Heb de png net gewoon maar even ingekleurd. Bijna net echtquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat zou zeker mooi zijn... Maar die rode oogjes zijn misschien wel te verhelpen, daar heb ik ergens wel eens een functie voor gezien. Ik weet alleen niet meer of dat in Photoshop was of een ander programma...
Dat zoek ik even op...
Ja, dat ziet er ook prima uit...quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb de png net gewoon maar even ingekleurd. Bijna net echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
Doet ie het helemaal niet meer? Balen, precies voor het weekend...quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:15 schreef zeeppaardje het volgende:
Mijn muis is ermee opgehoudenen met de mousepad gaat het niet echt werken.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er ook prima uit...![]()
Zo ziet de foto er uit nadat ik die functie uit PS heb gebruikt, 4 keer klikken en klaar...Ja, da's wel een stukje natuurgetrouwer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die PNG nog met rode ogen? Dan pas ik die even aan en hoef ik niet weer opnieuw te gaan uitknippen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, da's wel een stukje natuurgetrouwer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef Warmaster88 het volgende:
Bazentopiek, heb zelf niet echt goede foto's, maar misschien kunnen jullie er wat mee.
Deze zet ik even in de wacht tot de andere topics wat vollopen. Mocht je nog meer foto's vinden dan zijn ze welkom maar wat je nu gestuurd hebt is ook al leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ik morgen doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Roburtt bereid is wat nieuwe foto's speciaal voor het topic te maken
HaJee wat een verschrikkelijke held ben je, leuk thuis komen zoquote:
Ja, bevalt het je tot nu toe?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
HaJee wat een verschrikkelijke held ben je, leuk thuis komen zo
Ja echt vet, moest gewoon hardop lachenquote:
Ja niet dat ik een speciale muis heb, ik heb gewoon 1 met een snoer van 10 euro ofzo. Maar ik bracht mijn laptop naar boven en toen deed die het niet meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Doet ie het helemaal niet meer? Balen, precies voor het weekend...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |