abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 november 2013 @ 12:36:41 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133213693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat snap ik allemaal, maar ik zou dat geen 'liefdevolle confrontatie' willen noemen. Natuurlijk doe je dat uit liefde, dat is helemaal duidelijk, maar ik zou voor een andere woordkeuze gaan.
Ik wel. Zoals CC zegt, tough love. Ook de confrontatie zelf vond ik best liefdevol. Ze gaven allemaal aan hoe erg ze haar missen en ze van haar houden. Alleen dat ze haar verslaving niet langer aankunnen en ze zich dus terugtrekken als ze het niet aanpakt. Of mag je bij liefdevolle confrontaties alleen maar aardige dingen zeggen? Iets kan alsnog liefdevol zijn, maar streng.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133216295
Op zich vind ik het helemaal niet raar als 'n familie idd het contact met zo iemand verbreekt. Je moet idd ergens grenzen stellen. Alleen hier worden ze daar min of meer door die Jimmy Geduld met z'n "opleiding in de VS" toe gedwongen. Iedereen wordt bij zo'n interventie in feite gechanteerd en daarom gaat 't ook echt niet werken. Daarbij komt nog dat 't alleen het 12stappen progamma is en dat werkt ook gewoon niet voor iedereen. In de VS is "Intervention" trouwens een stuk leuker vaak: vechten, schelden, uit de interventie weglopen. ik hou ervan. :P Zoek maar eens op youtube, soort Jerry Springer met verslaafden. :') Bij die show komen ze trouwens niet om 7 u bij je deur maar maken ze de junk wijs dat ze mee gaan doen aan 'n documentaire over verslaving en voor "the final interview" worden ze naar 'n hotel gestuurd en daar vindt dan de interventie plaats. (met soms leuke gevolgen dus :P ) Ook zie je veel meer "echte" junks naar mijn idee. Die lui hebben ze echt niet meer op 'n rijtje en dat zie je ook aan waar en hoe ze wonen, wat best triest is op zich.
Hallon!
pi_133423004
Schop
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_133423052
Een alcoholverslaafde met een wijnvlek :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133423059
Een vrouw met een wijnvlek die aan alcohol verslaafd is is nooit grappig :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_133423077
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef roos85 het volgende:
Een alcoholverslaafde met een wijnvlek :o
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_133423112
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_133423284
Op Nat Geo was een hele tijd geleden trouwens een hele trieste docu over een hele zware alcoholist. Drugged heet die serie en dat ging over een jonge gozer, Ryan Rogers.
Is vast wel ergens terug te vinden op het net.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_133423334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef StateOfMind het volgende:
Op Nat Geo was een hele tijd geleden trouwens een hele trieste docu over een hele zware alcoholist. Drugged heet die serie en dat ging over een jonge gozer, Ryan Rogers.
Is vast wel ergens terug te vinden op het net.
Ja die hakte er wel in idd. :@
Hallon!
pi_133423369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef StateOfMind het volgende:
Op Nat Geo was een hele tijd geleden trouwens een hele trieste docu over een hele zware alcoholist. Drugged heet die serie en dat ging over een jonge gozer, Ryan Rogers.
Is vast wel ergens terug te vinden op het net.
die is ook overleden toch?
pi_133423410
Maar even juridisch gesproken: mag dat zomaar "alle vluchtwegen afsluiten" ?

...ik zou nog steeds al die lui m'n huis uit trappen en de politie bellen.
Hallon!
pi_133423412
wtf 's ochtends al naar de supermarkt om alcohol te halen :')
pi_133423429
Tijd voor een wijntje.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_133423444
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef roos85 het volgende:
Een alcoholverslaafde met een wijnvlek :o
Dit.
Maar wat een zuipschuit zeg!
pi_133423469
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja die hakte er wel in idd. :@
Ik had echt met die gast te doen, kwam erg sympathiek over. Jammer dat zijn lichaam al véél te ver heen was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_133423489
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Palomar het volgende:

[..]

die is ook overleden toch?
Yep :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_133423563
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik had echt met die gast te doen, kwam erg sympathiek over. Jammer dat zijn lichaam al véél te ver heen was.
Ja idd het is triest als mensen zichzelf zo kapot maken. Het zou denk ik al 'n stuk helpen om die docu eens aan dit drankorgel te laten zien. (Petra dus)
Hallon!
pi_133423574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Yep :'(
had die docu ook gezien. Verbaasde me nog het meest hoe die aldoor aan z'n alcohol kwam ondanks dat ie bij zn ouders woonde en geen geld had. Kreeg dan van een familielid aldoor een fles wodka ofzo omdat ie het zielig vond :')
pi_133423588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Palomar het volgende:
wtf 's ochtends al naar de supermarkt om alcohol te halen :')
Dit komt voor mij erg dichtbij, mijn moeder is overleden aan de gevolgen van alcoholisme. We hadden een supermarkt op amper 600-700 meter maar omdat ze zo vaak viel en vaak gewond was kon ze er niet meer heen lopen of fietsen. Als resultaat ging ze altijd met een taxi naar de supermarkt en kwam thuis met enkel drank. Wat we die avond moesten eten, tja dat boeide haar niet.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133423763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit komt voor mij erg dichtbij, mijn moeder is overleden aan de gevolgen van alcoholisme. We hadden een supermarkt op amper 600-700 meter maar omdat ze zo vaak viel en vaak gewond was kon ze er niet meer heen lopen of fietsen. Als resultaat ging ze altijd met een taxi naar de supermarkt en kwam thuis met enkel drank. Wat we die avond moesten eten, tja dat boeide haar niet.
wat naar ;( Nu ik erover nadenk, toen ik nog studeerde en dus af en toe wel eens 's ochtends/overdag in de supermarkt kwam had je ook wel eens lui voor je in de rij bij de kassa met alleen paar halve liters 8% bier ofzo :') Nooit zo bij stil gestaan, maar natuurlijk ook allemaal alcoholisten...
pi_133423871
Gelukkig hebben hier de kinderen er schijnbaar niet veel van gemerkt, liep pas uit de hand toen ze uit huis waren dus zoveel verantwoordelijkheidsgevoel had ze wel.
Hallon!
pi_133423936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit komt voor mij erg dichtbij, mijn moeder is overleden aan de gevolgen van alcoholisme. We hadden een supermarkt op amper 600-700 meter maar omdat ze zo vaak viel en vaak gewond was kon ze er niet meer heen lopen of fietsen. Als resultaat ging ze altijd met een taxi naar de supermarkt en kwam thuis met enkel drank. Wat we die avond moesten eten, tja dat boeide haar niet.
Wat naar zeg.. ;(
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_133423963
je moeder met U aanspreken :{
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_133424010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit komt voor mij erg dichtbij, mijn moeder is overleden aan de gevolgen van alcoholisme. We hadden een supermarkt op amper 600-700 meter maar omdat ze zo vaak viel en vaak gewond was kon ze er niet meer heen lopen of fietsen. Als resultaat ging ze altijd met een taxi naar de supermarkt en kwam thuis met enkel drank. Wat we die avond moesten eten, tja dat boeide haar niet.
Wat erg voor je.
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:56:00 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133424158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:

Dit komt voor mij erg dichtbij, mijn moeder is overleden aan de gevolgen van alcoholisme. We hadden een supermarkt op amper 600-700 meter maar omdat ze zo vaak viel en vaak gewond was kon ze er niet meer heen lopen of fietsen. Als resultaat ging ze altijd met een taxi naar de supermarkt en kwam thuis met enkel drank. Wat we die avond moesten eten, tja dat boeide haar niet.
Pfff, dat moet je een flinke knauw hebben gegeven. Kan me voorstellen dat deze uitzending erg pijnlijk voor je is.
Daarom: :*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')