Mja, als zo'n iemand helemaal happy is met z'n baantje... Lijkt me af en toe wel heerlijk om zo ongecompliceerd happy te zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:17 schreef Susteren het volgende:
Vandaag documentaire over zo'n kringloopwinkel gemaakt voor maatschappijleer. Natuurlijk werken er allemaal zo'n sneue mensen, en had me voorgenomen niet te lachen omdat het eigenlijk best zielig is. Ik wilde ook helemaal niet lachen, maar midden in een interview toen een groepsgenoot de vraag stelde "hoe ziet uw dag hier eruit" en die man die daar werkte zo moest glimlachen (maar hij had amper meer tanden) en zei: "ja ik begin met een kop koffie" kon ik het echt niet inhouden, heb me keihard op m'n tong gebeten maar nog hoorde je me beetje proesten in de mic
Nouja gelukkig merkte hij t niet, wil ze niet belachelijk maken maar zoiets kun je gewoon niet inhouden
Jaa klopt ook wel. Maar is zo kut als je serieus wilt zijn en je lach niet kunt bedrukkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:50 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als zo'n iemand helemaal happy is met z'n baantje... Lijkt me af en toe wel heerlijk om zo ongecompliceerd happy te zijn.
wow. je bent nog een grotere mongool dan ik tot nu toe dacht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaa klopt ook wel. Maar is zo kut als je serieus wilt zijn en je lach niet kunt bedrukken
Het kan de beste overkomen. En het zal de beste ook wel eens overkomen zijn, alleen daar hoor je nooit wat van... En zolang het niet structureel is..quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:08 schreef Tokus het volgende:
wow. je bent nog een grotere mongool dan ik tot nu toe dacht.
hij staat mensen in hun gezicht uit te lachen vanwege dat ze bij de kringloop werken, en dan noem je mij bekrompen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:12 schreef bakkerl het volgende:
Jou reactie zegt meer over jou bekrompenheid.
Volgens mij was het nergens omdat ze bij een kringloop werken, maar dat er een mooie glimlach werd opgezet zonder dat er tanden aanwezig waren. En als je nog op je tong gaat bijten om je in te houden, weet je dat je het niet moet doen.. en dat probeerde die ook.. kan er weinig van maken..quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Tokus het volgende:
hij staat mensen in hun gezicht uit te lachen vanwege dat ze bij de kringloop werken, en dan noem je mij bekrompen?
oh?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Volgens mij was het nergens omdat ze bij een kringloop werken, maar dat er een mooie glimlach werd opgezet zonder dat er tanden aanwezig waren. En als je nog op je tong gaat bijten om je in te houden, weet je dat je het niet moet doen.. en dat probeerde die ook.. kan er weinig van maken..
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:17 schreef Susteren het volgende:
Natuurlijk werken er allemaal zo'n sneue mensen, en had me voorgenomen niet te lachen omdat het eigenlijk best zielig is.
Doel was om niet te gaan lachen... kun je het ook niet meer uitlachen noemen.quote:
wel digitaal dan, anders kunnen we niet meer meegenieten..quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:47 schreef Puala het volgende:
Susteren, koop please een dagboek ipv klb of fot met dit geneuzel te vervelen.
En jij ook kappen met opstoken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:50 schreef bakkerl het volgende:
[..]
wel digitaal dan, anders kunnen we niet meer meegenieten..
ow noemen ze dat niet bloggen
Een vuurtje stook je op. Dat heeft FOT geheel niet nodig.quote:
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was. Discussie kan in het FB topic.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:52 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Een vuurtje stook je op. Dat heeft FOT geheel niet nodig.
Goede professionele instelling.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:17 schreef Susteren het volgende:
Vandaag documentaire over zo'n kringloopwinkel gemaakt voor maatschappijleer. Natuurlijk werken er allemaal zo'n sneue mensen, en had me voorgenomen niet te lachen omdat het eigenlijk best zielig is. Ik wilde ook helemaal niet lachen, maar midden in een interview toen een groepsgenoot de vraag stelde "hoe ziet uw dag hier eruit" en die man die daar werkte zo moest glimlachen (maar hij had amper meer tanden) en zei: "ja ik begin met een kop koffie" kon ik het echt niet inhouden, heb me keihard op m'n tong gebeten maar nog hoorde je me beetje proesten in de mic
Nouja gelukkig merkte hij t niet, wil ze niet belachelijk maken maar zoiets kun je gewoon niet inhouden
Zit je dan niet met een verkeerde instelling voor zo'n opdracht?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaa klopt ook wel. Maar is zo kut als je serieus wilt zijn en je lach niet kunt bedrukken
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:25 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Nee maar ga volgend jaar waarschijnlijk naar Utrecht
Nouja het was gewoon wel een leuke sfeer, en dan lach je al wat sneller dan dat je depressief bentquote:Op zondag 17 november 2013 14:14 schreef freud het volgende:
[..]
Zit je dan niet met een verkeerde instelling voor zo'n opdracht?
Jaaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |