Dank je!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef Kyara het volgende:
Hij hoogt automatisch op. Volgens mij klopt ie zo hoor
Sneu voor je meisje. Beterschap!
Sorryquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ga het even navragen. Wil niet zomaar in een reeks gaan klooien. Ben ook nog een beetje onervaren
Volgens mij klopt hij zo.
Moet je toch een beetje uitdaging geven als nieuwe moderatorquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Altijd weer de moeilijkste weg zoeken he
Hopelijk gebeurt dat snelquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja in die zin dat er op het eerste oog niks ernstigs is wel. Maar ben pas rustig als de koorts zakt, zónder pcm.
Tnx!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes Loj!
Voeding kwam net weer retour. Ze heeft ongeveer 800 gedronken vandaag.
Nu slapen. Noor duimt alvast voor miraculeuze verbetering morgen.
Hahaquote:Op woensdag 13 november 2013 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
LE, mijn eerste gedachte was "dan knuffel ik je wel!", maar dat helpt natuurlijk niet he![]()
+1quote:Op woensdag 13 november 2013 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens denk ik niet dat ik erbij ben, want in januari hoop ik aan het inpakken / schilderen / klussen te zijn
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:13 schreef L-E het volgende:
Ik twijfel Kyara. Zou het heel leuk vinden, maar ik weet niet of ik tegen die tijd al zo veel prikkels aan kan als in, dat er geen paniekaanval komt, lijkt me voor niemand leuk Mag ik in de fb-groep onder voorbehoud?
In theorie is het handiger dan in het echt. Banaan is zo zacht dat ze hem in 2 tellen heeft afgebrokenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lieve foto Sparkling. Wel handig om nog een stuk van de schil aan de banaan te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 13 november 2013 12:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Juud, wat vreselijk lief. Ik raak er zelfs een beetje ontroerd van
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:33 schreef Juud-- het volgende:
Nieuws van het front hier: ben gisteren met mijn moeder en E. naar mijn zwaar demente opa geweest om even baby te laten zien. Het is zijn eerste achterkleinkind. Niet dat hij daar ook maar enig besef van heeft, maar soit. Ook geen enkele blik van herkenning voor mij, maar hij was helemaal wég van E., zat haar de hele tijd kusjes te geven en over haar hoofdje te aaien![]()
![]()
Kiekdan:Ik heb echt iets met oudjes en baby's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Oma heeft een aantal achterkleinkinderen maar geen van alle komen bij haar thuis behalve die van mij. En daar is ze zo trots op en zo weg van. Zoals mijn (Rotterdamse) Oma zegt: Daar vreet je de stront toch vanIk hoor vaak van mijn tante (die bij haar in woont) dat als ik langs ben geweest dat ze de hele dag over niets anders heeft dan de kleintjes. Die bolle zat weer te lachen naar me joh. En die oudste is toch zo'n scheet he
Ik heb ook een lieve foto van mijn Oma met Fee (en ook met Zoë trouwens) en die koester ik enorm
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
O ja. Ze eet teveel! Ze eet te weinig! Jij liep al met 9 maanden. Kan ze al kruipen? Moet ze niet.....quote:Op woensdag 13 november 2013 12:37 schreef -Bushok het volgende:
Cathmar, gefeliciteerd met je meiden![]()
Vandaag langsgeweest bij een kennis, haar zoontje is nu 1 jaar en loopt al. Was vrij snel in ontwikkeling. Ze vroeg aan mij of R. al omrolde..nou nee? Hij doet het als hij eraan toe isBuigt ze naar hem om te zeggen dat hij allang hoort om te rollen..vind haar erg lief maar op zulke momenten heb ik wat moeite met haar. Hebben jullie weleens te maken gehad met zulke betweters?
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:01 schreef Tally het volgende:
Zoals mijn (Rotterdamse) Oma zegt: Daar vreet je de stront toch van![]()
Klopt ook. We proberen het best vaak hoor, om E. ergens mee naar toe te nemen. Maar zo gauw ze dan de fles moet wil het niet en is ze veel te druk. Dan drinkt ze amper en daarna raakt ze overstuur omdat ze ook nog eens te moe is en nergens anders slaapt dan in bed.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef Juud-- het volgende:
Spark, ik zou me ook een beetje aangevallen voelen, zeker als het je eigen ouders zijn.![]()
Maar: jullie kennen E. het beste en bovendien: jullie zijn de vader en moeder, dus jullie bepalen. Als ik weet dat mijn kind ergens van over de rooie gaat en de hele wereld zegt dat ik het toch moet doen, dan kunnen ze er echt in stikken want dan zit ík straks met een baby die volledig overstuur is. Maargoed, commentaar op wat je doet blijft altijd een beetje pijnlijk, want het moederschap maakt soms toch al zo onzeker.
Rotterdamquote:
Nee geboren en getogen in Utrecht.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:14 schreef Cwen het volgende:
[..]
Rotterdam. Ben je zelf ook Rotterdamse, Tally? Vind de uitdrukkingen altijd zo leuk!
+1 (laat dat 'beetje' maar weg)quote:Op woensdag 13 november 2013 12:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Juud, wat vreselijk lief. Ik raak er zelfs een beetje ontroerd van
Altijd makkelijk praten voor een buitenstaander. Ook het CB/wijkverpleegkundige dramt bij mij vaak door over zijn voeding (ik moet van 5 flessen naar 4 op een dag) heb het geprobeerd, hij was woest..ik heb de wijkverpleegkundige opgebeld maar kreeg zoals verwacht de voicemail. R. krijstte op dat moment zo hard dat dat mijn voicemailbericht voor de wijkverpleegkundige werdquote:Op woensdag 13 november 2013 13:11 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Klopt ook. We proberen het best vaak hoor, om E. ergens mee naar toe te nemen. Maar zo gauw ze dan de fles moet wil het niet en is ze veel te druk. Dan drinkt ze amper en daarna raakt ze overstuur omdat ze ook nog eens te moe is en nergens anders slaapt dan in bed.
En dan zitten wij daarna met een kind dat overstuur is. Maar ja, mijn vader heeft zich nooit echt bezig gehouden met ons opvoeden vroeger en nu weet hij het allemaal precies. Eigenlijk zou ik het los moeten laten maar ik ga soms wel twijfelen.
Al gaat het steeds beter met E, in kleine stapjes!
+1 (alweer jaquote:Op woensdag 13 november 2013 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja. Ze eet teveel! Ze eet te weinig! Jij liep al met 9 maanden. Kan ze al kruipen? Moet ze niet.....
NEE NEE NEE. Ze doet het wanneer ze daar zin in heeft en ze eet wanneer ze wilt.
Klaar. EN IK BEN DE MOEDER!
Soms ben ik best hormonaal. Andere keren denk ik: Stik dr in!
lijkt mij leukquote:Op woensdag 13 november 2013 09:50 schreef Kyara het volgende:
Even iets anders: nav de babymeet afgelopen juni zijn we een vervolg aan het plannen voor januari. En Gulara zal daar ook bij zijn. Lijkt het je leuk om ook te komen? Geef me dan even een seintje dan voeg ik je toe aan de FB groep. Daar staat ook een linkje naar de datumprikker.
Manlief's oma leeft nog en heeft een vriendquote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb nog een oma, en mijn vriend ook. En die vinden het ook helemaal fantastisch, die achterkleinkinderen.. We gaan dus nog regelmatig op bezoek.
Dat vind ik ook het dubbele. Ik heb nog een oma van 91. Maar die heeft dus wel haar zoon moeten begraven. Dus geen 4 generaties meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:32 schreef pessie het volgende:
Persoonlijk vind ik het erger dat manlief's vader er niet meer is en dat hij nooit met zijn kleinkinderen kan gaan doen wat hij met zijn kinderen heeft gedaan.
Temperatuur loopt over de dag op en fluctueert sowieso heel erg hè. M'n baby had pas random s nachts 39.4. Als ze er last van heeft, paracetamolletje geven en die standaard ook even 24 uur vol houden? Als je niet principieel tegen paracetamol bentquote:Op woensdag 13 november 2013 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
38,9 - 37,9 - 38,8. - 38,3 en nu net 39.
Ik snap het niet
Eigenlijk schelen de uitersten maar een graad. Als je het zo bekijkt, is het al een stuk minder erg (en minder zorgwekkend voor jou, bedoel ik). Koorts die continu exact gelijk zou zijn over de dag verspreid, dat zou ik pas raar, en daarmee zorgwekkend, vindenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
38,9 - 37,9 - 38,8. - 38,3 en nu net 39.
Ik snap het niet
Hier ook herkenbaar. Echt slapend op de bank 's avondsquote:Op woensdag 13 november 2013 19:44 schreef GotC het volgende:
En dan ben ik toch best verwonderd daarover: Sinds zondag hoeft hij er 's nachts niet meer uit, dat doe ik omdat hij weer naar werk gaat. Dus waar was hij moe van?
Terwijl ik me erg goed kan voorstellen dat je met 3 kleine kids juist dolblij bent om wat extra hulp te krijgen 's avonds, al is het zodat je zelf even iets voor jezelf kan doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier ook herkenbaar. Echt slapend op de bank 's avonds
Die slapen nu. En ik ga nu opruimen, stofzuigen etc. Maar goed, hij doet straks de afwas, de late voeding en maakt het brood voor de kinderen alvast klaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef GotC het volgende:
Terwijl ik me erg goed kan voorstellen dat je met 3 kleine kids juist dolblij bent om wat extra hulp te krijgen 's avonds, al is het zodat je zelf even iets voor jezelf kan doen.
Hoe gaan de nachten nu? Iets beter of is het nog steeds bal?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die slapen nu. En ik ga nu opruimen, stofzuigen etc. Maar goed, hij doet straks de afwas, de late voeding en maakt het brood voor de kinderen alvast klaar.
Tenzij ik dat doe want hij is wel een beetje zielig ziekjes nu.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef L-E het volgende:
Gotc, je laatste zinHerkenbaar, hier ook wel eens een echtgenoot die met veel theater duidelijk maakte dat hij doodmoe (doodmoe ja mensen!) was, terwijl ik elke 2 uur lag te voeden en hij overal doorheen sliep.
Maar echt, ik ben zo dol op hem, dus wat doe je er aan!
Ze is sowieso aanhankelijk ja, alhoewel ik denk dat ik dat ook wel heb gevoed hoor, ik heb haar erg graag bij mequote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Suikertante het volgende:
LB je meisje is sowieso erg aanhankelijk of lijkt dat maar zo? Slapen op de arm, hoe houd je dat vol?! Ik kan me niet eens herinneren wanneer F dat voor het laatst deed! Maar, als hij een jengeldag heeft ben ik niet verbaasd als hij niet in de mc wil zitten. Normaal gesproken kan ik hem wel meenemen, maar na bedtijd moet hij wel de kans krijgen om in slaap te vallen, anders wordt hij moe, maar dat lijkt me logisch.
Is er niet iets groters aan de hand, tandje, dwarse poep ofzo?
Ja, daar ken ik het wel van inderdaad (van mn oppaskindje), maar E wrijft dan driftig in haar oogjesquote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef Kyara het volgende:
Het aan de oren trekken was hier ook een signaal van vermoeidheid trouwens.
Ja ik zit elke keer aan dr kaak te voelen maar nog niets scherps!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
LB, heb je al eens in haar mond gevoeld? Als ze niet meer zoveel kwijlt en graag knaagt kan er ook al een puntje ergens door zijnWij hadden het ook pas door toen we ineens een scherp richeltje voelden!
Heb jij net aan je moeders orden getrokken?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef Suikertante het volgende:
Update: haar oren voelen hetzelfde!
Misschien gewoon niet even snel "uitgehard" ofzo? Zou zoiets kunnen?
(Ze kan haar oren zelfs oprollen!)
Que?quote:
Die van E ook, hence het elfengezichtjequote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die van Noor staan wel wat af. Maar ik vind het wel schattig
.
quote:
Zal ff foto makenquote:Een pre-auriculaire fistel is een aangeboren afwijking die niet heel zeldzaam is (een paar per duizend geboorten), waarbij er op de wang voor het oor aan een of aan beide zijden nog een heel klein gaatje te bespeuren is, restant van een embryonale kieuwboog die niet helemaal gesloten is in een vroege embryonale fase, zoals normaal wel gebeurt.
Ok, ik ben niet de enige die zich dat afvroegquote:
Correct en tevens juistquote:
Hmm. Ik heb het net geprobeerd, maar ik faalde.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Suikertante het volgende:
Waarom moet je eraan geopereerd worden dan, en XM kun jij ademen via je oor?
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb het net geprobeerd, maar ik faalde.
Dat zegt echt niets, met baby is langskomen altijd als je belt. Fijn dat de koorts weg is! Maar kreeg ze niet een tandje? Daar heb ik echt minstens 1 en soms wel 10 dagen een huilerige slechtetende slechtdrinkende baby van. Eet ze al? Dan kan een broodkorst misschien verlichting bieden?quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:38 schreef Olf het volgende:
Oh ik heb vannacht zo gefaaldbaby was wakker, dus drinken, en ze bleef best wakker. Dus ik licht aan doen en met haar spelen, wilde boterhammetje voor haar maken. Maar ze bleef maar zo in haar ogen wrijven en vond niets leuk. Ik zei nog tegen d'r 'heeee ben je met het verkeerde been uit bed gestapt'. Tot vriend zei: 'ehm, het is half twee, misschien moet je niet gaan spelen en brood eten.'
ik was er zo van overtuigd dat het al ochtend was.
En nu ga ik bijlezen want dat is laatste dagen niet heel goed gelukt!
Dat stond pas in een Sylvia Witteman-column als het enige noodzakijke babyspeelgoed!quote:Op donderdag 14 november 2013 08:47 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie je baby wel eens een lege chipszak gegeven? (Wel eerst even uitspoelen he) Het knispert, het kraakt, het is superleuk speelgoed
aldus Sticker. En hij heeft er verstand van.
Mijn man had het ergens gelezen ja, ik denk daar dus!quote:Op donderdag 14 november 2013 08:51 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat stond pas in een Sylvia Witteman-column als het enige noodzakijke babyspeelgoed!
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:38 schreef Olf het volgende:
Oh ik heb vannacht zo gefaaldbaby was wakker, dus drinken, en ze bleef best wakker. Dus ik licht aan doen en met haar spelen, wilde boterhammetje voor haar maken. Maar ze bleef maar zo in haar ogen wrijven en vond niets leuk. Ik zei nog tegen d'r 'heeee ben je met het verkeerde been uit bed gestapt'. Tot vriend zei: 'ehm, het is half twee, misschien moet je niet gaan spelen en brood eten.'
ik was er zo van overtuigd dat het al ochtend was.
En nu ga ik bijlezen want dat is laatste dagen niet heel goed gelukt!
Twee, lijkt het. De twee voorste ondertanden. Net 37,2 dus lijkt goed te gaanquote:Op donderdag 14 november 2013 08:32 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat zegt echt niets, met baby is langskomen altijd als je belt. Fijn dat de koorts weg is! Maar kreeg ze niet een tandje? Daar heb ik echt minstens 1 en soms wel 10 dagen een huilerige slechtetende slechtdrinkende baby van. Eet ze al? Dan kan een broodkorst misschien verlichting bieden?
bah is ze ziek?quote:Op donderdag 14 november 2013 07:33 schreef LadyBlack het volgende:
Succes straks Omen!
Mijn kat heeft vannacht naast de bak gescheten én over mijn laarzen gekotst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Olf op 14-11-2013 20:11:28 (fotos weg!) ]
We maken hem al steeds kleiner. Eerder dronk ze 160 voor de nacht, nu minder dan 100. En uiteraard wordt ze dan midden in de nacht wakkerquote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef Olf het volgende:
Dat eerste klinkt zoals wij het ook doen/deden, want ik denk wel dat die eenkennigheid heel functioneel is ook, dus wil daar niet zomaar aan voorbij gaan door baby hops bij iemand op schoot te gooien, maar tegelijkertijd ook laten zien dat mensen niet eng zijn inderdaad.
Tweede vraag, ehhh pas.Lastig! Maar gewoon een klein flesje doen werkt dus niet?
bn je oudste/enig kind?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik was zelf als kind een ontzettend moederskindje, een verwend nest mag ik wel zeggen. Ik kon nog niet zonder mijn moeder naar de wc bij wijze van spreken, naar andere mensen toe zonder haar was helemaal uit den boze. Ik ben eigenlijk pas echt zelfstandig geworden toen mijn moeder overleed, veel te laat natuurlijk want ik was al 15 toen.
Ik wil absoluut niet dat mijn dochter zo gaat worden, ik wil dat ze zichzelf kan redden in de wereld. Wel met onze ondersteuning natuurlijk maar niet omdat ik alles voor haar doe en haar uit de boze buitenwereld houd. Daar zit ik vaak over te piekeren, hoe gaan we haar opvoeden dat ze weet dat we er altijd voor haar zijn maar dat ze ook zelf de wereld moet ontdekken.
Nou, einde verhaal
Nee, ik ben de jongste thuis. Ik ben een nakomertje, dat wel. Ik heb nog 2 oudere zussen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bn je oudste/enig kind?
ooit naar een opvang geweest als baby?"
de huidige kinderen gaan vaak naar de opvang ed en zijn daardoor minder afhankelijk als ze als 4jarige naar schhol gaan. dat verschil merk je echt.
Liefquote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Omentielvo het volgende:
Spark ik vind de manier waarop jij zelfstandig heb moeten worden wel heel erg![]()
Ik ben zelf ook heel beschermd opgevoed. En dat merk ik nu nog wel eens. Dus ik lees mee met de tips. Maar nogmaals
Ik ook vandaag per toeval, voor de eerste keer. Wou het vandaag klaarmaken voor D.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Misschien hebben jullie nog tips trouwens, we lopen tegen 2 dingen aan.
Ik heb zoete aardappel bij de Lidl gekocht FR!
Mwoa, dat valt mee. Ik weet bijna niet beter meer, ze is er al 10 jaar niet meer. Ik heb toevallig eergisteren voor het eerst sinds E. er is moeten huilen omdat ik het ineens zo verdomd oneerlijk vond dat ze niets meer meemaakt van haar kleinkinderen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
spark en je moeder zo jong verliezen lijkt mij erg naar. en ook nu je zelf moeder bent lijkt mij dat erg moeilijk. bij de gene die je dan het liefst om advies wil vragen is er niet
Jahoor, al heb ik het gestoomd, koken kan ook. Bij pureren moet wel veel vocht om het smeuïg te maken.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:54 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Ik ook vandaag per toeval, voor de eerste keer. Wou het vandaag klaarmaken voor D.
Gewoon koken neem ik aan?
Wat sneu van je moederquote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef ferrari_rood het volgende:
heeft ze veel opgeschreven van je als baby/
mijn moeder is zonder biologische ouders opgegroeid en kon bij toen ze zwanger was bij niemand terecht met vragen. dat vond ze wel moeilijk
+1quote:Op donderdag 14 november 2013 14:01 schreef .Sparkling. het volgende:
Die babyboeken inderdaad. Ik ben er ook zo trouw in![]()
Dan bedenk ik me ineens dat ik hem moet invullen, moet ik weer 2 maanden terug denken. Gelukkig kan ik hier veel terug lezen
Goed idee idd. Ik heb een stoom-magnetronbestendig ding, daar kan de broccoli ook meteen in, ding heeft 2 verdiepingen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:55 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Jahoor, al heb ik het gestoomd, koken kan ook. Bij pureren moet wel veel vocht om het smeuïg te maken.
Ohja, hij is natuurlijk ook al ouder dan E. Logisch! E. krijgt fruit ongepureerd maar het warme eten pureer ik nog wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:05 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Goed idee idd. Ik heb een stoom-magnetronbestendig ding, daar kan de broccoli ook meteen in, ding heeft 2 verdiepingen.
Ik ben van plan om voeding niet meer door de blender te halen maar gewoon fijn te prakken met een vork. Kwestie van meer stukjes in het eten.
Gistermiddag heeft D voor het eerst broodkorst in melk gesopt gekregen. Ging er prima in!
Ehr, op mijn pak melk staat echt max. 2 uur bewaren als het aangemaakt is? Of hebben we het over BV, dat kan natuurlijk wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef ferrari_rood het volgende:
je weet dat je meerdere voedingen mag klaar maken in een kan oid gotc. zolang je die maar achter in de koelkast en afgesloten bewaard dan kun je daar telkens wat uitschenken en hoef je niet steeds iets weg te gooien.
dat staat idd op het pak net zoals eerst water koken. ik heb het toen nagevraagd aan cb en ka omdat ean zo weinig dronk in het begin en ik telkens zoveel weg moest gooien. je mag het wel maar 24uur bewaren. ik kookte wel water deed de schepjes erbij even schudden en dan achterin de koelkast. ik maakte ook maar max 3 voedingen klaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:56 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ehr, op mijn pak melk staat echt max. 2 uur bewaren als het aangemaakt is? Of hebben we het over BV, dat kan natuurlijk wel.
Hier staan trouwens wel de schepjes afgepast voor de voeding klaar in zo'n bakje. Toen J. onregelmatig dronk, deed ik 'halve' voedingen in dat bakje, kon ik naar wens 1/2, heel of 1 1/2 voeding geven.
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:38 schreef Juud79 het volgende:
Vandaag is ie 5 maanden, ons dappere jongetje....
Juud! Die ondersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aangezien 500 het minimum is, is dit prima. Als ik ziek ben eet ik ook liever niet. Gewoon even niet aanbieden en op een nat washandje laten kauwen?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kv wilde ze niet. Bv ook niet. Ze heeft misschien 550 op vandaag. Met hangen en wurgen. Zodra de fles in zicht komt is het janken. Speen kauwen.
sac is al weer wakker. veel gespuugd vandaag dus nu een tussenflesje. ik wil ook naar bed maar dat duurt nog even voor dat kanquote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef mousemicky het volgende:
Zie dat ik een hele hoop niet gelezen heb![]()
XM, zielig he, zieke baby's. Voel me dan zo machteloos. Wil t oplossen!
F_R, niet tegen babygehuil kunnen, check. Wederom, ik wil t oplossen, maar dat lukt dan niet altijd... Slapen ze nu wel lekker? O, en wat betreft de melk, dat wist ik niet. Maak t eigenlijk nooit met gekookt water, gewoon koud water en dan in de magnetron...
Zaire, wat een leuke foto, en wat een vrolijke baby! Ik ben zelf niet zo van de gestylede fotoshoots, maar die foto die je eerder postte in dat mandje was echt![]()
Ga nu weer verder lezen, tot later!
Was t dat maar...quote:Op donderdag 14 november 2013 20:03 schreef Omentielvo het volgende:
MM met haar vrolijke baby. En drie keer zichzelf onderpoepen. Jeetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu is z'n maag leeg, en komt er niets meer. Wel opletten dat ie morgenochtend weer goed drinkt![]()
En wat voor 1! Ik verf ze zelfquote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Olf het volgende:
NINWat ligt ze daar overheerlijk. En wat een chille kat op de achtergrond, mooi!
(Hee hebben jullie een auto? Ivm de maxi-cosi? Dat had ik dan weer niet verwacht) (Oh en ik wil ook meeten!)
En kleine Zaire, wat een vrolijkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:29 schreef bellelena het volgende:
[..]
En wat voor 1! Ik verf ze zelfWowzers! Heftig! Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic
Ik had een motor uit mijn geboortejaar tot een paar maanden geleden.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:33 schreef bellelena het volgende:
Mooi he
M'n lief heeft geen rijbewijs trouwens, ik wel, al bijna 10 jaarMoet hem binnenkort voor het eerst verlengen! En m'n auto is dit jaar 20 jaar oud! Maar ik heb hem pas sinds 2008
WOah echt? Ik zou dat niet durvenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:35 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik had een motor uit mijn geboortejaar tot een paar maanden geleden.
Maar auto's zitten er helaas niet in tot we ooit naar een grotemensenhuis verhuizen. We hebben wel zo'n leenautoabonnement, maar dan moeten we altijd eerst 500 meter met maxi en baby sjouwen en dan kan ik net zo goed naar de trein lopen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef bellelena het volgende:
(Op het dak staat nog een pinupgirl, voor de vrachtwagenchauffeurs)
heeeeel lief hoor, maar waar zijn die tandjes?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef bellelena het volgende:
Suiker, het is nog niet gelukt om d'r prachtige tandjes op de gevoelige plaat vast te leggen! Zodra er bewijsmateriaal is, kom ik postenEn hoe is het met F? Is daar al een tandje opkomst?
Morgen zijn F. en Nin alweer 7 maanden!
En vandaag had Nin mijn eerste winterjasje aanEn tevens weer eens ouderwetsch slapend op de foto
(Had me juist laatst bedacht dat dat eigenlijk bijna nooit meer voorkomt!)
[ afbeelding ]
I stand corrected, maag was niet leeg. Bed net verschoond, haar schoongepoetst, schone romper + slaapzak, en weer slapen... (en tijdens het verschonen weer lachuh!)quote:Maar nu is z'n maag leeg, en komt er niets meer. Wel opletten dat ie morgenochtend weer goed drinkt
Ahwquote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
I stand corrected, maag was niet leeg. Bed net verschoond, haar schoongepoetst, schone romper + slaapzak, en weer slapen... (en tijdens het verschonen weer lachuh!)
Ach, als zieke J. zo is als ie net was, is dat zo'n ramp nog niet. Vrolijke baby, met kots in z'n nek, dat dan weer welquote:Op donderdag 14 november 2013 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ahwbeterschap
hoop dat de rest van de avond/nacht rustig blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |