Hmmz, bij mij raakt hij snel leeg.quote:Op maandag 18 november 2013 17:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen 8 uur tot nu 70% resterend. (5s) Dus ik niet.
Welke kleur?quote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Afgelopen donderdag 5S 64GB in online Apple Store besteld. Wordt woensdag al geleverd. Sneller dan gedacht...
Nounou, wat een drainquote:Op maandag 18 november 2013 17:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz, bij mij raakt hij snel leeg.
Sinds vanmiddag 12:00 (100%) nu al 81 %. (iPhone 5)
Wat een gare update....
Inderdaadquote:
Toen ik dit las, ben ik ook naar mijn 5s gaan kijken en INDERDAAD ook potverdikkeme bij de rechter bovenkant speling.. Ik kan het glas daar op en neer drukken.quote:Op maandag 18 november 2013 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, mijn 5s wordt omgeruild. Speling tussen glas en behuizing aan de rechter bovenkant (bij de aan/uit knop). Binnen 14 dagen na aanschaf dus gratis omruiling.
Ik vond op internet in ieder geval al 1 ander persoon met hetzelfde probleem.
Voorheen met iOS 7.0.3 was dit niet het geval...quote:
Apple, daar heb ik 'm gekocht.quote:Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Toen ik dit las, ben ik ook naar mijn 5s gaan kijken en INDERDAAD ook potverdikkeme bij de rechter bovenkant speling.. Ik kan het glas daar op en neer drukken.![]()
Heb je via je provider geregeld of via Apple?
Hebben veel toestellen sinds de 5 last van (helaas).quote:Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Toen ik dit las, ben ik ook naar mijn 5s gaan kijken en INDERDAAD ook potverdikkeme bij de rechter bovenkant speling.. Ik kan het glas daar op en neer drukken.![]()
Heb je via je provider geregeld of via Apple?
Het is niet veel speling (in mijn geval) maar er zit daar gewoon beweging in het scherm. En voordat het echt los gaat leek het me verstandiger om 'm om te ruilen, in het kader van stof onder het scherm, etc.quote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hebben veel toestellen sinds de 5 last van (helaas).
Morgen maar even de provider en Apple bellen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple, daar heb ik 'm gekocht.
Nu maar hopen dat de 5s die nog onderweg is het niet heeft.
Balen, maar komt helaas veel voor. Mogelijkheid dat je volgende iPhone dit heeft is aanwezig. Desalniettemin onacceptabel hoor, maar bereid je voor op een beruchte iPhone loterij.quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is niet veel speling (in mijn geval) maar er zit daar gewoon beweging in het scherm. En voordat het echt los gaat leek het me verstandiger om 'm om te ruilen, in het kader van stof onder het scherm, etc.
Twee jaar geleden met de 4s had ik al last van het vrij veel voorkomende resonantieprobleem (waarbij de autofocus dusdanig veel rammelt dat het zelfs bij gesprekken irritant werd) en nu dit weer.
Kan nu toch ook al?quote:Op maandag 18 november 2013 22:57 schreef TC03 het volgende:
Gelukkig ook goed nieuws: je geliefde HDR functie kan in iOS 7.1 standaard aan gezet worden.
Hoe dan? Standaard aan dus he.quote:
lolquote:Op maandag 18 november 2013 23:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe dan? Standaard aan dus he.
Edit: hmm blijft gewoon aan bij mij. Nouja geen idee. Ik heb het verkeerd begrepen denk ik.
eerste jaar kun je direct naar Apple.quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Morgen maar even de provider en Apple bellen.
Gaat zelf vandaag al geleverd wordenquote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Afgelopen donderdag 5S 64GB in online Apple Store besteld. Wordt woensdag al geleverd. Sneller dan gedacht...
Kijk even de polisvoorwaarden na of dit niet onder je inboedel of kostbaarheden valtquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:11 schreef very het volgende:
Iemand hier die mij een goede verzekering kan aanraden?
Ik wil in ieder geval gedekt zijn voor waterschade en diefstal, maar ook als ik er zelf op ga staan o.i.d. wil ik verzekerd zijn.
Je inboedel eens bellen? Hier valt daar ook een eigen risico onder, dus in deWC of in de blender...quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:11 schreef very het volgende:
Iemand hier die mij een goede verzekering kan aanraden?
Ik wil in ieder geval gedekt zijn voor waterschade en diefstal, maar ook als ik er zelf op ga staan o.i.d. wil ik verzekerd zijn.
Fuckin zeurkous.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kijk even de polisvoorwaarden na of dit niet onder je inboedel of kostbaarheden valt
Maar dat is dan ook echt alleen als het in huis fout gaat, toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je inboedel eens bellen? Hier valt daar ook een eigen risico onder, dus in deWC of in de blender...
Bij mijn inboedelverzekering van Ditzo niet. Gewoon wereldwijde dekking omdat zij van mening zijn dat je spullen van de inboedel niet alleen in huis laat. Heb m'n iPhone in verleden wel es laten vallen op parkeerplaats van m'n werk. Vervangen van scherm viel gewoon onder inboedelverzekering.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is dan ook echt alleen als het in huis fout gaat, toch?
Kostbaarheden is ook voor buitenshuisquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is dan ook echt alleen als het in huis fout gaat, toch?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mijn inboedelverzekering van Ditzo niet. Gewoon wereldwijde dekking omdat zij van mening zijn dat je spullen van de inboedel niet alleen in huis laat. Heb m'n iPhone in verleden wel es laten vallen op parkeerplaats van m'n werk. Vervangen van scherm viel gewoon onder inboedelverzekering.
Thanks! Ik zal eens kijken. Maar los van inboedelverzekeringen nog mensen met tips?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kostbaarheden is ook voor buitenshuis
En binnenquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat zelf vandaag al geleverd worden.
Je kunt je sim in ieder geval inruilen; ik kreeg ook een adapter mee om een nano sim in te passen in een micro sim. Had die gehaald op de Koperwiek.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:03 schreef E.T. het volgende:
mn iPhone is vanmorgen vroeg bij het districentre van DHL in R'dam gearriveerd.. maar DHL zegt niet op track&trace of ie nu daadwerkelijk onderweg is naar mijn huis..![]()
Als ie nou een beetje opschiet kan ik vanmiddag m'n sim nog omruilen!
Stofje in de camera. Had ik ook gehad.quote:Op zondag 17 november 2013 13:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Hai, heb een probleem en heb pas aanstaande vrijdag een afspraak met de Apple Store dus ik hoop dat jullie mee kunnen denken/helpen. Ben even een weekendje weg geweest en ik heb onmogelijk veel foto's gemaakt. Maar er zat sinds eergister een paarse vlek op de lens als ik op lichte oppervlakken een foto maak. En hoe langer dat het er op zat, hoe meer het verergerde en het verspreidde. Ik heb geen idee wat het is, waarschijnlijk een parasiet ofzo dat in mijn lens gekomen. Weet iemand wat dit is, hoe dit gekomen is en hoe ik het mogelijk zelf wegkrijg? Heb een 5S met de leren case van Apple er om heen.
Mijn dank is groot!
De foto's:
Hier begon het mee: (klikbaar)
[ afbeelding ]
Opeens kreeg ik er twee op een hele andere plek:
[ afbeelding ]
En die kutdingen hebben mijn mooie foto's verpest en zijn ze er met meerdere
[ afbeelding ]
Neen. Gevalletje: ik wil mijn Mercedes kunnen aanpassen, dat 'mag' niet dus neem ik maar een Ford Focus?quote:
Ik vind dit zo geweldig hé, hoe je hapt.quote:
Ik heb ook veel moeite gestoken in die twee woorden en een punt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Neen. Gevalletje: ik wil mijn Mercedes kunnen aanpassen, dat 'mag' niet dus neem ik maar een Ford Focus?
[..]
Ik vind dit zo geweldig hé, hoe je hapt.![]()
Je kunt haten wat je maar wil, maar die jailbreak komt. Wanneer iOS 7.1 gereleased is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |