ook op school.. geen idee of het is wat ik denk, maar veel reizen lijkt mij wel tofquote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat moet ik anders met mijn pakket. Tevens gaat het er ook om dat het beetje bij je past, ik kan wel economie studeren maar heb ik alsnog weinig eraan aangezien het totaal niet bij me past
Toerisme niet de meest stabiele branche waar je momenteel in kan zitten. Moeilijk werk in te vinden.quote:Op maandag 18 november 2013 02:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Toerisme? die opleiding zit bij mij ook op school.. geen idee of het is wat ik denk, maar veel reizen lijkt mij wel tof(en (heel) veel vrouwen).
Dat geldt voor het merendeel van de opleidingen.. dus als je dan toch iets kiest waar geen brood in zit, kies dan ieder geval iets wat je leuk vindt.quote:Op maandag 18 november 2013 02:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toerisme niet de meest stabiele branche waar je momenteel in kan zitten. Moeilijk werk in te vinden.
Goede vlucht!quote:Op maandag 18 november 2013 06:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen, en nu gaat mijn telefoon uit want het vliegtuig vertrekt zo.
Eensquote:Op maandag 18 november 2013 06:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dat geldt voor het merendeel van de opleidingen.. dus als je dan toch iets kiest waar geen brood in zit, kies dan ieder geval iets wat je leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |