Dank je!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef Kyara het volgende:
Hij hoogt automatisch op. Volgens mij klopt ie zo hoor
Sneu voor je meisje. Beterschap!
Sorryquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ga het even navragen. Wil niet zomaar in een reeks gaan klooien. Ben ook nog een beetje onervaren
Volgens mij klopt hij zo.
Moet je toch een beetje uitdaging geven als nieuwe moderatorquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Altijd weer de moeilijkste weg zoeken he
Hopelijk gebeurt dat snelquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja in die zin dat er op het eerste oog niks ernstigs is wel. Maar ben pas rustig als de koorts zakt, zónder pcm.
Tnx!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes Loj!
Voeding kwam net weer retour. Ze heeft ongeveer 800 gedronken vandaag.
Nu slapen. Noor duimt alvast voor miraculeuze verbetering morgen.
Hahaquote:Op woensdag 13 november 2013 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
LE, mijn eerste gedachte was "dan knuffel ik je wel!", maar dat helpt natuurlijk niet he![]()
+1quote:Op woensdag 13 november 2013 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens denk ik niet dat ik erbij ben, want in januari hoop ik aan het inpakken / schilderen / klussen te zijn
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:13 schreef L-E het volgende:
Ik twijfel Kyara. Zou het heel leuk vinden, maar ik weet niet of ik tegen die tijd al zo veel prikkels aan kan als in, dat er geen paniekaanval komt, lijkt me voor niemand leuk Mag ik in de fb-groep onder voorbehoud?
In theorie is het handiger dan in het echt. Banaan is zo zacht dat ze hem in 2 tellen heeft afgebrokenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lieve foto Sparkling. Wel handig om nog een stuk van de schil aan de banaan te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 13 november 2013 12:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Juud, wat vreselijk lief. Ik raak er zelfs een beetje ontroerd van
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:33 schreef Juud-- het volgende:
Nieuws van het front hier: ben gisteren met mijn moeder en E. naar mijn zwaar demente opa geweest om even baby te laten zien. Het is zijn eerste achterkleinkind. Niet dat hij daar ook maar enig besef van heeft, maar soit. Ook geen enkele blik van herkenning voor mij, maar hij was helemaal wég van E., zat haar de hele tijd kusjes te geven en over haar hoofdje te aaien![]()
![]()
Kiekdan:Ik heb echt iets met oudjes en baby's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Oma heeft een aantal achterkleinkinderen maar geen van alle komen bij haar thuis behalve die van mij. En daar is ze zo trots op en zo weg van. Zoals mijn (Rotterdamse) Oma zegt: Daar vreet je de stront toch vanIk hoor vaak van mijn tante (die bij haar in woont) dat als ik langs ben geweest dat ze de hele dag over niets anders heeft dan de kleintjes. Die bolle zat weer te lachen naar me joh. En die oudste is toch zo'n scheet he
Ik heb ook een lieve foto van mijn Oma met Fee (en ook met Zoë trouwens) en die koester ik enorm
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
O ja. Ze eet teveel! Ze eet te weinig! Jij liep al met 9 maanden. Kan ze al kruipen? Moet ze niet.....quote:Op woensdag 13 november 2013 12:37 schreef -Bushok het volgende:
Cathmar, gefeliciteerd met je meiden![]()
Vandaag langsgeweest bij een kennis, haar zoontje is nu 1 jaar en loopt al. Was vrij snel in ontwikkeling. Ze vroeg aan mij of R. al omrolde..nou nee? Hij doet het als hij eraan toe isBuigt ze naar hem om te zeggen dat hij allang hoort om te rollen..vind haar erg lief maar op zulke momenten heb ik wat moeite met haar. Hebben jullie weleens te maken gehad met zulke betweters?
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:01 schreef Tally het volgende:
Zoals mijn (Rotterdamse) Oma zegt: Daar vreet je de stront toch van![]()
Klopt ook. We proberen het best vaak hoor, om E. ergens mee naar toe te nemen. Maar zo gauw ze dan de fles moet wil het niet en is ze veel te druk. Dan drinkt ze amper en daarna raakt ze overstuur omdat ze ook nog eens te moe is en nergens anders slaapt dan in bed.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef Juud-- het volgende:
Spark, ik zou me ook een beetje aangevallen voelen, zeker als het je eigen ouders zijn.![]()
Maar: jullie kennen E. het beste en bovendien: jullie zijn de vader en moeder, dus jullie bepalen. Als ik weet dat mijn kind ergens van over de rooie gaat en de hele wereld zegt dat ik het toch moet doen, dan kunnen ze er echt in stikken want dan zit ík straks met een baby die volledig overstuur is. Maargoed, commentaar op wat je doet blijft altijd een beetje pijnlijk, want het moederschap maakt soms toch al zo onzeker.
Rotterdamquote:
Nee geboren en getogen in Utrecht.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:14 schreef Cwen het volgende:
[..]
Rotterdam. Ben je zelf ook Rotterdamse, Tally? Vind de uitdrukkingen altijd zo leuk!
+1 (laat dat 'beetje' maar weg)quote:Op woensdag 13 november 2013 12:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Juud, wat vreselijk lief. Ik raak er zelfs een beetje ontroerd van
Altijd makkelijk praten voor een buitenstaander. Ook het CB/wijkverpleegkundige dramt bij mij vaak door over zijn voeding (ik moet van 5 flessen naar 4 op een dag) heb het geprobeerd, hij was woest..ik heb de wijkverpleegkundige opgebeld maar kreeg zoals verwacht de voicemail. R. krijstte op dat moment zo hard dat dat mijn voicemailbericht voor de wijkverpleegkundige werdquote:Op woensdag 13 november 2013 13:11 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Klopt ook. We proberen het best vaak hoor, om E. ergens mee naar toe te nemen. Maar zo gauw ze dan de fles moet wil het niet en is ze veel te druk. Dan drinkt ze amper en daarna raakt ze overstuur omdat ze ook nog eens te moe is en nergens anders slaapt dan in bed.
En dan zitten wij daarna met een kind dat overstuur is. Maar ja, mijn vader heeft zich nooit echt bezig gehouden met ons opvoeden vroeger en nu weet hij het allemaal precies. Eigenlijk zou ik het los moeten laten maar ik ga soms wel twijfelen.
Al gaat het steeds beter met E, in kleine stapjes!
+1 (alweer jaquote:Op woensdag 13 november 2013 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja. Ze eet teveel! Ze eet te weinig! Jij liep al met 9 maanden. Kan ze al kruipen? Moet ze niet.....
NEE NEE NEE. Ze doet het wanneer ze daar zin in heeft en ze eet wanneer ze wilt.
Klaar. EN IK BEN DE MOEDER!
Soms ben ik best hormonaal. Andere keren denk ik: Stik dr in!
lijkt mij leukquote:Op woensdag 13 november 2013 09:50 schreef Kyara het volgende:
Even iets anders: nav de babymeet afgelopen juni zijn we een vervolg aan het plannen voor januari. En Gulara zal daar ook bij zijn. Lijkt het je leuk om ook te komen? Geef me dan even een seintje dan voeg ik je toe aan de FB groep. Daar staat ook een linkje naar de datumprikker.
Manlief's oma leeft nog en heeft een vriendquote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb nog een oma, en mijn vriend ook. En die vinden het ook helemaal fantastisch, die achterkleinkinderen.. We gaan dus nog regelmatig op bezoek.
Dat vind ik ook het dubbele. Ik heb nog een oma van 91. Maar die heeft dus wel haar zoon moeten begraven. Dus geen 4 generaties meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:32 schreef pessie het volgende:
Persoonlijk vind ik het erger dat manlief's vader er niet meer is en dat hij nooit met zijn kleinkinderen kan gaan doen wat hij met zijn kinderen heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |